Jump to content
Planeta.Ge

ილია მეორე - აუცილებელია რამდენიმე ....


Recommended Posts

არ მესმის საერთოდ საპატრიარქოს პოზიცია,გასაგებია რო ეკლესია არ ერევა პოლიტიკაში მაგრამ რაგა პოლიტიკაა როცა ხალხს ატყავებენ და ესენი ხმას არ იგებენ.აგლუმებზე კი პირველები გარბიან.ეხლა მაგატ ლაპარაკს აზრი არ ააქ როცა ეკლესიებს ანგევდნენ ხმა მაშინ უნდა ამოეღოთ.რომ არაფერი ვთქვატ ხალხის ამდენ ცამებაზე რო არიან მიყუჩებული.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ტაშიი

მიშამ ახალი თემა მოიგონა ტვინების გასაბრუებლად. ნუ დარდობთ ეკლესია მიშას სჭირდება.   აბა კიდე სხვა ვინ ასწავლის ხალხს არაუშავს თუ იჩაგრები, მოითმინე იმ ქვეყნად გაიმარჯვებო.   ესეთი ინსტიტუტი მისწრებაა

DonCaredo

მე ისე ვარ რა, ხან რა მწამს და ხან რა. ხანაც არაფერი. გააჩნია სიტუაციას აი ჯოკერში რომ ჯოკერს ველოდები, ხან ბუდას ვუხმობ, ხან იესოს, ხან მუჰამედას და რავი, რომელის დროსაც მოვა ჯოკერი, შემდეგ დარიგება

luka1

არ მესმის საერთოდ საპატრიარქოს პოზიცია,გასაგებია რო ეკლესია არ ერევა პოლიტიკაში მაგრამ რაგა პოლიტიკაა როცა ხალხს ატყავებენ და ესენი ხმას არ იგებენ.აგლუმებზე კი პირველები გარბიან.ეხლა მაგატ ლაპარაკს აზ

Posted Images

პარლამენტმა პატრიარქის თხოვნა არ გაითვალისწინა

05/07/2011 16:20

 

 

 

პარლამენტი ამ წუთებში რელიგიური გაერთიანებებისთვის იურიდიული სტატუსის მინიჭების შესახებ კანონპროექტს განიხილავს. დეპუტატთა ნაწილის მოთხოვნა არ დაკმაყოფილდა და საკითხი არ გადაიდო.

 

 

პლენარულ სხდომაზე, საკითხის განხილვის გადადება, პირველად, „ქრისტიან–დემოკრატებმა“ მოითხოვეს. ამის შესახებ განცხადება ფრაქცია „ქრისტიან–დემოკრატების“ წარმომადგენელმა ლევან ვეფხვაძემ გააკეთა.

 

 

საპარლამენტო უმრავლესობის წარმომადგენელი პავლე კუბლაშვილი კი მიიჩნევს, რომ საკითხის გადადების აუცილებლობა არ არის და ამიტომ პარლამენტი მას დღეს განიხილავს.

 

 

"ქრისტიან–დემოკრატების" განცხადებას ედპ–ის საპარლამენტო წარმომადგენელიც გამოეხმაურა. „საპატრიაქროს თხოვნაა, ანგარიში გავუწიოთ და საკითხის განხილვა გადავდოთ,“– განაცხადა ეროვნულ–დემოკრატიული პარტიის წარმომადგენელმა დეპუტატმა გურამ ჩახვაძემ.

 

 

„ეს არ არის რელიგიური საკითხი, ესაა ადმინისტრაციული საკითხი. მართლმადიდებლურ ეკლესიასა და სახელმწიფოს შორის ურთიერთობის საკითხი გადაწყვეტილია უკვე და განსაზღვრულია კონკორდატით. დღეს რა საკითხზეც ჩვენ ვმსჯელობთ, არაფერი აქვს საერთო საპატრიარქოსთან,“– განაცხა

http://tribuna.ge/index.php?option=com_content&task=view&id=3814&Itemid=1

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მამუკა არეშიძე - სომხური გრიგორიანული ეკლესიის სურვილები შეიძლება, საქართველოსთვის სერიოზული საფრთხე გახდეს

16:23 05-07-2011

ექსპერტი კავკასიის საკითხებში მამუკა არეშიძე საქართველოს პარლამენტის მიერ სხვადასხვა კონფესიებისთვის საჯარო სამართლის იურიდიული სამართლის პირის სტატუსის მინიჭებაში საქართველოსთვის საფრთხეებს ხედავს.

