Jump to content
Planeta.Ge

Recommended Posts

Private Nodari

უკრაინაში როგორ აირჩიეს აბა პრორუსი პრეზიდენტი

პოლონეთსა და უკრაინას შორის ძალიან დიდი სხვაობაა..აღმოსავლეთ უკრაინა დასახლებულია უმეტესად რუსებით ..ხოლო დასავლეთი და სამხრეთი უმეტესად უკრაინელებით..უკრაინაში თითქმის ნახევრად არიან განაწილებულები..ხოლო პოლონეთში მარტივად რომ აგიხსნა არის ისეთივე დამოკიდებულება რუსების მიმართ,როგორც მაგალითად უკრაინის ლვოვის ოლქში..

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

პოლონეთში შეუძლებელია პრორუსი პრეზიდენტის "დასმა"..

აჰა, აჰა რუსებს დედა არ აგინოს .... :TAT:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

პოლონეთის საელჩო მოსკოვში ყვავილებშია ჩაფლული, ღობის მთელს პერიმეტრზეა ყვავილები და სანთლები,

მოსკოვის მაცხოვრებლები და სხვა იპლომატიური მისიის წარმომადგენლები ტოვებენ ჩანაწერებს სამძიმრის წიგნში.

 

მოსკოვის კათოლიკურ საკათედრო ტაძარში გადაიხადეს სულისმოსახსენებელი მესა.

 

http://www.rp.pl/artykul/459542,460082_Mos...olencyjnej.html

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აეროპორტში დახვედრის ცერემონიის დასრულების შემდეგ სამგლოვიარო კორტეჟი ვარშავის ქუჩებით, პრეზიდენტის სასახლისკენ დაიძრა.

 

 

 

 

 

აეროპორტში დახვედრის ცერემონიის დასრულების შემდეგ სამგლოვიარო კორტეჟი ვარშავის ქუჩებით, პრეზიდენტის სასახლისკენ დაიძრა.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მოსკოვი ამტკიცებს,რომ თვითმფრნავი ტუ-154 -ი ტექნიკურად გამართული იყო.

ისე, ყველა მხრივ მაგარ შარში არიან ესხლა ეს რუსები, თუ თვითმფრინავი და თუ სად და რა ვითარებაში მოხდა

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

კაჩინსკის ძმა სუფთა კოპიოა, ნახეთ?

 

გაებაზრებინათ ვითომ პრეზიდენტი ცოცხალია და ძმა მოკვდა, კაციშვილი ვერაფერს გაიგებდა.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რავი აბა, ახლახანს ერთი-ორ ჩემს აღ. ევროპელ კოლეგას ვესაუბრე სკაიპით და ძალიან დიდი ეჭვები აქვთ, რუსების მოწყობილიაო. პრინციპში, მთელი პროამერიკული ელიტა დაიღუპა, მთელი გენერალიტეტი. ტუსკი კი გაბლატავდება.

 

ისე, მე მაინც არ მგონია, რომ ასეთ რამეზე წასულიყვნენ - ძალიან დიდია რისკი.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Private Nodari

კაჩინსკის ძმა სუფთა კოპიოა, ნახეთ?

კი ვნახეთ, სულ 2 ხალით განსხვავდებიანო - ესე წერენ ყველგან :))

 

Grig

ეჭვები ყოველთვის იქნება, ძირფესვიანად უნდა გამოიკვლიონ, მე ის "შავი ყუთები" მაინტერესებს - ნეტა რა ხდება?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

პოლონეთის პრეზიდენტის სამთავრობო თვითმფრინავი, რომელიც სმოლენსკთან ჩამოვარდა შესაძლოა "ვიღაცის მითითებებით მოქმედებდა", მიიჩნევს პოლონეთის ექს-პრეზიდენტი ლეხ ვალენსა.

 

მისი თქმით, პოლონეთის სამთავრობო ავიარაზმის პილოტები უმაღლესი კვალიფიკაციის პროფესიონალები არიან.

