Jump to content
Planeta.Ge

სწავლება წმ. სამების შესახებ


Recommended Posts

*************

 

ვერ გავიგე რა გინდა? სამების არაბიბლიურობის შესახებ ვრცლად დაწერეო მთხოვე და მეც მიგითითე პოსტებზე სადაც უკვე დაწერილი მაქვს მაგ საკითხზე ბევრი რამ და თუ გსურს წაიკითხე.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

გაიზარდე":)

 

შენც გაიზარდე :yes:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

სიტყვა "სამება" ერთხელაც კი არ წერია ბიბლიაში. საერთოდ არაა ბიბლიური სწავლება სამების სწავლება.

იესო რომ ანგელოზია ერთხელაც კი არ წერია ბიბლიაში. საერთოდ არაა ბიბლიური სწავლება იესო რომ ანგელოზია :)

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

 

იესო რომ ანგელოზია ერთხელაც კი არ წერია ბიბლიაში. საერთოდ არაა ბიბლიური სწავლება იესო რომ ანგელოზია :)

ლაშა

 

იესოზე წერია რომ მთავარანგელოზის ხმით გადმოვაო ასე რომ... ;)

 

აი სიტყვა სამების ბიბლიაში არარსებობა, იმ უამრავი მტკიცებულებიდან ერთერთია რომ ეკლესიური სწავლება სამება ღვთაების შესახებ არაბიბლიურია.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

იესო რომ ანგელოზია ერთხელაც კი არ წერია ბიბლიაში.

სამაგიეროდ რასელის ექვსტომეულში წერია, რომ ის მიქაელ მთავარანგელოზია :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

ლაშა

 

იესოზე წერია რომ მთავარანგელოზის ხმით გადმოვაო ასე რომ...

ეგ არ ამტკიცებს იესოს ანგელოზად ყოფნას :*

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

 

ეგ არ ამტკიცებს იესოს ანგელოზად ყოფნას :*

lasha kakauridze

 

ამტკიცებს. ბიბლიაში პირდაპირ წერია რომ ღმერთმა შექმნა ის. ასე რომ... :*

 

სამება კი არაბიბლიური სწავლებაა. :yes:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

lasha kakauridze

 

ამტკიცებს. ბიბლიაში პირდაპირ წერია რომ ღმერთმა შექმნა ის. ასე რომ... :*

 

სამება კი არაბიბლიური სწავლებაა. :yes:

 

იოანეს სახარება

თავი მეთხუთმეტე

 

26. ხოლო როდესაც მოვა ნუგეშისმცემელი, რომელსაც მოგივლენთ მამის მიერ, - ჭეშმარიტების სული, რომელიც გამოდის მამისაგან, ის იმოწმებს ჩემთვის.

 

 

 

 

 

 

იოანეს სახარება

თავი მეჩვიდმეტე

 

4. მე განგადიდე დედამიწაზე; აღვასრულე საქმე, რომელიც მომეცა აღსასრულებლად.

 

5. ახლა კი შენ განმადიდე, მამაო, იმავ დიდებით, შენთან რომ მქონდა ქვეყნის შექმნამდე.

 

6. გამოვუცხადე შენი სახელი ადამიანებს, რომლებიც მომეცა ქვეყნისაგან; შენი იყვნენ და მე მომეცი, და დაიცვეს შენი სიტყვა.

 

7. ახლა შეიცნეს, რომ ყველაფერი, რაც მომეცი, შენგანაა.

 

8. რადგანაც შენგან მოცემული სიტყვები მათ მივეცი, ხოლო მათ მიიღეს და სცნეს ჭეშმარიტად, რომ შენგან გამოვედი, და ირწმუნეს, რომ შენ მომავლინე.

 

9. მათთვის გევედრები; ქვეყნისთვის კი არ გევედრები, არამედ მათთვის, ვინაიდან შენი არიან.

 

10. ყველაფერი ჩემი შენია, შენი კი - ჩემი; და მე ვიდიდე მათში.

 

11. მე უკვე აღარა ვარ ამ ქვეყნად, ისინი კი არიან; ხოლო მე შენთან მოვდივარ, წმიდა მამაო; დაიცავი ისინი შენი სახელით, ვინც მე მომეცი, რათა იყვნენ ჩვენსავით ერთნი.

 

21. რათა ყველანი ერთი იყვნენ, როგორც შენ, მამაო, ჩემში, ხოლო მე - შენში, და ირწმუნოს ქვეყანამ, რომ შენ მომავლინე.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

alex

 

შენ მიერ დაკპირებულ სახარების მუხლებში არც სიტყვა "სამება" წერია და არც სამების არაბიბლიურ მოძღვრებაზეა საუბარი.

 

ზემოთ პოსტებში დავდე ბმულები, სადაც ახსნილია და დასაბუთებული, რომ სამება არ წარმოადგენს ბიბლიურ, ანუ ქრისტიანულ სწავლებას. გადახედე ბმულებს. :yes:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

alex

 

შენ მიერ დაკპირებულ სახარების მუხლებში არც სიტყვა "სამება" წერია და არც სამების არაბიბლიურ მოძღვრებაზეა საუბარი.