როგორც "ინტერპრესნიუსს" არეშიძემ განუცხადა, ქვეყნის ინტერესებს შედარებით მცირერიცხოვანი რელიგიური კონფესიები არ წარმოადგენენ, მით უფრო ისინი აგრესიით არ გამოირჩევიან, თუმცა სტატუსით ბევრი პრივილეგიის მოთხოვნის უპირატესობა მიენიჭებათ.

"ეს სერიოზული სტატუსია და ამის მინიჭების გამო მათ უკვე ბევრი რამის მოთხოვნა შეუძლიათ; სერიოზული პრობლემები შეუძლიათ შეუქმნან სახელმწიფოს, თუ მოინდომებენ. აღნიშნული პრობლემა არ არის იუდეველებისა და ტრადიციული ისლამის მიმდევართა მხრიდან, რადგან ისინი მცირერიცხოვანნი არიან; გარდა ამისა, მათთან ყველაფერი გარკვეულია; ამასთან ერთად ისინი ნაკლებად აგრესიულობით გამოირჩევიან. რაც შეეხება კათოლიკურ ეკლესიას, ჩვენ ვიცით მათი განწყობები, რომელიც ორიენტირებულია უფრო მეტი სივრცის დაკავებაზე. ეს გასაკვირი არ არის, მათი მისიონერული მოღვაწეობა არის ძალიან სერიოზული და, აქედან გამომდინარე, გარკვეულ ხიფათს ქართული საზოგადოების გახლეჩვასთან დაკავშირებით შეიცავს, თუმცა მე არანაირი საწინააღმდეგო არ მაქვს არც ერთი კონფესიის მიმართ",-განაცხადა მამუკა არეშიძემ.

ამასთან, მისივე აზრით, საქართველოსთვის სერიოზული საფრთხე შეიძლება გახდეს სომხური გრიგორიანული ეკლესიის სურვილები.

"რაც შეეხება სომხურ გრიგორიანულ ეკლესიას, აქ დაპირსპირება სერიოზულია. სტატუსის გადაწყვეტის შემდეგ აუცილებლად დადგება მწვავედ ეკლესიების საკითხი და არა მარტო იმ 4 ეკლესიის, რომელზეც საუბარი იყო სომხეთის პატრიარქის ვიზიტის დროს. დადგება აუცილებლად იმ ეკლესიების საკითხიც, რომელიც არაფორმალურად იჩენს-ხოლმე თავს და მათი რაოდენობა 300-ია",-აღნიშნა არეშიძემ.

მისივე თქმით, სომხური მხარისგან არ იქნა გაზიარებული ქართული ეკლესიების სტატუსის საკითხი, თუმცა აღნიშნული სტატუსის აღიარება რომ მოხდეს, მაინც შეუსურლებელი დარჩება.

"სომხური მხარისგან არ იქნა მიღებული ქართული მხარის წინადადება, იგივე სტატუსი მიეღო ქართულ ეკლესიებს სომხეთში. რომც მიიღოს, ეს მაინც იქნება პრობლემატური. ამ საკითხს მომზადება სჭირდებოდა, თორემ წინააღმდეგობაში არ არის საქმე. მომხრეა თუ წინააღმდეგია ვინმე, მოუმზადებელია ეს საკითხი ყველანაირად",-განაცხადა მამუკა არეშიძემ.

მამუკა არეშიძის თქმით, საქართველოს პარლამენტის მხრიდან კონფესიების სტატუსტთან დაკავშირებული მოსმენები, გარკვეულწილად, სომხეთის პატრიარქის გარეგინის ვიზიტსაც უკავშირდება.

მამუკა არეშიძემ ისიც აღნიშნა, რომ ნაჩქარევი საპარლამენტო განხილვა საქართველოს ხელისუფლების ინტერესებში იყო, რომელიც სომხეთის ხელისუფლებას უკავშირდება. მიუხედავად ამისა, არეშიძეს გაუმართლებლად მიაჩნია ხელისუფლების აღნიშნული გადაწყვეტილების მიღება საპატრიარქოსთან შეთანხმების გარეშე.