 

"საეჭვოა, რომ ნისლის პირობებში პილოტს შეეძლო დამოუკიდებლად რამდენჯერმე ეცადა თვითმფრინავის დასმა", - აცხადებს ვალენსა.

 

ვალენსას თქმით, იმისთვის, რომ გაკეთდეს კატასტროფის მიზეზების დადგენის საბოლოო დასკვნა აუცილებელია ოფიციალური, სპეციალური კომისიის დასკვნის დალოდება.

 

უნდა აღინიშნოს, რომ პოლონეთის პრეზიდენტის ავიარაზმის მფრინავები მუდმივად მოქმედებდნენ დადგენილი წესების მიხედვით. 2008 წლის აგვისტოში უსაფრთხოების გარანტიების არ არსებობის გამო სამთავრობო თვითმფრინავის მეთაურმა არ შესრულა პრეზიდენტ კაჩინსკის მითითება და ავიალაინერი თბილისის აეროპორტის ნაცვლად ბაქოში დასვა.

 

შეგახსენებთ, რომ რუსეთის საჰაერო ძალების მთავრი შტაბის უფროსის მოადგილის გენერალ-ლეინტენანტის ალექსანდრ ალიოშინის განცხადებით პოლონეთის პრეზიდენტის ლეხ კაჩინსკის თვითმფრინავის ეკიპაჟმა რამდენჯრმე არ შეასრულა "სმოლენსკის" აეროპორტის ფრენების ხელმძღვანელის მითითებები.

 

"1,5 კილომეტრის დაშორებით ხელმძღვანელობის ჯგუფმა შეამჩნია, რომ ეკიპაჟმა გაზარდა დაშვების ვერტიკალური სიჩქარე. ფრენების ხელმძღვანელმა ეკიპაჟს გასცა ბრძანება თვითმფრინავის ჰორიზონტალურ მდგომარეობაში გადაყვანის შესახებ და როდესაც ეკიპაჟმა არ შეასრულა მითითება, რამდენჯერმე გაიცა ბრძანება სათადარიგო აეროდრომზე დაშვების თაობაზე", - განაცხადა ალიოშინმა.

 

"ამის მიუხედავად, ეკიპაჟი აგრძელებდა დაშვებას. სამწუხაროდ ეს ტრაგიკულად დასრულდა.", - აღნიშნა რუსმა გენერალმა.

http://ghn.ge/news-12159.html

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

T_A_T

ეს ვინ დაწერა?

ვინ და შენი თქმით კაჩინსკის სიკვდილზე გული ვისაც დასწყდა და სევდის გამოხატვის ესეთი მანერა ვისაც აქვს მაგან დაწერა მაგრა გამისწორდა კაჩინსკის სიკვდილიო...

 

 

Lo Janko

მთავარია ადამიანი არაკაცი არ იყოს

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Бывший командующий 36−м авиаполком ВВС Польши Томаш Петржак в интервью польскому телеканалу TVN24 заявил, что, по его данным, командир экипажа Ту-154 Аркадиуш Протасюк заходил на посадку только один раз, а разбился во время маневра. При этом президент Польши Лех Качиньский вряд ли мог требовать от пилота идти на смертельный риск, а вот российские диспетчеры, по мнению Петржака, дали нечеткие команды.

 

«По имеющейся у меня информации, президентский борт заходил на посадку один раз, разговоры про четыре попытки посадить самолет — это спекуляции», — заявил летчик. Он также отметил, что по сложившейся практике пилоты предпринимают две попытки посадить лайнер, если это не получается, они уходят на запасной аэродром.

 

Напомним, что ситуация на аэродроме «Северный» утром 10 апреля была критической из-за густого тумана. Кроме того, военный аэродром принимает самолеты раз в неделю, и довольно редко здесь появляются пассажирские лайнеры. В этот день аэродром должен был принять три рейса. Первым на аэродроме успешно приземлился Як-40 с группой польских журналистов. Следом за ним должен был сесть Ил-76 с сотрудниками охраны президента. Он летел на аэродром за полчаса до президентского борта. Однако после двух неудачных попыток Ил-76 развернулся и улетел в Москву.

