Planeta.Ge

საქართველოში რუსული ჯარი არ დგას

უბედურება ისაა თუ ასე გაგრძელდა შეიძლება საქართველოს მოსახლეობის დიდი ნაწილი მიესალმოს რუსების აქ შემოსვლას

უბედურება რატომაა? ზოგი ამერიკის შემოსვლას მიესალმა, ზოგი რუსების შემოსვლას მიესალმება. ვინ დაადგინა, რომ ამერიკა ჯობია რუსეთს? იმან, ვისაც ამერიკა აჭმევს? მოდი ჩავატაროთ ალალი რეფერენდუმი (ოღონდ ალალი, არ უნდა ეშინოდეს ვინმეს აზრის დაფიქსირების), ამერიკა ჯობია თუ რუსეთი, და რა შედეგი იქნება, ვნახოთ (მე მგონია, რომ 65:35 იქნება რუსეთის სასარგებლოდ)

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უბედურება რატომაა? ზოგი ამერიკის შემოსვლას მიესალმა, ზოგი რუსების შემოსვლას მიესალმება. ვინ დაადგინა, რომ ამერიკა ჯობია რუსეთს? იმან, ვისაც ამერიკა აჭმევს? მოდი ჩავატაროთ ალალი რეფერენდუმი (ოღონდ ალალი, არ უნდა ეშინოდეს ვინმეს აზრის დაფიქსირების), ამერიკა ჯობია თუ რუსეთი, და რა შედეგი იქნება, ვნახოთ (მე მგონია, რომ 65:35 იქნება რუსეთის სასარგებლოდ)

მე მევასება რუსული კულტურა, უფრო მეტად ვიდრე ამერიკული, გარდა ამისა რუსული ენის ცოდნა უფრო მეტ "შესაძლებლობას მაძლევს ვეკონტაქტო მათ,

მაგრამ აი რატომ

აფხაზეთი და სამხ. ოსეთი რუსებმა წაგვართვეს

1921 წელს რუსეთმა მოახდინა ჩვენი სამხედრო უკუპაცია

და მანამდე კი მოტყუებით გაააუქმეს ქართლ კახეთის სახელმწიფო

გარდა ამისა ამერიკაში მოსახლეობა გაცილებით უკეთ ცხოვრობს ვიდრე რუსეთში ადამიანის უფლებებიცაა დაცული და სოციალურადაც უფრო გამარტულები არიან

ლინკი

http://www.rfi.fr/acturu/images/104/saakashvili_sarkozy432.jpg

მიშა გაჩვენებთ ასე, ჯერ სად ხართო...

აწე ამხელას გაგიდობთ კიდოო, თუ იმას ითმენთ, რაც აქამდე გამიდვია თქვენთვისო.

ლინკი

მიშა გაჩვენებთ ასე, ჯერ სად ხართო...

ნიკოფსიიდან დარუბანდამდე, საქართველოს დედა უნდა ვუტიროვო ....

ლინკი

რა ნაგლები არიან :) კალანდაძე ამბობს, არ დასტურდება ინფორმაცია რომ მართლა თქვ ეგაო. აბა ამდენ ხალხს დასიზმრა? (ისე, არც ეგაა გამორიცხული ალბათ და ზუსტი ინფო ვის გაქვთ? )
ლინკი

გარდა ამისა ამერიკაში მოსახლეობა გაცილებით უკეთ ცხოვრობს

მერე რა? ამერიკაში კი არა, მთავარია აქ როგორ იცხოვრებს. ამერიკას ცუდის მეტი არაფერი გაუკეთებია, სადაც ცხვირი შეყო, ყველგან ჩააჯვა. იგივეს გვიზამს ჩვენც. მაგრამ იმედი მაქვს, რუსი არ მიგვატოვებს და არ შემოუშვებს აქ მაგ ახვრებს

ლინკი

QUESTION -- During the summit, you and President Medvedev announced the sale of Mistrals with a very considerable transfer of technology. This sale has raised some concern in several of Russia's neighbouring countries. Do you think this concern is justified? What can you say to these countries expressing this concern and what can you say to those who think that this transaction was a kind of bargaining chip for Russian support regarding Libya?

PRESIDENT -- You don't exchange a projection and command ship (BPC) for a political position of a huge country like Russia. If I remember correctly, Russia is 46 times bigger than France. Russia has an area double that of the United States. Russia is home to between 130 and 140 million inhabitants and loses 600,000 to 700,000 people every year. Russia's entire surface area is not inhabited. Presenting Russia as a country that has a desire to invade its neighbours and as a threat to the European Union is an extremely outdated and extremely wrong way of seeing things. That's what I think, I'm telling you here today. If the European Union's only enemy is Russia, frankly, the situation is very stable.

Second, Russia is a huge country with raw materials. Europe has a great deal of technology. We have everything to build together.

When Alain Juppé and I saw the President of the United States and the President of Russia in Lisbon at the NATO Summit, we said to each other "Finally, the Berlin Wall has fallen, the Cold War is over". So if the Russians are our allies, why shouldn't we sell them ships? And you think that it's with four projection and command ships that they're going to invade another country? Which one?

And as for my many friends in Georgia, I think today, since I was invited to visit there, they have made major progress on the issue of the 2008 agreement. They are well aware that it's because France was at the helm of the European Union that Georgia is completely free from Russia today. The tanks had to be stopped 40 kilometres from Tbilisi. And I won't forget that President Medvedev kept his word.

So there you have it. We're either friends or we aren't. But if we are friends, if we are partners and if we are allies, I really don't see why we can't have projects together. You say to me that there was a very considerable transfer of technology, a transfer of technology, because when we sell them something, all the countries in the world ask for technology, whatever the area and whatever the country.

http://www.g20-g8.com/g8-g20/g8/english/live/news/press-conference-by-the-president-of-the-french.1340.html

ოსტაპი სადაა?

რა თქვა ამ კაცმა?

გვატყუებდა დღეს ჩვენი საგარეო?

ლინკი

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• შექმენი...