"გარეგინის ვიზიტის ფაქტორი იყო ამ საკითხის მოულოდნელად პარლამენტში გატანის საკითხი, მაგრამ არა გადამწყვეტი ფაქტორი. მაგრამ რაღაცაში დასჭირდა სომხეთის ხელისუფლება ჩვენს ხელისუფლებას და გადადგა ეს ნაბიჯი ისე, რომ საქართველოს ეკლესიას არ დაეკითხა. საოცარი ის არის, რომ პარლამენტის 2 ვიცე-სპიკერი პრაქტიკულად ყოველდღე პატრიარქთან იმყოფება. ნუთუ არ შეიძლებოდა, ის საქმის კურში ჩაეყენებინათ და მომზადება ქართული ეკლესიისა ამ საკითხის გადასაწყვეტად",-აღნიშნა არეშიძემ.

მამუკა არეშიძის თქმით, აღნიშნული სტატუსის დაკანონების შემდეგ, აუცილებლად იქნება მოთხოვნილი სომხური ეკლესიების მხრიდან ეკლესიების, შენობებისა თუ მიწის გადაფორმების საკითხი.

"აუცილებლად იქნება მოთხოვნა - ეკლესიების, მიწის დაკანონება, შენობების დაკანონებაც და ბევრი სხვა რამ. მე მინდა, ქართულმა საზოგადოებამ, სამეცნიერო და პოლიტიკურმა წრეებმა არგუმენტად გამოიყენონ, რომ რაც არ უქნია რუსეთის მართლმადიდებლურ ეკლესიას აფხაზეთში, ის გააკეთა სომხურმა გრიგორიანულმა ეკლესიამ. ანუ, სომხური ეკლესია, რომელიც მოღვაწეობს აფხაზეთში 1993 წლის შემდეგ, გამოვიდა საქართველოსი არსებული სომხური ეკლესიის წარმომადგენლობის დაქვემებარებიდან და ნელ-ნელა ექვემდებარება როსტოვში არსებულ სომხურ გრიგორიანული ეკლესიის წარმომადგენლობას. ეს არის ძალიან სერიოზულ არგუმენტი და არავინ არ ცდილობს ამ არგუმენტის გამოყენებას",-აღნიშნა მამუკა არეშიძემ.

მამუკა არეშიძის ვარაუდით, ხელისუფლების გადაწყვეტილება შესაძლოა, უკავშირდებოდეს ჯავახეთში გარეგინის ვიზიტის ერთ ეპიზოდს, როდესაც სომხეთის პატრიარქმა ეჩმიაძინში დარეკა და 16 ივლისს სომხური ეკლესიის სინოდი დანიშნა, სადაც, სავარაუდოდ, ჯავახეთის ეპარქიის შექმნის საკითხი უნდა დამდგარიყო.

"რამდენადაც ჩემთვის გახდა ცნობილი, ჯავახეთში ყოფნის დროს სომხეთის პატრიარქმა გარეგინმა დანიშნა სინოდის სხდომა 16 ივლისს, ჯავახეთიდან შეატყობინა ეჩმიაძინში თავის გარემოცვას სინოდის შეკრების შესახებ. მე და იმ ადამიანებს, ვინც ამ საქმეში ჩახედულია, ბუნებრივი ეჭვი გაგვიჩნდა, რომ არ არის გამორიცხული, 16 ივლისის სინოდის სხდომაზე დადგეს ჯავახეთის ეპარქიის შექმნის საკითხი. ანუ - საქართველოში მოღვაწეობს სომხური ეკლესიის ერთი ორგანო - ეს არის თბილისის ეპისკოპატი, ასე ვთქვათ. აი, ამას უნდა გამოიყოს როგორც ჩანს ჯავახეთის ეპარქია. ეს არ არის სასიამოვნო ფაქტი. მართალი რომ გითხრათ და მე არ გამოვრიცხავ, საქართველოს ხელისუფლების ეს ნაჩქარევი ნაბიჯი იმიტომ იქნა გადადგმული, რომ სინოდის სხდომაზე ეს ამბავი არ მოხდეს. თუმცა, ეს ჩემი ვარაუდია და შეიძლება, არც გამართლდეს",-განაცხადა საუბრის ბოლოს მამუკა არეშიძემ.

