dariala Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 ბანკის თანამშრომელი ვარ და ჩემთვის ნაცნობი და არცთუ უმტკივნეულო თემაა თავიდან ფრონტში სანამ მიწევდა მუშაობა მიწევდა მოთმენა, ნუ გინების არა რათქმაუნდა, მაგრამ ზოგადად პრეტენზიების გამოხატვის დიდად არ ერიდებოდათ,ბექში გადავედი და ცოტა ამოვისუნთქე. არასრულფასოვნების კომპლექსი გამიჩნდა კინაღამ საერთოდ საქართველოში მომსახურების სფეროში როგორც სუბიექტების, ისე ობიექტების ქცევაც დასახვეწია და დამოკიდებულებაც. წინ კიდევ დიდი გზაა გასავლელი, სანამ მომსახურების ხარისხი გაუმჯობესდება. თუმცა მოკლე დროში ძალიან დიდი ბარიერები გადავლახეთ. ხშირად მომისმენია - " რა მჭირს შენი დასახმარებელი", "დამეხმარე თუ გინდა, მილიონი გაქვს რომ მომცე?" და ა.შ. ცოტა გავცდი თემას მგონი, უკაცრავად Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Shaten Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 (edited) " რა მჭირს შენი დასახმარებელი", ეს ძაან "გონებამახვილი" ხალხი ვართ და არ ვიცით საით მოვიქნიოთ ჩვენი გენიალური გონი.. Edited March 24, 2014 by Shaten Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mama Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 საერთოდ საქართველოში მომსახურების სფეროში როგორც სუბიექტების, ისე ობიექტების ქცევაც დასახვეწია და დამოკიდებულებაც. მე არ დაგეთანხმები, მე ეს უფრო მომწონს. მყიდველიც და გამყიდველიც ორივე ადამიანია, ინდივიდი. ხოდა ერთმანეთთან ადამიანური და არა კომპიუტერული ურთიერთობები უნდა ჰქონდეთ. მე დაპროგრამებული გამყიდველები(მაკდონალდში, ხშირად არ დავდივარ მარა მაინც) უფრო ნერვებს მიშლიან ვიდრე უბრალო ადამიანები. მერე რა რო გამყიდველი,ტაქსისტი,მარშუტკის მძღოლია... ემოციები იმასაც აქვს, აზროვნება იმასაც აქვს,ისიც ადამიანია! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Shaten Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 (edited) ემოციები იმასაც აქვს, აზროვნება იმასაც აქვს,ისიც ადამიანია! პროფესიონალიზმი, ფროფესიონალიზმია.. ემოციები - პივბარში - ძმაბიჭებთან.. Edited March 24, 2014 by Shaten Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
dariala Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 Shaten უფრო "გონებამახვილური" პასუხებიც მომისმენია, უბრალოდ ეხლა არ მახსენდება mama ჩემი აზრით უნდა იყოს დისტანცია და ზღვარი, ფამილარობა და მეგობრობა სამსახურის გარეთ, სხვაგან ვერ ვიტყვი, მაგრამ ბანკში ოოფიციალურობა აუცილებელია. ოფიციალურობა კი თავისთავში შეიცავს ხელოვნურობასაც. ამ თემაში უფრო იმაზეა საუბარი, რომ მომხმარებელი მომსახურების სფეროს თანამშრომელზე ახდენს საკუთარი პრობლემების, კომპლექსების პროეცირებას. თანამშრომელიც იძულებულია თავი დახაროს, რადგან კლიენტი ყოველთვის მართალია. არადა მართალი კი არა ხშირად მიფიქრია - თუ გწყვიტე მადანა გაგატანიებ კედელსთქო :D Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Shaten Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 Shaten უფრო "გონებამახვილური" პასუხებიც მომისმენია, უბრალოდ ეხლა არ მახსენდება მეც.. "მე, ბებია, ილიკო და ილარიონი" გახსოვს? - "მოკვდა ძროხა? წუხანდელი ღამენათევია ბატონო! მკვდარი შენა ხარ!" კლიენტი ყოველთვის მართალიააი ეს საქართველოში 10%-მა თუ იცის.., ისიც საქმეა.. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mama Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 ჩემი აზრით უნდა იყოს დისტანცია და ზღვარი, ფამილარობა და მეგობრობა სამსახურის გარეთ, სხვაგან ვერ ვიტყვი, მაგრამ ბანკში ოოფიციალურობა აუცილებელია. ოფიციალურობა კი თავისთავში შეიცავს ხელოვნურობასაც. ამ თემაში უფრო იმაზეა საუბარი, რომ მომხმარებელი მომსახურების სფეროს თანამშრომელზე ახდენს საკუთარი პრობლემების, კომპლექსების პროეცირებას. თანამშრომელიც იძულებულია თავი დახაროს, რადგან კლიენტი ყოველთვის მართალია. არადა მართალი კი არა ხშირად მიფიქრია - თუ გწყვიტე მადანა გაგატანიებ კედელსთქოვიცი ეგ რასაც იძახი, მარკეტინგის მიმართულებით ვსწავლობ და"მომსახურების მარკეტინგიც" ვიცი. სწორედ ეგ არ მომწონს, რომ მომსახურების სფეროში ადამიანი პროდუქტად გამოდის.კლიენტი ყოველთვის მართალია.მაგას და ამას: costumer is king!! ჩაგვჩიჩინებენ ყოველდღე. ბევრი იჯერებს და ღლევდება. ვერ ვიტან ადამიანებს რომლებიც ფიქრობენ რო რახან ტაქსში ფული გადაიხადეს ტაქსისტიც მათი საკუთრებაა და მათი სურვილის მიხედვით უნდა მოიქცეს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Shaten Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 (edited) dariala, 1 წლის უკან, მარშუტკის მძღოლს ვეკითხები, არი-მეთქი ადგილი (დასაჯდომი)? არაფერს მპასუხობს.. ავდივარ და ვათვალიერებ.. ო, შენ ახლა ადგილი და ლოჯა მომინდომეო.. არ იყო ახლა თავ-პირ დასალეწი (თუმცა სიტყვებით არაფერი დამიკლია, ისე გამაცოფა)..?!მოდი პირდაპირ ვთქვათ, ვისაც უნდა იმას ეწყინოს და ვისაც უნდა იმან მოღალატეც მიწოდოს.. ჩვენი ხალხი ჯერ ვართ ნახევარადამიანები.. Edited March 24, 2014 by Shaten Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
