Jump to content
Planeta.Ge

ჯავშანტექნიკა (განხილვა, სურათები)


Recommended Posts

რუსეთთან ომში სულ დაიკარგა 65-დე ტანკი ამაში წაყვანილებიც ითვლებაა მათ შორი ტ-72 სიმ1 მხოლოდ-4 იყო.....
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რუსეთთან ომში სულ დაიკარგა 65-დე ტანკი ამაში წაყვანილებიც ითვლებაა მათ შორი ტ-72 სიმ1 მხოლოდ-4 იყო.....

ვიიიცით :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

http://s57.radikal.ru/i157/0912/04/321a6c8b3982.jpg

 

http://i073.radikal.ru/0912/01/1195309b5ea4.jpg

 

http://s47.radikal.ru/i115/0912/44/c023cdcddaaf.jpg

 

ჩემი აზრით აბრაამსი უნივერსალური და საუკეთესო ტანკია თანამედროვე სატანკო მოდელებში რა თქმა უნდა ამ ტიტულს აბრაამსი უანწილებს ჩელენჯერს

 

 

ZSU-23-4 ეს ისფორმაცია ლეოპარდზე შენთვის განვათავსე გეთანხმები რომ აბრაამსი საქართველოს რელიეფისთვის მეტისმეტად მძიმეა

 

http://i058.radikal.ru/0912/60/6fecadbb8eb0.jpg

 

Leopard 2 - გერმანული ძირითადი საბრძოლო ტანკი.

 

ლეოპარდ 2 არის მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული და გავრცელებული ტანკი. დღეს-დღეობით შექმნილია ტანკის ამ სახეობის 3500-ზე მეტი ეგზემპლარი, რომელიც შედის გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკის, ავსტრიის, ნიდერლანდების, ნორვეგიის, შვეიცარიის, შვედეთის, ესპანეთის, დანიისა და საბერძნეთის შეიარაღებაში.

 

შექმნის ისტორია

 

1965 წელს, ტანკ „ლეოპარდ 1-ის“ შექმნის შემდეგ გერმანიაში ფირმა პორშემ, აშშ-სა და გერმანიაში MBT-70 პროექტის გახანგრძილევის პარალელურად, დაიწყო მუშაობა მისი კონსტრუქციის სრულყოფაზე. ნაციონალურმა გერმანულმა პროგრამამ, რომელმაც 1967 წელს მიიღო დასახელება „მოოქროვილი ლეოპარდი“, ხოლო მოგვიანებით - "ტახი" (Keiler) 1969 წელს შექმნა ესპანეთში გასაგზავნი ორი პროტოპიტი. 1970 წელს ფირმა Krauss-Maffei-ს მიერ მუშაობა მიდიოდა პროტოტიპებზე. 1973 წელს პერსპექტიულმა ტანკმა მიიღო თანამედროვე დასახელება. „ლეოპარდ 2-ის“ რამოდენიმე პროტოტიპი მონაწილეობდა ცდებში პერსპექტიულ ამერიკულ ტანკებთან ერთად აბერდინსკის პოლიგონზე, რომელთა დროს ამერიკელებმა აღიარეს თავიანთი ტანკის დამარცხება ჯავშანდაცვასა და სხვა მაჩვენებლებში.

 

ყველა ცდებისა და კონსტრუქციული დამუშავების შემდეგ 1977 წელს მიღებულ იქნა 1800 ტანკის გამოშვების გადაწყვეტილება; მთავარ კონსტრუქტორად დარჩა ფირმა Krauss-Maffei. 1979 წელს ეს ტანკი შევიდა შეიარაღებაში.