http://www.interpressnews.ge/ge/politika/173780-mamuka

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Siknadmo

რავი თუკი სურვილი გაქვს რომ ეს კანონი შენს საზოგადოებას ემსახურებოდეს და არა სხვებს

არც საზოგადოებას და არც სხვებს,მხოლოდ მათ პარტიულ ინტერესებს.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Siknadmo

 

არც საზოგადოებას და არც სხვებს,მხოლოდ მათ პარტიულ ინტერესებს.

მათ პარტიულ ინტერესებში შედის საქ. მართლმადიდელბლური ეკლესიის დასუსტება,

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მათ პარტიულ ინტერესებში შედის საქ. მართლმადიდელბლური ეკლესიის დასუსტება,

ეკლესიაც სიამოვნებით ეხმარება ამაში..

უი დაავიწყდა..ეგენი ხომ პლენში ყავთ ნაცებს.. :givi: :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Siknadmo

მათ პარტიულ ინტერესებში შედის საქ. მართლმადიდელბლური ეკლესიის დასუსტება,

როგორც შერლოკ ჰოლმსი იტყოდა:ეს ელემენტარულია ვატსონ.ეკლესია არის ერთადერთი გავლენიანი ინსტიტუტი,რომელსაც ეს ხელისუფლება ვერ აკონტროლებს.მათთვის სულ არ აქვს მნიშვნელობა რა კონფესისაა ეს ინსტიტუტი,მთავარია რომ მათ არ ემორჩილება.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

"რაც შეეხება სომხურ გრიგორიანულ ეკლესიას, აქ დაპირსპირება სერიოზულია. სტატუსის გადაწყვეტის შემდეგ აუცილებლად დადგება მწვავედ ეკლესიების საკითხი და არა მარტო იმ 4 ეკლესიის, რომელზეც საუბარი იყო სომხეთის პატრიარქის ვიზიტის დროს. დადგება აუცილებლად იმ ეკლესიების საკითხიც, რომელიც არაფორმალურად იჩენს-ხოლმე თავს და მათი რაოდენობა 300-ია",-აღნიშნა არეშიძემ.

სტატუსის დაკანონების შემდეგ, აუცილებლად იქნება მოთხოვნილი სომხური ეკლესიების მხრიდან ეკლესიების, შენობებისა თუ მიწის გადაფორმების საკითხი.

 

ცოტა მეტად დაუკვირდით, რაზეა საუბარი. ამდენი დათმობებით შემოგვეფცქნა ქვეყანა ხელში.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Siknadmo

 

როგორც შერლოკ ჰოლმსი იტყოდა:ეს ელემენტარულია ვატსონ.ეკლესია არის ერთადერთი გავლენიანი ინსტიტუტი,რომელსაც ეს ხელისუფლება ვერ აკონტროლებს.მათთვის სულ არ აქვს მნიშვნელობა რა კონფესისაა ეს ინსტიტუტი,მთავარია რომ მათ არ ემორჩილება.

საქ. მართლმადიდებლური ეკლესია შემწყნარებლური რომ იყოს ერთსქესიანი ქორწინების მიმართ, ეკუმენური კავშირი ჰქონდეს პროტესტანტებთან, მოკლედ იყოს ჯაან ლიბერალური მის მიმართ დამოკიდებულება სხვანაირი იქნებოდა ხელისუფლების მხრიდანაც,

ნაცმოძრაობა არის ნეოკონების პროექტი, ხოლო ნეოკონები გამოხატავენ უმსხვილესი ტრანსკორპორაციების ინტერესებს, რომელთა მიზანი და ეკლესიის მიზან ურთიერთსაპირისპიროა,

ის თვისებები რომელიც უნდა ჰქონდეს ლიბერასტულ ფასეულობებზე გაზრდილ ადამიანს უკიდურესად განსხვავდება იმ ადამიანისგან ვინც ქრისტიანული ფასეულობების მქონეა

