Saturn Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 მომავალი წლიდან თბილისში ტრამვაის ინფრასტრუქტურის მშენებლობა დაიწყება. ამის შესახებ დედაქალაქის ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის უფროსი აკაკი ჯოხაძე commersant.ge–სთან საუბარში აცხადებს. მისი თქმით, ამ ეტაპზე პროექტის ორგანიზატორი ფრანგული კომპანია „სისტრა“ პროექტის ტექნიკურ–ეკონომიკურ დასაბუთებაზე ინტენსიურად მუშაობს. პარალელურად მიმდინარეობს დედაქალაქის მოსახლეობის სოციალური გამოკითხვა, რომლის მიხედვითაც მგზავრთა სავარაუდო ნაკადი დადგინდება. ასევე დადგინდება, სად სჯობს ქალაქში საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მარშრუტის დამატება თუ მოხსნა, აგრეთვე, სად იქნება ტრამვაის ხაზის გაყვანა ყველაზე ეფექტიანი. ნოემბერ–დეკემბერში კი კომპანია მერიასთან ერთად დედაქალაქში ტრამვაის ინფრასტრუქტურის სქემას ქუჩების, უბნებისა და კილომეტრების მიხედვით წარმოადგენს. ასევე გადაწყდება, რა ტიპის ტრამვაიზე გაკეთდება აქცენტი, როგორი ვაგონები იქნება და ა. შ. აკაკი ჯოხაძის განმარტებით, დედაქალაქში ტრამვაის ინფრასტრუქტურის მოწყობის შემდეგ მუნიციპალური ავტობუსებისა და სამარშრუტო ტაქსების ოპტიმიზაცია მოხდება. მისი თქმით, თბილისში ტრამვაი გარკვეულწილად მეტროს გაგრძელება იქნება. აკაკი ჯოხაძის განმარტებით, ტრამვაი მეტროს ბოლო გაჩერებიდან მგზავრებს მეტროს შემდგომ დასახლებებამდე მიიყვანს. თუმცა, ეს არ ნიშნავს, რომ ტრამვაი მხოლოდ პერიფერიებში იმოძრავებს. ამასთან, ტრამვაი ავტობუსებზე და სამარშრუტო ტაქსებზე ბევრად ეფექტური ტრანსპორტია. აკაკი ჯოხაძის განმარტებით, ავტობუსებისა და მიკროავტობუსებისთვის გამოყენებული დიზელი იმპორტირებულია და საკმაოდ ძვირი ჯდება. ტრამვაის კი ელექტროენერგია სჭირდება, რომელიც დიზელზე ბევრად იაფია და თანაც საქართველოშია გამომუშავებული. ამასთან ავტობუსებისა მიკროავტობუსებისაგან განსხვავებით ტრამვაი საცობებში არ მოხვდება. მისი თქმით, ტრამვაის ინფრასტრუქტურის მოწყობა 1 კილომეტრზე საშუალოდ 8–10 მილიონი ევრო ჯდება. დედაქალაქში პირველადი ინფორმაციით, 50 კილომეტრი ხაზის მოწყობაა დაგეგმილი. შესაბამისად 500 მილიონი ევროა საჭირო. დაფინანსების წყაროები კი “სისტრას” მიერ კვლევის დასრულების შემდეგ გაირკვევა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
georgekh13 Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 რატომაა ეფექტური ტრამვაი...აბგონზე ვერ წახვალ და რამე... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Lo Janko Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 Saturnაჰათ ტრამვაი გვინდაო რომ იძახდითვინ იძახდა ტრამვაი გვინდაო? მეც მაინტერესებს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
georgekh13 Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 Saturn ვინ იძახდა ტრამვაი გვინდაო? მეც მაინტერესებსრატომ, იყოს ტრამვაიც...არ გაინტერესებთ, როგორ გამოიყურება ყვითელი ტრამვაი? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted April 7, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 Lo Jankoვინ იძახდა ტრამვაი გვინდაო? თბილისში იძახდნენ რა ვიცი :ravic: ბათუმში არ გამიგონია Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Lo Janko Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 Saturnთბილისში იძახდნენ რა ვიცი :ravic: ბათუმში არ გამიგონიაბათუმი არ მიგულისხმია, თბილისს ვგულისხმობდი. georgekh13, ტრამვაის საწინააღმდეგო მე პირადად არაფერი მაქვს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Grig Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 ევროპაში თითქმის ყველგან დადის ტრამვაი და ძალიან მოსახერხებელია, თუ კარგად გაკეთდა, რა თქმა უნდა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 მართლა კარგია ტრამვაი, მივესალმები, კარგი იქნება თუკი მნიშვნელოვანი განსხვავება იქნება მიკროავტუბუსებსადა ტრამვაი-ავტობუსების ფასებში Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 რა ეღირება ნეტა? ადრე 3 კაპიკი ღირდა ხო კიდე, როცა ჩამოხვალთ ტრამვაიდან გაჩერებაზე და მეორე მხარეს უნდა გადახვიდეთ, უნდა მოუაროთ წინიდან Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Achiko1972 Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 ტრამვაი საცობებში არ მოხვდება ეს ვერ გავიგე. საცობი თუ შეიქმნა ქუჩაზე, სადაც ტრამვაიც მოძრაობს, როგორ ვერ მოხვდება? გზის საფარიდან აწეული იქნება ლიანდაგები, ისე, რომ მანქანებმა ვერ შეძლონ ლიანდაგზე მოძრაობა? ადრე ასფალტის პირას იყო ლიანდაგებიც და მანქანებიც დაუბრკოლებლად მოძრაობდნენ მასზე. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted April 7, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 ეს ვერ გავიგემე არ დამიწერია ეგ კეთილო. აკაკი ჯოხაძეს მიმართეთ განმარტებისთვის. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 დაფინანსების წყაროები კი “სისტრას” მიერ კვლევის დასრულების შემდეგ გაირკვევა. ეს ძალიან საიტერესოა, ტრამპის 250 მილიონს ჩამოგავს.პირველადი ინფორმაციით, 50 კილომეტრი ხაზის მოწყობაა დაგეგმილი. შესაბამისად 500 მილიონი ევროა საჭიროის რელსები რაც ამათ ამოყარეს,სულ სათითაოდ უნდა გაუკეთო უკან ჯოხაძეს და გიგის.ოღონდ არ დაიწყონ ამორტიზირებული იყოო და იმიტომ გავაკეთედო. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Achiko1972 Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 მე არ დამიწერია ეგ კეთილო. აკაკი ჯოხაძეს მიმართეთ განმარტებისთვის. მე ზოგადად ვიკითხე Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 ყოველი ეკოლოგიური ტრანსპორტი დდიდ ქალაქებში მისასალმებელია. ისე ვერ გავიგე, რა ტრამვაი არ იყო თბილისში? მე რომ წავედი 17 წლის წინ ჯერ იყო მგონი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 7, 2011 ეს ვერ გავიგე. საცობი თუ შეიქმნა ქუჩაზე, სადაც ტრამვაიც მოძრაობს, როგორ ვერ მოხვდება?როგორ და რომელი ჭკუათამყოფელი გაიჩხირება თავის ჯიპით ტრამვაის სავალ ნაწილზე, თუკი ტრამვაის უფლება ექნება დედის ჯიგარი აახიოს მის გზაზე მდომ ნებისმიერ "დაბრკოლებას" იცი რა "კანონმორჩილები" გახდებიან ეს შუმახერა ვადიტელები მაგ ამბავში? ისე ვერ გავიგე, რა ტრამვაი არ იყო თბილისში? მე რომ წავედი 17 წლის წინ ჯერ იყო მგონი.არაო მერე ეგ ქალაქს ამახინჯებსო აყარეს რელსები და გაყიდეს თურქეთში. ეხლა ისევ ფული ხო უნდა გააკეთონ და ოთუს ბირს დაგვიჯენენ მაგ თრამვაის და თან დაგვამადლიან, აი პირველად საქართველოში ტრამვაი გავაკეთეთო (ბავშვებმა რა იციან ადრე რა იყო, საიტი ექნებათ პოლიციის გასართობად და სხვებმა კიდე თუ არ დაიჯერებთ, აი ამ ჩემ შაბანასო. როგორც არის რა, ედიკას დროს, "ჩემი ღლე კიტრია და თუ გინდა ჭამე გინდა არაო", ამათ დროს კი "ჩემი ღლე კიტრია, და გინდა თუ არ გინდა, უნდა დაიჯერო და ჭამოო" Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.