babuagiorgi Posted November 8, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 8, 2010 (edited) babuagiorgi ოღონდ ადამიანისა ძვირად ფასობს საქართველოში ოხრადაა და თან პოლიტიკური და ისიც უფასო. Edited November 8, 2010 by babuagiorgi Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted November 8, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 8, 2010 კარგია ელექტრო მობილები, მაგრამ ოცნების სფერო მგონია,ჯენერალ მოტორსათან აპირებს გარიგებასო და მოგვაშავებენ ვითომ? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted November 8, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 8, 2010 ის ბრძანებით რომ გააუქმონ ვააბშე ავტმანქანები და მარტო ველოსიპედები დაუშვან. ხო, ხო რა დუბაი იქნება. მოგება ხომ სასწაული. არ სჭირდება ენერგია გარდა "პეშკომ 1". ავარიები არ იქნება.დასაშვებია ალკოჰოლი. მაგარი გულავი იკნება.პრეზიდენტისთვის ბრონირებული ველოსიპედი. ისე ოდნავ მძიმე გამოვა, მაგრამ არაუშავს, ატრიალოს .................. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
analgin Posted November 9, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 asesino_141 მოკლედ ძალიან დავიბენი ინგლისურ ვიკის დავუჯერო თუ რუსულს არ ვიცი. მე წერტილ-მძიმე ამერია სწრაფი კითხვის დროს თურმე, მარა იმაზე უარესი წერია იქ. At speeds between 30 to 70 miles per hour (48 to 110 km/h) and if the battery is depleted, the internal combustion engine may engage (via a clutch) to assist the traction motor to drive the output, improving performance and boosting high-speed efficiency by 10 to 15 percent 30-დან 70 მილამდე ( 48-დან 100 კმ/სთ-მდე) სიჩქარის დროს ან თუ ელემენტი დამჯდარია შეიძლება ჩაირთოს შიდაწვის ძრავა, რომ დაეხმაროს გამწევ მექანიზმს რათა გააუმჯობესოს მანქანის შესაძლებლობები და 10-15% მოუმატოს სიჩქარესო. ანუ ვერ ქაჩავს ეგ მანქანა მაქსიმალურ სიჩქარეს თუ ბენზინზე არ გადაირთო და შენ კიდე მეუბნები მარტო ელემენტს ტენის ბენზინიო კაცო. :ravic: ძალიან ძვირი ღირს IMHO და მაგარი ტანჯვაა თუ 64 კილომეტრში ჯდება ელემენტი, ეს ჩვეულებრივი მძღოლისთვის და პატრულს არც მაგის სატენად სცალია, რადგან 24 საათიან რეჟიმში მუშაობს. ისე ერთში ალალად შევცდი - არც მთლად ლოკოკინა მანქანა ყოფილა. ინგლისურ ვიკიში არ ეწერა და რუსულში წერია, რომ 190 კმ/სთ ქონია მაქსიმალური სიჩქარე. 160-მდე ელექტროძრავი ქაჩავს და ამის მერე ირთვება დვიჟოკიო. (ანუ რასაც შენ ამბობ ეგრე წერია ფაქტიურად), მარა აი რა მაბნევს: რუსულ ვიკიში წერია: Топливный бак — 45 литров. Этого топлива и полной зарядки аккумуляторов достаточно для пробега 1000 км (640 миль) თუ გავითვალისწინებთ, რომ 1.4 მოცულობის და სამცილინდრიანი ძრავი აქვს, 45 ლიტრა ბენზინი ძალიან ბევრი მეჩვენება, რაღა გამოდის??? 