 

მოდიფიკაციები

 

ლეოპარდ 2 ტიპის ტანკები შეიქმნა კლასიკური განლაგებით: მექანიკი-მძღოლი იმყოფება კორპუსის წინა მხარეს, ტანკის მეთაური, არტილერისტი-დამმიზნებელი(აირაღის მარჯვნივ) და გამტენი(მარცხნივ) იმყოფებიან კოშკში. ძრავა განთავსებულია ტანკის კიჩოზე. ყველა ტანკის შეიარაღება, A6 მოდელის გარდა, შედგება Rheinmetall კომპანიის მიერ შექმნილი 120 მილიმეტრიანი გლუვი ზარბაზნით, 44 კალიბრის ლულით, ზარბაზნთან წყვილად განთავსებული ორი 7.62 მილიმეტრიანი ტყვიამფრქვევით და კოშკის სახურავზე განთავსებული საზენიტო შეიარაღებით. ამას გარდა, კოშკის სახურავზე განთავსებულია ნაღმსატყორცნი, კვამლის ფარდის შესაქმნელად. ტანკებზე გამუდმებით მიდიოდა მუშაობა ჯავშანდაცვისა და ცეცხლის მართვის სისტემის მოდერნიზაციაზე.

 

პირველი სერიის მანქანის საბრძოლო წონა 50 ტონაზე მეტი იყო, მათ უკვე გააჩნდათ იარაღის ორივე მხარეს სტაბილიზირებული კომბინირებული მრავალფენიანი ჯავშანი და ღამის ხედვის მოწყობილობები. საბრძოლო მარაგში შედიოდა ქვეკალიბრული ჭუვრები და ფუგასურ-კუმულატორული ჭუვრები, რომელთა დანიშნულება იყო მიზნის ფართო სპექტრით დაზიანება. კოშკის კიჩოს სანახავის სტეკში 42 ჭურვიდან, მხოლოდ 15 ინახებოდა. დანარჩენები მდებარეობდა მექანიკის გვერდით ყველანაირი უსაფრთხოების ნორმების დარღვევით. 1982 - 1984 წლებში გამოშვებული მეორე სერიის ტანკებმა მიიღეს დასახელება A1. ცვლილებათა რიცხვში შედიოდა მეთაურის და დამმიზნებლის დამიზნების მოწყობილობების გაუმჯობესება, საბრძოლო მარაგისა და საწვავის განთავსების ადგილის ცვლილება და სხვა. 1984 - 1985 წლებში გამოშვებულმა მეოთხე სერიის ტანკებმა მიიღეს დასახელება A3 და ისეთი დამატებები როგორიცაა: ახალი რადიოსადგური, საბრძოლო მარაგის დამატებითი დაცვა და სხვა. 1985 - 1987 წლებში გამოშვებული მეხუთე სერიის მანქანებმა მიიღეს ყველაზე სერიოზული გაუმჯობესებები: კოშკის ჯავშანდაცვის მკვეთრი ზრდა, ეკიპაჟის გადარჩენისათვის საჭირო დამატებითი ზომები, გაუმჯობესებული ბალისტიკური გამომთვლელი და უფრო მეტი სიმძლავრის მნქონე ჭურვები. ლეოპარდ 2А4-ის წონა გაიზარდა 55 ტონამდე.

 

1992 წლამდე შეიქმნა ტანკების სამი დამატებითი სერია, რომელიც მთლიანად ანალოგური იყო ტანკის მეხუთე სერიისა.

 

კლასიფიკაცია: ძირითადი საბრძოლო ტანკი

საბრძოლო წონა, 55,2 ტ

განლაგების სქემა კლასიკური

ეკიპაჟი, კაცი – 4

 

ისტორია:

 

გამოშვების წელი(წლები) - 1979

ექსპლუატაციის წელი(წლები) - 1979

გამოშვების რაოდენობა - 3500-ზე მეტი

 

ძირითადი ოპერატორები:

 

გერმანია

ესპანეთი

ნიდერლანდი

თურქეთი

შვეიცარია

შვედეთი

საბერძნეთი

 

ზომები:

კორპუსის სიგრძე - 7700 მმ

სიგრძე ქვემეხით - 120 მმ

კორპუსის სიგანე - 3700 მმ

სიმაღლე - 2790 მმ

კლირენსი - 490 მმ

 

ჯავშანი:

 

ჯავშნის ტიპი: კომბინირებული ჭუვრსაწინააღმდეგო

კორპუსის შუბლი, მმ/გრად. 550-600/700 მილიმეტრამდე БПС/КСП-ის პირისპირ

 

კორპუსის ბორტი, მმ/გრად. 100 მილიმეტრამდე БПС/КСП-ის პირისპირ

კოშკის შუბლი, მმ/გრად. 700-750/900-1000 მილიმეტრამდე БПС/КСП-ის პირისპირ

ჭრილის ბორტი, მმ/გრად. 200-250 მილიმეტრამდე БПС/КСП-ის პირისპირ.

