შესაქმის წიგნი3:23-24. "23. და განავლინა იგი უფალმან ღმერთმან სამოთხისაგან საშუებელისა საქმედ ქუეყანისა, რომლისაგან მოღებულ იქმნა. 24. და განჴადა ადამ და დაამკჳდრა იგი წინაშე საშუებელსა სამოთხისასა ღა დააწესა ქერობინი და მოტყინარე მახჳლი იქცევისი დაცვად გზასა ხისა ცხორებისასა. ეს მათთვის ვინც არ იცის რომ ადამის და ევას ცოდვის შემდეგ სამოთხე შეუვალი იყო მოკვდავთაგან." ახლა გადავიდეთ ძირითად ნაწილზე. იესო როგორც წესი იგავებით ესაუბრებოდა ხალხს რასაც ამბობს მათე მოციქული მათე13:34-35 "34. ამას ყოველსა ეტყოდა იესუ იგავით ერსა მას და თჳნიერ იგავისა არარას ეტყოდა მათ. 35. რაჲთა აღესრულოს სიტყუაჲ იგი წინაწარმეტყუელისა მიერ თქუმული: აღვაღო იგავით პირი ჩემი და ვიტყოდი დაფარულთა დასაბამითგან სოფლისაჲთ." ერთხელ ფარისევლებმა იესოს სასწაულის აღსრულება მოსთხოვეს მან კი უპასუხა :"მათე12:39-40. 39. ხოლო თავადმან მიუგო და ჰრქუა მათ: ნათესავი ბოროტი და მემრუშე სასწაულსა ეძიებს, და სასწაული არა ეცეს მას, გარნა სასწაული იგი იონა წინაწარმეტყუელისაჲ. 40. რამეთუ ვითარცა-იგი იყო იონა მუცელსა ვეშაპისასა სამ დღე და სამ ღამე, ეგრეთ იყოს ძე კაცისაჲ გულსა ქუეყანისასა სამ დღე და სამ ღამე." რაზე მიანიშნებდა ეს სიტყვები თუ არა დავიტის წინასწარმეტყველებაზე რომელსაც პეტრე მოციქულიც იმეორებს "საქმე მოციქულთა"-ში 2:30-32 30. წინასწარმეტყუელი უკუე იყო და იცოდა, რამეთუ ფიცით ეფუცა მას ღმერთი ნაყოფისაგან მუცლისა მისისა ჴორციელად აღდგინებად ქრისტე და დაჯდომად საყდართა მისთა. 31. წინაჲსწარ იცოდა და იტყოდა აღდგომისათჳს ქრისტესისა, რამეთუ არა დაშთა სული მისი ჯოჯოხეთს, არცა ჴორცთა მისთა იხილეს განსახრწნელი. 32. ესე იესუ აღადგინა ღმერთმან, რომლისა ვართ ჩუენ ყოველნი მოწამე;" ეს სიტყვები მიგვანიშნებს რომ იესო სულით ჯოჯოხეთში ჩავიდა ჯვარზე სიკვდილის შემდეგ და ნახეთ რას ამბობს პეტრე მოციქული პეტრე(პირველი)3:18:19 "18. რამეთუ ქრისტემანცა ერთ გზის ცოდვათა ჩუენთათჳს ივნო, მართალმან მან ცრუთათჳს, რაჲთა ჩუენ წარგუადგინნეს ღმრთისა, მოკუდა ჴორცითა და ცხოველ იქმნა სულითა, 19. რომლითაცა საპყრობილესა მას სულთა მივიდა და ქადაგა." მოკვდა ხორცით გაცოცხლდა სულით სულთა საპყრობილეში მივიდა და იქადაგაო. Iესოსთან ერთად აღდგნენ ძველი აღთქმის წმინდანებიც რომლებიც მოგვიანებით ამაღლდნენ კიდეც მასთან ერთად(ფსალმუნნი) ამის შემდეგ ადვილი მისახვედრია თუ რას ნიშნავდა იგავი მდიდარი კაცისა და ლაზარეს შესახებ თუ იმასაც გავითვალისწინებთ რომ იესო ამბობს მდიდარ კაცზე რომ დაიმარხაო რაც ჩვენი ყოფისთვისაა დამახასიათებელი ანუ ეს მდიდარი დამარხული იყო რაგაცა ფორმით (საფლავში იწვა ან აკლდამაში )