1000-დან მინიმუმ 700 კილომეტრი ბენზინზე მუშაობს მანქანა??? რას ტენის ამნაირს და ამდენი ბენზინი თუ მიაქვს იმის ავტომატურ რეჟიმში ტენვას, რაღა აზრი აქვს დვიჟოკი დაწვავს თუ მატორი ბენზინს კაცო? ტრასაზე ძალიან მოუხერხებელია და თუ ამ მანქანის ფასს (41 000$) გავითვალისწინებთ ეგ 30%-ნი ბენზინის ეკონომია მე პირადად არ მიღირს. 1.4 მატორიან მანქანას თუნდაც სულ ახალს 10 000-12 000$-ად იყიდი კაცი და 30 000$-ის ბენზინს 5 წელი ვერ დაწვავ ქალაქში კარგი იქნება აშკარად. ოღონდ ცვეულებრივი მოქალაქეებისთვის, სახლი-სამსახური-მაღაზია-სახლი მარშრუტი ვისაც აქვს. პოლიციას 24 საათიანი მუშაობის რეჟიმიდან გამომდინარე ფაქტიურად არ გამოსდის ბენზინის ეკონომია და თან ეყოლება იმაზე სუსტი რაც ეხლა ყავს. + დარწმუნებული ვარ მეტი ხარჯია, ფაქტიურად ძრავი უნდა უცვალონ ყოველ 2 წელიწადში მაქსიმუმ და ამერიკული მანქანა სანდო არაა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 (edited) analginპატრულისთვის გამორიცხულია, ზარალია პირიქით. მაგრამ სხვა საჯარო მოსამსახურეებისთვის ეკონომიურია. მოკლედ ძალიან დავიბენი ინგლისურ ვიკის დავუჯერო თუ რუსულს არ ვიცი.მე ესპანურ ავტოჟურნალში წავიკითხე, ნახევარი ჟურნალი იყო ჰიბრიდებსა ელექტროებზე. ე.ი. ელექტრო ძრავა გადის 60 კმ-ს, ბატარია ჯდება 30%-მდე, ამ დროს ჩაირთვება ბენზინი და ტენის ბატარიას, მაგრამ მანქანა მაინც ელექტროძრავით მოძრაობს დარჩენილი 30% ენერგიის ხარჯზე, პარალელურად იტენება თან. როგორც კი ბატარიის დონე 50% ავა, ბენზინი ისევ გამოირთვება და დატენვა ჩერდება, ჩამოვა 30%-ზე და ისევ დაიწყება დატენვა. გარდა ბენზინის ძრავისა, აჩქარების დროსაც იტენება ბატარია (ეს აჩქარების სისტემა პირვლად ლექსუსმა (ტოიოტამ) დანერგა. 45ლიტრი ბენზინით და ღამე დატენილი 1 ევროს დენის ენერგიით გადიხარ 1000 კმ-ს. მთავარი ამ მანქანაში პირველი 60 კმ-ა, ამის შემდეგაც მაინც უფრო ეკონომიურია ჩვეულებრივ ბენზინის მანქანასთან, მაგრამ არა რაიმე განსაკუთრებულად. მთავარი პლიუსი ისაა, რომ პირველ 60 კმ-ს 1 ევროს დენით გადიხარ, რაც ქალქში ასე თუ ისე საკმარისია უმრავლესობისთვის. ზევით დავწერე ბარტარია 150000-200000 კმ-ზე უნდა გამოიცვალოს და 5000-10000 ევრო ჯდება მეთქი - შემეშალა, ეგ ტესლას ბატარია ჯდება მაგდენი რომელიც 5-6-ჯერ უფრო მძლავრია და შესაბამისად ძვირიც. პ.ს. ძრავა კი არა, ბატარია უნდა უცვალონ. Edited November 9, 2010 by asesino_141 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ტაშიი Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 ჰიბრიდებზე იყო ლაპარაკი რამდენადაც ვიცი. აუფ როგორ გიზიარებ რომ იცოდე . წარმომიდგენია მიშას მოვლენები რომ აქვს და გაუტევს როგორი რთულია მერე იმის ნაბოდვარის გაპრავება. რომ წავიკითხე ბოდვა, მომენტალურად შენი პოსტის ძებნა დავიწყე, მაინტერესებდა ამ რთული მდგომარეობიდან როგორ გამოხვიდოდი ისე ესეთი თემები მაინც გაატარე, ან გაიღიმე ჩვენთან ერთად, ხო ხედავ რომ აფრენს ეს