 

შეიარაღება:

ქვემეხის ტიპი: L44,L55 – 120მმ ქვემეხი

მიზანი ლაზერული სამიზნე-დიაპაზონი EMES-15 ჩაშენებული სატელევიზიო არხით, პანორამული პერისკოპიული PERI-R17, დამხმარე FERO-Z18.

 

ტყვიამფრქვევები 2 × 7,62-მმ MG-3

 

მობილურობა:

 

ძრავის ტიპი: ვესმაგვარი ძრავა

12-ცილინდრიანი დიზელის ძრავა

თხევადი გაცივება

ძრავის სიმძლავრე - 1500 ც.ძ.

ძრავის სიმძლავრე - 1100 კილოვატი

გადაადგილების სიჩქარე ტრასაზე - 72კმ/სთ

სპეციალური სიმძლავრე - 27,2 ც.ძ.

საკიდრის ტიპი: ინდივიდუალური ხახუნი

მუხლუხების სიგანე - 630მმ

აღმართზე გამავლობა - 30 გრად.

კედლის გადალახვა - 1,1მ

თხრილის გადალახვა - 3,0მ

გუბის გადალახვა - 0,8მ

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

http://s57.radikal.ru/i157/0912/04/321a6c8b3982.jpg

 

http://i073.radikal.ru/0912/01/1195309b5ea4.jpg

 

http://s47.radikal.ru/i115/0912/44/c023cdcddaaf.jpg

 

ჩემი აზრით აბრაამსი უნივერსალური და საუკეთესო ტანკია თანამედროვე სატანკო მოდელებში რა თქმა უნდა ამ ტიტულს აბრაამსი უანწილებს ჩელენჯერს

ZSU-23-4 ეს ისფორმაცია ლეოპარდზე შენთვის განვათავსე გეთანხმები რომ აბრაამსი საქართველოს რელიეფისთვის მეტისმეტად მძიმეა

ხო მეტისმეტად მძიმეა, და დიზელის ძრავაც აარ აქვს, ძრავაც დიზელიანია

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • 4 weeks later...
ამ კობრას ძაან ცუდი ჯავსანი აქვსო იძახიან

 

ხო ეს ბმპ-ს ბაკი-კარები რუსული ინჟინეერიის გენიაა :sorry:

 

ვერ დაგეთახმები, მისმა დახრილმა ჯავშანმა ჩემი მეგობარი იხსნა ცხინვალთან

 

ლეოპარდებს მოვეშვათ ჯობია, მაგათ ასი წელი რუსეთუმე გერმანელები არ გვაღირსებენ

ჯობს რაიმე უფრო ხელმისაწვდომზე ვიფიქროთ

Edited by aiv
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • 2 weeks later...

aiv

აი ქარტული სიმ1

 

http://www.fprado.com/armorsite/T-90S_PICS/T-90S-001.jpg

 

 

და ვინც ტანკები ქვეითების გარეშე შეუშვა ცხინვალში მე იმის ####

 

http://www.allworldwars.com/image/019/zchinvali135.jpg

Edited by newstudio
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

aiv

მართალი ხარ, კი ეწერა ქართული სიმ1-იო მარა მეც ეჭვი შემეპარა, ეგ ხო უეჭველია:

 

http://www.geoarmy.info/images/t-72s1.jpg

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

aiv

ზედა ტ90 იყო

ეს ტ70, მაგრამ როგორ არჩევ აბა სიმია თუ არა?

 

დაჟე სიმ 2-ია მგონი

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ტანკსარემონტო ქარხანაში ნამდვილად არ ვმუშAობ, მაგრამ მათაც თუ ანახებ დარწმუნებული ვარ იგივეს გეტყვიან

მრავალი ნიშანია

ერთ-ერთი: მოდერნიზებულ 72-ებს ანუ სიმებს დინამიკური დაცვის ფილები სხვაგვარადა აქვს განლაგებული

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • შექმენი...