Edited by Siknadmo
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Siknadmo

საქ. მართლმადიდებლური ეკლესია შემწყნარებლური რომ იყოს ერთსქესიანი ქორწინების მიმართ, ეკუმენური კავშირი ჰქონდეს პროტესტანტებთან, მოკლედ იყოს ჯაან ლიბერალური მის მიმართ დამოკიდებულება სხვანაირი იქნებოდა ხელისუფლების მხრიდანაც

მთავრობას ისე ადარდებს ერთსქესიანი ქორწინებები და პროტესტანტები როგორც მე სუახილის ტომელები :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Siknadmo

 

მთავრობას ისე ადარდებს ერთსქესიანი ქორწინებები და პროტესტანტები როგორც მე სუახილის ტომელები :givi:

,

რაც უფრო დეგრადირებულია ადამიანი მით უფრო ადვილია მისი მართვა, ამიტომაცაა რომ პედერასტების უმრავლესობა საქ. ხელისუფლებას უჭერს მხარს, ხოლო მართლმადიდებლები და ირონიულად წოდებული მამაულიშვილები ანტიმიშისტები ვართ, ეს იდეოლოგიური დაპირისპირებაა, რაც ბევრ რამეში გამოიხატება,

მაგალითად პედერასტებს არა აქვთ ეროვნული გრძნობა, მათ სულ სირზე კიდიათ ბურა მოხნავს მინდორ ველს თუ ქართველი, ლიშბი თვიტონ საჭმელი ჰქონდეს,

მართლმადიდებლისთვის კი ეს საკითხი მნიშვნელოვანია, მიწა ქართველებს უნდა გვეკუთვნოდეს

Edited by Siknadmo
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Saturn

მთავრობას ისე ადარდებს ერთსქესიანი ქორწინებები და პროტესტანტები როგორც მე სუახილის ტომელები

მე დიდწილად ვეთანხმები ბატონ სატურნს.ასეა,მას თავისი ხელისუფლების შენარჩუნების მეტი არაფერი არ ადარდებს.თუ გინდ საქართველოში სინტოიზმი გახდეს წამყვანი რელიგია.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Saturn

მე დიდწილად ვეთანხმები ბატონ სატურნს.ასეა,მას თავისი ხელისუფლების შენარჩუნების მეტი არაფერი არ ადარდებს.თუ გინდ საქართველოში სინტოიზმი გახდეს წამყვანი რელიგია.

თავისი შენარჩუნების გარდა ნამდვილად არაფერი ადარდებს ხოდა სწორად საფრთხეს მართლ. რელიგიაში ხედავს,

იმიტომ რომ ის თვისებები რომელიც უნდა ჰქონდე მართლმადიდებელს მიშას რეჟიმს ვერ შეეგუება და დედის ფათახს გადაახავს თავზე მასაც და მის მომხრეებსაც

მართლმადიდებელი და მიშმაკაკა წარმოუდგენელია, თუმცა დეგრადირებული ხალხი ყველგანაა მათ შორის ეკლესიაში და მათ შორის ისეთ ადამიანებში ვინც საკუთარ თავს მართლმადიდებლად მიიჩნევს

Edited by Siknadmo
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ძუკუ

ამის საპასუხოდ მესმის არგუმენტი,რომ ჩვენ ეკლესიასაც უნდა ქონდეს იგივე სტატუსი სხვა ქვეყნებში.კათოლიკური,პროტესტანტული და ისლამური ქვეყნების შემთხვევაში ეს ცოტა გაუგებარია,რადგან ასეთი ქვეყნების რაოდენობა ძალიან დიდია.ეხლა მანდამაინც სომხურ ეკლესიას თუ მივადგებით,იქ მე მგონი მრევლი არა გვყავს(აბა სომხეთში სომეხის მეტი ვინ იცხოვრებს ).მხოლოდ აზერბაიჯანთან შეიძლება ამაზე საუბარი და აუცილებელიცაა.

 

 

კი ეგრეა,მაგრამ რამდენი ჩვენი ეკლესიაა სასომხეთის ტერიტორიაზე,რომლებზედაც სომხურიაო აბობენ ჰაისტანელები?

 

 

მეორეც,ამისთანა რამეებს რატომ არ ათანხმებენ საპატრიარქოსთან?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...