მიშიკო Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 (edited) ტაშიიაუფ როგორ გიზიარებ რომ იცოდე . წარმომიდგენია მიშას მოვლენები რომ აქვს და გაუტევს როგორი რთულია მერე იმის ნაბოდვარის გაპრავება. რომ წავიკითხე ბოდვა, მომენტალურად შენი პოსტის ძებნა დავიწყე, მაინტერესებდა ამ რთული მდგომარეობიდან როგორ გამოხვიდოდი ამ თემის შექმნაზე უფრო ადრე მაქვს ამ იდეის შესახებ წაკითხული და კიდეც დავდე ბმული, რომელზე არსებული სტატიაც "ნიუ იორკ თაიმსის" მიხედვითაა მომზადებული. აი ეს ბმულია http://foreignpress.ge/?p=15420 გირჩევ წაიკითხო და შენი ნააზრევის ჩემზე მოწერას შეეშვა. analginმოკლედ ძალიან დავიბენი ინგლისურ ვიკის დავუჯერო თუ რუსულს არ ვიცისაერთოდ ჰიბრიდების უმრავლესობა მოქმედებს შემდეგი პრინციპით. ძრავის დაბალ "აბაროტებზე" მუშაობს ელექტროძრავი. ამ დროს ანუ პირველ-მეორე (შეიძლება მესამეც) სიჩქარეში ძრავი ყველაზე არაეკონომიურად მუშაობს ანუ გავლილ მანძილთან შედარებით დიდი ოდენობით ბენზინს წვავს. მაღალ გადაცემებზე უკვე ირთვება ბენზინის ძრავი. ეს ეკონომიური რეჟიმია. ამ დროს თან ხდება აკუმულატორების დატენვა. ასეთი ჰიბრიდები ბენზინის მნიშვნელოვანი ეკონომიის საშუალებას იძლევა და არც გადაადგილების სიჩქარე კლებულობს. თუმცა ასეთი მანქანების საწყისი ფასი მაღალია. ამერიკული მანქანა სანდო არაა. ეს უკვე ქართული, ეროვნული ავტო ლეგენდების სფეროდანაა Edited November 9, 2010 by Saturn Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ტაშიი Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 (edited) "შეერთებული შტატებში მოქმედი საცალო ფასების საფუძველზე, რომელშიც არ შედის ამერიკის ფედერალური საშემოსავლო გადასახადის შეღავათები, 4 000 Chevy Volt სედანი საქართველოს $164 მილიონი დაუჯდება, მაშინ როდესაც Nissan Leaf-ისა და Toyota Priuse-ს იგივე რაოდენობა $128 და $88 მილიონი ეღირებოდა" წავიკითხე და აი ეს დავინახე. ეხლა ცოტა დასაჯერებლად მიმაჩნია. იცი რატო?იმიტომ რომ არ მჯერა რომ მიშას რამე ადარდებს საქართველოზე. თუმცა სტატიის ეს ნაწილი, რომ ვნახე მერე უფრო დამაჯერებელი გახდა პროექტი, ვინაიდან 88 მილიონიან ტოიოტას პროექტს 164 მილიონიან ამერიკულ ზღრენს ამჯობინებს. ეხლა მჯერა რომ გააკეთებენ, ვინაიდან საქართველოს მოქალაქეების ინტერესები #######შია გამოსმული. ანუ ეს არ ხდება ჩვენთვის, ამას ვიღაცისთვის აკეთებს. სახელმწიფო შესყიდვების კანონი ფარატინა ქაღალდია. 164 მილიონად რა გინდა 2-3 ჯერ სისენენზე მიიწვევენ და ილაყბებს. მაგის გამო ეგ მეტსაც გადაიხდის. ხო კიდე სტატიაში წერია აშშ-ს განსწავლული პრეზიდენტიო. რატომ არ წერენ უკრაინაში განსწავლული პრეზიდეტიო? მიშიკომ კიევში დაამთავრა და ამერიკაში არასრული კურსი აქვს მოსმენილი. თუმცა პიარისთვის აშშ-ში განსწავლული უფრო ჟღერს. Edited November 9, 2010 by ტაშიი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 ტაშიიტოიოტას პროექტს ტოიოტა არ იყო პედალი რომ ეჭედებოდა და მილიონობით მანქანა რომ გამოიწვია უკან? