Mateo Falkone Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 xedaav doni?... gadasarevia ... axleburi xedva... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 რას მიედ-მოედები, . 24 საათიან პერიოდს ღმერთს რატომ მიაწერ? ღმერთის ერთი დღე არის ადამიანისთვის 1000 წელი.რას ლაპარკობ აზრზე ხარ? და ადამიანის 1000 წელი ღმერთის ერთი დღე. ამათ შორის მე სხვაობას ვერ ვხედავ და რატო იცი, წადი მართლა მათემატიკის მასწავლებელთან და გასწავლის რომ შესაკრებთა გადანაცვლებით ჯამი არ იცვლება Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 xedaav doni?... gadasarevia ... axleburi xedva... ეჰ მხოლოდ იმას ხედავ რაც გინდა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Valefor Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 (edited) donadoni რას მიედ-მოედები, ნუ უზრდელობ, მიუხედავად იმისა, რომ მართლა მიედ მოედები და თან ისე რომ ვერ ხვდები მე შენთვის ეს არ მიკადრებია. 24 საათიან პერიოდს ღმერთს რატომ მიაწერ? მე ღმერთს არაფერს მივაწერ, მე ვთქვი რომ ჩვენთვის ადამიანებისათვის 1 დღე არის 24 საათიანი დროის მონაკვეთი. ღმერთის ერთი დღე არის ადამიანისთვის 1000 წელი. როგორ გეკადრება? ბიბლიაში რომ პირიქით წერია? 8. ისიც იცოდეთ, საყვარელნო რომ ერთი დღე უფლისათვის არის, როგორც ათასი წელი. ანუ რააო? ღმერთის ერთი დღეა ჩვენთვის 1000 წელიო თუ პირიქით ჩვენი 1 დღეა ღვთისთვის 1000 წელიო? ჰა ძვირფასო? ამათ შორის მე სხვაობას ვერ ვხედავ და რატო იცი, დაახლოვებით ვხვდები, ალგებრის წიგნის მაგიერ ხელში ჟურნალი საგუშაგო კოშკი გიჭირავს. Edited August 28, 2012 by Valefor Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 უზრდელობ შენ. გაიგე? donadoni ნუ უზრდელობ, მიუხედავად იმისა, რომ მართლა მიედ მოედები და თან ისე რომ ვერ ხვდები მე შენთვის ეს არ მიკადრებია. მე ღმერთს არაფერს მივაწერ, მე ვთქვი რომ ჩვენთვის ადამიანებისათვის 1 დღე არის 24 საათიანი დროის მონაკვეთი. როგორ გეკადრება? ბიბლიაში რომ პირიქით წერია? 8. ისიც იცოდეთ, საყვარელნო რომ ერთი დღე უფლისათვის არის, როგორც ათასი წელი. ანუ რააო? ღმერთის ერთი დღეა ჩვენთვის 1000 წელიო თუ პირიქით ჩვენი 1 დღეა ღვთისთვის 1000 წელიო? ჰა ძვირფასო? დაახლოვებით ვხვდები, ალგებრის წიგნის მაგიერ ხელში ჟურნალი საგუშაგო კოშკი გიჭირავს. vatyob jiuti xar. tanac mxolod imas gaidzaxi ris azrzec ar xar . ise davakvirdi shens smsbs da iehovas mowmeta danaxvaze mgoni tanze gayris . tanac ra magrad ginda rom viyo tu xvdebi me kakunis xma mesmis shentan. ase rom azri aqvs shenttan saubars. etyoba odnav rasac ki gaipiqreb,ise irwmuneb rom sxvisi azri sulac agar gainteresebs. magari amayi tipi iqnebi Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Valefor Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 donadoni vatyob jiuti xar. მე კი ვატყობ რომ შენ მისტერ აღაპეს რეინკარნაცია ხარ ფორუმ,გე-დან. tanac mxolod