მაციხვიტია Posted September 5, 2009 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 5, 2009 (edited) ერთადერთი რაშიც ამერიკული მანქანები ვარგა ჩვენ ბენზინებს იტანენ და ნავაროჩენია დალშე არაფერში :DDD ეხლა შენ მაგით რას ამბობ, ჩემი მანქანა ბენზინის გამო და ნავაროტკის გამოა კარგი ? :| აღარ დაგსვამ რულთან ! :ena: Edited September 22, 2009 by ბურზო Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Gio-100 Posted September 20, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted September 20, 2009 აღარ დაგსვამ რულზე ! :ena: ზე -ს მაგივრად, თან... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
მაციხვიტია Posted September 22, 2009 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 22, 2009 ზე -ს მაგივრად, თან... :eshmak: გმადლობთ, ჩასწორებულია :eshmak:: Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted September 23, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted September 23, 2009 ბურზო მე ის მაინტერესებს, რატომ არის გაცილებით იაფი ?ევროპაში ძვირია ცხოვრება. შესაბამისად მანქანებიც. ევროს შემოღებამ გააძვირა ყველაფერი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
მაციხვიტია Posted September 24, 2009 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 24, 2009 ბურზო ევროპაში ძვირია ცხოვრება. შესაბამისად მანქანებიც. ევროს შემოღებამ გააძვირა ყველაფერი. მართალი ხარ ხო იცი შენა : Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted October 17, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 17, 2009 ჩემის აზრით მთავარი განსხვავება არის კომპლექტაციაში, ძრავებში, კოლოფში, შასი და მისთანები... უფრო იაფი კი იმიტომაა, რომ გაცილებით "გაცვეთილ" და შეფუთულ მანქანებს ვყიდულობთ უბრალოდ ამერიკიდან... იგივე მდგომარეობის მანქანა ამერიკაში იგივე ეღირება რაც ვთქვათ გერმანიაში, მნიშვნელოვანი სხვაობა არ იქნება. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
chegesto Posted October 17, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 17, 2009 სისულელეა... ერთი ბრენდის ორი ებროპული და ამერიკული ვერსია მარტო იმით განსხვავდება რომ სხვაგან აიწყო უბრალოდ ამერიკელები არ უვლიან მანქანებს და ძირითადად მორყეული ჩამოდის ჩვენეამდე გერმანიში ნაყიდი მანქანები ძირითადად შენახულია ეს არის სხვაობა ლეგენდაა დანარჩენი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted October 17, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 17, 2009 chegesto ძრავა, კოლოფი და რაღაცეები არაა ლეგენდა. გინდა დაგიდო სუბარუს ძრავები? ამერიკულიც განსხვავდება, ევროპულიც და იაპონურიც. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
chegesto Posted October 17, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 17, 2009 Jonathan Livingston მე ერთიდაიგივე ბრენდზე მაქვს საუბარი დანარჩენი რათქმაუნდა იაპონური ძრავები ყველაზე საიმედოა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted October 30, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 30, 2009 chegesto ერთი და იგივე სუბარუზე გეუბნები მეც... ძრავები განსხვავდება სამივე კონტინენტისთვის... და არა მარტო ძრავები. ბლოკირება, ესა ისა, ათასი რაღაც... მარა ხარისი ერთი და იგივე იქნება. ყველა იაპონიაში იწყობა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted October 30, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 30, 2009 chegesto სისულელეა... ერთი ბრენდის ორი ებროპული და ამერიკული ვერსია მარტო იმით განსხვავდება რომ სხვაგან აიწყო უბრალოდმე მეგონა მხოლოდ პოლიტიკაში გიყვარდა იმაზე ლაპარაკი რაც არ იცი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted October 30, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted October 30, 2009 მე მეგონა მხოლოდ პოლიტიკაში გიყვარდა იმაზე ლაპარაკი რაც არ იცი ============================================= :D Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
McLaren Posted December 28, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted December 28, 2009 მოდელი თუ გერმანულია, რა განსხვავებაა სად აეწყობა. ძრავი ხომ ერთი და იგივეა. რატომ უნდა გაუძლოს ამერიკაში აწყობილი მანქანის ძრავმა რეგულარს, და იგივე ძრავმა, ოღონდ ევროპაში აწყობილმა რატომ უნდა მოითხოვოს პრემიუმი. ნუ დიდად მეც არ ვერკვევი, მაგრამ ლოგიკურად იგივე ნაწილები უნდა იყოს იქაც და იქაც. სხვა ამბავია, რომ ამერიკიდან მოვლილი მანქანა არ ჩამოდის ხოლმე, და იაპონიიდან კიდევ მოუვლელი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted December 28, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted December 28, 2009 lasalexx კაკრაზ ძავებში შეიძლება იყოს განსხვავება.. ევროპა იაპონიაში მაღალი ოქტანობის ბენზინს იყენებენ, ამერკ¡აში დაბალს... ძრავებიც სესაბამისადაა გათვალისწინებული. სუბარუ მაგალითად ევროპისთვისაც და ამერიკისთვისაც იაპონიასი მზადდება, მაგრამ უამრავი რამაა განსხვავებული. - კომპლექტაცია, ძრავები, შასი, სავალი ნაწილები, ბლოკიება... სუბარუ იმრეზა ვრქს სტი იაპონიაში 2.0 ლიტრიანი ძრავა, ევროპა ამერიკისთვის 2.5. ეკოლოგიურ ნორმებშის გამო. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Guest ჭანო Posted December 28, 2009 დარეპორტება გაზიარება Posted December 28, 2009 მოდელი თუ გერმანულია, რა განსხვავებაა სად აეწყობა. ძრავი ხომ ერთი და იგივეა. რატომ უნდა გაუძლოს ამერიკაში აწყობილი მანქანის ძრავმა რეგულარს, და იგივე ძრავმა, ოღონდ ევროპაში აწყობილმა რატომ უნდა მოითხოვოს პრემიუმი.დდი განსხვავება თუ ვისთვის, ანუ რომელი რეგიონისთვის მზადება. ერთხელ გამოფენაზე ვიყავი და ბოსის ნაწილებით დავინტერესდი და იქ მაცვენეს საწავის საფრქვევი მოწყობილობა სხვადასხვა რეგიონებისთვის. 3 სარიანტი იყო და ძალიან დიდი განსხვავება იყო თითოეულ ვარიანტებს შორის, როგორც აგებულებით(ხარისხი გამძლეობის თვალსაზრისით ალბატ ერთნაირი) ასევე ფასებით.ასე ყველა ფირმებში Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.