dariala Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 Shaten რაც მთავრია კლიენტებმა იციან მართლები რომ არიან ყოველთვის, ამიტომ იმ თანამშრომელს ვინც ეს არ იცის თავს არ დააჩაგვრინებენ mama პროდუქტიც არა, კლიენტისთვის პროდუქტი უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე შენ სწორედ ამით არის მომსახურების სფერო რთული, გინდა უდიდესი ნებისყოფა, ემოციების მართვის ძალა და თან ცოდნაც (არა მარტო შენი საქმის), იმიტომ რომ რა კითხვა დაებადება კლიენტს თავში მართლა ეშმაკმა იცის, ვარიაციებია ოხრად - ოპერა წამეშალა და როგორ აღვადგინო, სილქნეტში როგორ დავრეკო, კავკასუსმა რატომ გააძვირა მომსახურება ხომ არ იცით, დღეში რამდენს მაჭრის, ტაქსი აქედან სამ ლარად გამიყვანს და ა.შ. ვერ მოსთხოვ ეხლა ტაქსის მძღოლ ბაბუას სერვის პლუსის ცოდნას სამთვიანი ტრენინგი გვქონდა ლამის რა ქნას, ზის თავისთვის ტაქსაობს, რამდენი პრეტენზიული მგზავრი უჯდება მანქანაში ხომ წარმოგიდგენია Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mama Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 პროდუქტიც არა, კლიენტისთვის პროდუქტი უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე შენ სწორედ ამით არის მომსახურების სფერო რთული,ბოდიში და, რთული კიარა ღლეობაა ეგ სისტემა ჩემთვის Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Shaten Posted March 24, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 24, 2014 (edited) ვერ მოსთხოვ ეხლა ტაქსის მძღოლ ბაბუას სერვის პლუსის ცოდნას სამთვიანი ტრენინგი გვქონდა ლამის რა ქნას, ზის თავისთვის ტაქსაობს, რამდენი პრეტენზიული მგზავრი უჯდება მანქანაში ხომ წარმოგიდგენია ისე მე მარშუტკაზე ვლაპარაკობდი.. თან რა არის პრეტენზიული იმაში, რომ მე მიკროავტობუსში ჩვეულებრივად ჩემს ადგილზე მინდა დაჯდომა..?? თუ არაა ადგილი, ხო არ გეტყვი, რატომ არ შემინარჩუნე ადგილიო?! ჩავალ და მორჩა.. Edited March 24, 2014 by Shaten Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ლუსი@ Posted March 27, 2014 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 27, 2014 (edited) mama Shatenვისაც სურდა ბილეთები ენახა, :)– თქვენი ბილეთი? ვინც ,,ნახირის" მყუდროება შელახა,... :)კონტროლიორიჩემი გულის ორად გამაპობელი გეფიცები ჩემო კარგო შენა ხარ, . . . - - - - - - - - - - - -ჩემმა ვარდმა უეკლოდ ვერ იხარა, შენი ლანძღვა დიდად არ გამიხარდა, . . . მაგრამ ნახირს მაინც არ ვაბლატავებ; - აბა რა უნდა მასწავლოს ისეთმა უფროსმა ადამიანმა რაც თვითონ არ იცის?და მერე აქეთ დაგიწყებს ზრდილობაზე ლაპარაკს ის მოვლატავეც მე პასუხი ხელის გაშლით მიყვარდა!, . . . Edited March 27, 2014 by ლუსი@ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mama Posted March 27, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 27, 2014 ლუსი@"ბებიაშენმა თუ იცის ლექსების წერა რო დაიწყე?... არც უთხრა მისი გაჭირვება ეყოფა" Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Shaten Posted March 27, 2014 დარეპორტება გაზიარება Posted March 27, 2014 Shatenვისაც სურდა ბილეთები ენახა, mamaს ციტატა(დაპოსტვის დრო 20 November 2013 - 12:44 AM): – თქვენი ბილეთი? ვინც ,,ნახირის" მყუდროება შელახა,... mamaს ციტატა(დაპოსტვის დრო 20 November 2013 - 12:44 AM): კონტროლიორი ჩემი გულის ორად გამაპობელი გეფიცები ჩემო კარგო შენა ხარ, . . . - - - - - - - - - - - - ჩემმა ვარდმა უეკლოდ ვერ იხარა, შენი ლანძღვა დიდად არ გამიხარდა, . . . მაგრამ ნახირს მაინც არ ვაბლატავებ; -ვერ გავიგე, რას მწერ..? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ლუსი@ Posted March 31, 2014 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 31, 2014 Shaten არაფერი, სიმღერის ხასიათზე მოვედი, . . . mama ლექსები რა შუაშია ყმაწვილო?; - სიმღერა გადავაკეთე, . . . Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.