Jump to content
Planeta.Ge

სს „თელასი“ განცხადებას ავრცელებს


Recommended Posts

“მომხმარებლებს, რომელთაც მრიცხველის ჩვენებასთან, მოხმარებულ კილოვატსაათებთან დაკავშირებით აქვთ პრეტენზია, გთხოვთ მოგვმართოთ შესაბამისი განცხადებით. თქვენი განცხადება უმოკლეს ვადებში იქნება განხილული.” – ნათქვამია “თელასი”-ს მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.

“იმ შემთხვევაში თუ მონაცემების შესწავლის პროცესში გამოიკვეთა ტექნური მიზეზით გამოწვეული უზუსტობა, აღნიშნული დაუყონებლივ გასწორდება და ინფორმაცია აბონენტს მიეწოდება.

მომხმარებლებს შეუძლიათ მოგვაწოდონ ინფორმაცია: „თელასი“-ს ვებ-გვერდის ონლაინ ჩატის (www.telasi.ge) და facebook-გვერდის პირადი შეტყობინების (ს.ს თელასი – ოფიციალური გვერდი) საშუალებით; ელექტრონული ფოსტით telasi@telasi.ge ან დარეკონ კომპანიის call-ცენტრში (2 77-99-99).” – აღნიშნულია განცხადებაში.

ცნობისთვის, სემეკმა დღეიდან დაიწყო “თელასი”-ს და “თელმიკო”-ს საქმიანობის შემოწმება, კონკრეტულად – თუ როგორ მოხდა აბონენტებისთვის მოხმარებული ელექტრო ენერგიის საფასურის დარიცხვა. ამის მიზეზი კი უკმაყოფილო მოსახლეობის განცხადებებია, რომლებიც აცხადებენ რომ ძალიან დიდი გადასახადები მოუვიდათ.

The post სს „თელასი“ განცხადებას ავრცელებს appeared first on [/url].

 

ALIA.GE

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • შექმენი...