 

იოანეს სახარება

თავი მეთხუთმეტე

 

26. ხოლო როდესაც მოვა ნუგეშისმცემელი, რომელსაც მოგივლენთ მამის მიერ, - ჭეშმარიტების სული, რომელიც გამოდის მამისაგან, ის იმოწმებს ჩემთვის.

 

ვისზეა საუბარი ? ვინაა ჭეშმარიტების სული?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

იოანეს სახარება

თავი მეთხუთმეტე

 

26. ხოლო როდესაც მოვა ნუგეშისმცემელი, რომელსაც მოგივლენთ მამის მიერ, - ჭეშმარიტების სული, რომელიც გამოდის მამისაგან, ის იმოწმებს ჩემთვის.

alex

 

არც ამ მუხლშია სიტყვა "სამება" ნახსენები. უფრო მეტიც, არც ეკლესიის არაბიბლიურ სწავლებაზე "სამებაზე" არის მანდ საუბარი.

 

 

ვისზეა საუბარი ? ვინაა ჭეშმარიტების სული?

მაგ მუხლში საუბარია ღვთის წმინდა სულზე, ანუ მის მოქმედ ძალაზე და არა პიროვნებაზე. აქედან გამიმდინარე, კითხვა "ვინ" არ დაესმის ძალას, არამედ დაესმის კითხვა "რა". ხოლო ის ფაქტი რომ მწინდა სული მოწმობს, არ ნიშნავს რომ პიროვნებაა. ახალ აღთქმაში საუბარია სისხლზეც და წყალზეც და იმაზე რომ ისინი მოწმობენ, მაგრამ არც სისხლი და არც წყალი, ისევე როგორც სული, არ წარმოადგენენ პიროვნებებს.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ვის ინდუისტებს? მაგათ ის უნდათ, რომ სანამ ქრისტიანობა როგორც რელიგია ჩამოყალიბდებოდა ჯერ კიდევ 5000 წლის წინ ჰყავდათ სამების კულტი, ბრაჰმა, ვიშნუ და შივა. მაგათ რაღა უნდათო ეს იუნდუისტებს უფრო შეუძლიათ თქვან ქრისტიანებზე.

 

 

არა, კი არ მიზიდავს ვიცი.

ტრიმურტი და სამება შენის აზრით იდნენტურია?

 

ТримуртиТройственный образ в индуизме, состоящий из трех богов: Брахма, Вишну и Шива. Все они являлись проявлением единой божественной сути, но отображали разные ипостаси: Брахма считался создателем мира, Вишну - хранителем мира, а Шива - разрушителем и восстановителем мира. Все три бога нередко изображались вместе. Позднее, к концу второй половины I тысячелетия до н.э., Брахма отступил на задний план. Вишну и Шива стали главными богами в индуистском пантеоне. В Индии сохранился лишь один храм, посвященный Брахме - в Пушкаре, штат Раджастхан.

 

Источник: "Религиозный словарь"

(Санскр.) Букв., "три лика", или "тройная форма" - Троица. В современном Пантеоне эти три суть Брама, создатель; Вишну, хранитель; и Шива, разрушитель. Но это более поздняя мысль, так как в "Ведах" ни Брама, ни Шива неизвестны, и ведийская Троица состоит из Агни, Вайю и Сурьи; или, как объяснено в "Нирукте", из земного огня, атмосферного (или воздушного), и небесного огня, так как Агни есть бог огня, Вайю - воздуха, а Сурья есть солнце. Как сказано в "Падма Пуране": "В начале великий Вишну, пожелав сотворить весь мир, стал тройным создателем, хранителем и разрушителем. Чтобы построить этот мир, Всевышний Дух эманировал из правого бока своего тела сам себя как Браму; затем, чтобы сохранить вселенную, он из левого бока своего тела создал Вишну; и чтобы разрушить мир, он из середины своего тела сотворил вечного Шиву. Одни поклоняются Браме, другие - Вишну, третьи - Шиве; но Вишну, единый и все же тройственный, создает, хранит и разрушает, потому пусть благочестивые не делают разницы между этими тремя". По существу, все эти три "личности" Тримурти, являются просто тремя характерными гунами или атрибутами этой вселенной дифференцированного Духа-Материи, само-создающейся, само-хранящейся и само-разрушающейся, с целью возрождения и усовершенствования. Это есть правильное значение; и это являет Брама как олицетворение Раджогуны, атрибута или свойства активности, желания порождать потомство, того желания, благодаря которому вся вселенная и все в ней вызвано к жизни. Вишну есть олицетворение Саттва-гуны, того качества сохранения, возникающего из спокойствия и мирного покоя наслаждения, которое характеризует промежуточный период между полной зрелостью и началом упадка; тогда как Шива - олицетворение Тамогуны - что есть качество застоя и конечного разложения - конечно, становится разрушителем. Это является настолько же высоко философским под своей маской антропоморфизма, насколько нефилософично и абсурдно держаться за мертвую букву первоначальной концепции и навязывать ее миру.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • შექმენი...