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 (edited) ტაშიითუმცა სტატიის ეს ნაწილი, რომ ვნახე მერე უფრო დამაჯერებელი გახდა პროექტი, ვინაიდან 88 მილიონიან ტოიოტას პროექტს 164 მილიონიან ამერიკულ ზღრენს ამჯობინებს. ეხლა მჯერა რომ გააკეთებენ, ვინაიდან საქართველოს მოქალაქეების ინტერესები #######შია გამოსმული. ანუ ეს არ ხდება ჩვენთვის, ამას ვიღაცისთვის აკეთებს. ნისანი არ ვიცი, მაგრამ ეგ ტოიოტა პრიუსი გაცილებით უფრო ზღრენია, ვიდრე შევროლე ვოლტი. გარდა ამისა შევროლე შეუდარებლად უფრო ეკონომიურია. პლიუს. 164 მილიონში გასამართი სადგურები და სერვისი, სუპორტიც შედის. ტოიოტა პრიუსი მინიმალური კომპლექტაციით 25K ევრო ჯდება დაახლოებით და საბუთებით 4 ლ ბენზინს წვავს. (რეალურად მინიმუმ 5ლ)მინიმუმ 100 მილიონი ევრო მხოლოდ მანქანები ჯდება ტოიოტა, ვინ დათვალა 88 მილიონი? Edited November 9, 2010 by asesino_141 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ტაშიი Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 Saturnტოიოტა არ იყო პედალი რომ ეჭედებოდა და მილიონობით მანქანა რომ გამოიწვია უკან? კარგი ეხლა ეგ აღარ გინდა. მთელი ამერიკა ტოიოტა და ჰონდაზეა გადასული და მაგარი მანქანებია. რამე ნაკლი თუ აქვს რომ იწვევენ უნაზღაურებენ ზარალს. იმიტომ არის ყველაზე პოპულარული ტოიოტა, რომ ყველაზე სანდო და გამძლეა. კითხე ნებისმიერ ამერიკელს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ტაშიი Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 აი სია ჰიბრიდების და მერსედესის და ბეემ ვეს მერე ფაქტიურად ყველაზე ძვირია ეგ შევროლე. http://www.hybridcars.com/hybrid-sedan Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 დაანებეთ კაცო ამ ელექტრომობილების ძებნას. აბსურდია ეს ასე მინიმუმ 200 წელი. აგური უდევს მაგ პრეზოს თავში და მროჩა კინო Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 ტაშიიკარგი ეხლა ეგ აღარ გინდა. მთელი ამერიკა ტოიოტა და ჰონდაზეა გადასული და მაგარი მანქანებიავიცი კაცო, მარტო პოლიტიკურ თემებს კი არ ვკითხულობ მაგრამ ტოიოტას ჰქონდა სერიოზული პრობლემა მაგ პედლის სახით, ზარალიც ნახა და რეპუტაციაც სერიოზულად შეელახა. შენ ეტყობა არ გაგიგია მაგ სკანდალის შესახებ. აი აქაა ჩემს მიერ თებერვალში გახსნილი თემა http://planeta.ge/index.php?showtopic=16078ხოდა კიდევ, ტოიოტას და ჰონდას ერთ რანგში ნუ გავიყვანთ ტოიოტამ თავისი აუტსორსინგების წყალობით მართალია გააიაფა პროდუქცია, მაგრამ სამწუხაროდ ეს წარმოებული პროდუქციის ხარისხზეც აისახა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ტაშიი Posted November 9, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted November 9, 2010 აგური უდევს მაგ პრეზოს თავში და მროჩა კინო აი ამაზე კი ნამდვილად ვერავინ შეგვედავება Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.