 

Третий борт с президентом Лехом Качиньским и польской делегацией упал в 1,2 км от взлетно-посадочной полосы. Томаш Петржак уверен, что катастрофа произошла при первой же попытке экипажа приземлиться.

 

По мнению президентского летчика, причиной крушения стало то, что сотрудники военного аэродрома не закрыли его для полетов. «Были высказаны предложения не совершать здесь посадку. Но если аэропорт не уверен в способности принять самолет, он должен быть закрыт, — считает Томаш Петржак, — Но было сказано: „вы можете направиться в другой аэропорт“. Была возможность выбора, и, естественно, пилот начал снижение, чтобы оценить свои возможности».

 

Томаш Петржак полностью исключил версию о возможном давлении на пилота со стороны президента. «В нас специально воспитывают твердость, хладнокровие и спокойствие для трезвой оценки ситуации», — отметил бывший командир президентского авиаполка.

 

У погибшего пилота остались жена и двое детей. Коллеги отзываются о нем как о доброжелательном и общительном человеке. По словам Петржака, они вместе с Аркадиушем Протасюком поступили на службу в 36−й специальный воздушный полк в 1997 году. Часто летали вместе на самолетах Як-40 и Ту-154. Во время службы в полку Протасюк был сначала вторым пилотом, а потом командиром экипажа на Як-40, после чего был штурманом на Ту-154, а затем стал командиром экипажа президентского борта. Его бывший коллега уверен, что летчик «знал самолет вдоль и поперек».

 

Что касается самолета Ту-154, то пилоты авиаполка считали его самым надежным во всем президентском авиапарке и использовали на случай тяжелых и опасных маршрутов.

http://www.infox.ru/accident/incident/2010...yy_nachal.phtml

 

Специалисты Межгосударственного авиационного комитета (МАК) вместе с польскими коллегами начали изучать бортовые самописцы польского самолета и записи переговоров пилотов с диспетчерами.

справка

Ту-154

Ту−154 — трехдвигательный пассажирский самолет для авиалиний средней протяженности, разработанный в 1960−х годах.

 

«Бортовые самописцы самолета Ту-154М № 101 доставлены в специальную лабораторию МАК, где специалисты комитета в 10 часов 40 минут в присутствии польской стороны и представителей Следственного комитета при прокуратуре Российской Федерации приступили к осмотру и вскрытию контейнеров самописцев», — говорится в сообщении комитета.

 

По словам сотрудников МАК, «в результате вскрытия регистратора параметрической информации обнаружено, что лента носителя информации находится на катушках, но вышла из лентопротяжного механизма, вероятно в результате удара».

 

«Группа в Москве утром приступила к расшифровке речевого самописца, — сообщил руководитель СКП России Александр Бастрыкин на совещании с Владимиром Путиным, — Качество записи удовлетворительное. И есть все возможности получить достоверную информацию по полету. Параметрический самописец начинаем расшифровывать через несколько часов. Работаем вместе с польскими коллегами и прокуратурой. Вскрывали совместно».

 

Кроме того, по словам Бастрыкина, следователи изучили записи с бобины из диспетчерского пункта аэродрома. «Мы предварительно ее изучили, более детально ее будут исследовать в Москве, но, повторяю, что та запись, которая в нашем распоряжении, подтверждает, что проблем с самолетом не было, что летчик был проинформирован о сложных погодных условиях, тем не менее, он принял решение о посадке», — подчеркнул Бастрыкин.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მე მოსკოვს ვადანაშაულებ, - ამ სათაურით აქვეყნებს პოლონური გაზეთი "Nasz Dziennik" სეიმის დეპუტატ არტურ გურსკისთან ინტერვიუს.

 

სრული ტექსტი აქ

 

http://www.interpressnews.ge/ge/index.php/...l&hd_line=1

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...