imas gaidzaxi ris azrzec ar xar რის აზრზე არ ვარ? როდესაც პეტრე მოციქული გარკვევით წერს: ერთი დღე უფლისათვის არის, როგორც ათასი წელი. უფლისთვის არის ეს ჩვენი ერთი დღე როგორც ათასი წელიო, უფლის-თვის, დააკვირდი სიტყვას, უფ-ლის-თვის, სუფიქსი "თვის" გეუბნება რამეს? აზრზე ეს შენ ვერ მოდიხარ, იმიტომ რომ საზოგადოება საგუშაგო კოშკის ჯურნალის იქით რომ წმინდა წერილი არსებობს და შიგ ჩაწერილ სიტყვებს რომ თავისი მნიშვნელობები აქვს ამას ყურადღებას აღარ აქცევ. . ise davakvirdi shens smsbs da iehovas mowmeta danaxvaze mgoni tanze gayris არა, პირიქით ვხალისობ ხოლმე, ბიბლიის დიდ მცოდნეებად რომ მოაქვთ თავები და ელემენტარულში იჭრებიან, თუ გინდა გაჩვენებ ახლავე მარტივ მაგალითს რაშიც ამის შემდეგ ჩემთან საუბრის ხალისი ეკარგებათ ხოლმე. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 donadoni მე კი ვატყობ რომ შენ მისტერ აღაპეს რეინკარნაცია ხარ ფორუმ,გე-დან. რის აზრზე არ ვარ? როდესაც პეტრე მოციქული გარკვევით წერს: უფლისთვის არის ეს ჩვენი ერთი დღე როგორც ათასი წელიო, უფლის-თვის, დააკვირდი სიტყვას, უფ-ლის-თვის, სუფიქსი "თვის" გეუბნება რამეს? აზრზე ეს შენ ვერ მოდიხარ, იმიტომ რომ საზოგადოება საგუშაგო კოშკის ჯურნალის იქით რომ წმინდა წერილი არსებობს და შიგ ჩაწერილ სიტყვებს რომ თავისი მნიშვნელობები აქვს ამას ყურადღებას აღარ აქცევ. არა, პირიქით ვხალისობ ხოლმე, ბიბლიის დიდ მცოდნეებად რომ მოაქვთ თავები და ელემენტარულში იჭრებიან, თუ გინდა გაჩვენებ ახლავე მარტივ მაგალითს რაშიც ამის შემდეგ ჩემთან საუბრის ხალისი ეკარგებათ ხოლმე. შენ ბიბლიის მცოდნე ხარ :haha: . uflistvis sufiqsi ra shuashia? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Valefor Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 donadoniუზრდელობ შენ. გაიგე? დააციტირე სად რა გეუზრდელე. sxvisi azri sulac agar gainteresebs. სხვისი აზრი რა თქმა უნდა მაინტერესებს, მაგრამ სხვისი ალოგიკური და მცდარი აზრი არ მაინტერესებს მას შემდეგ რაც ნათელი ხდება, რომ მცდარი და ალოგიკურია. magari amayi tipi iqnebi ნწ. არაააა. ისე მე როგორი ტიპი ვიქნები, ალბათ ასეთი თუ ალბათ ისეთი, ამაზე ცალკე თემა შეგიძლია გახსნა აქ ქვეყნის აღსასრულზე ვისაუბროთ. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 მართმადიდებელი ხარ? donadoni დააციტირე სად რა გეუზრდელე. სხვისი აზრი რა თქმა უნდა მაინტერესებს, მაგრამ სხვისი ალოგიკური და მცდარი აზრი არ მაინტერესებს მას შემდეგ რაც ნათელი ხდება, რომ მცდარი და ალოგიკურია. ნწ. არაააა. ისე მე როგორი ტიპი ვიქნები, ალბათ ასეთი თუ ალბათ ისეთი, ამაზე ცალკე თემა შეგიძლია გახსნა აქ ქვეყნის აღსასრულზე ვისაუბროთ. visaubrot magram ver gebulob da ra giyo albat jojoets da samotxes eziare shen ukve gonebit xo? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Valefor Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 donadoni შენ ბიბლიის მცოდნე ხარ მსგავსი რამ დავწერე სადმე? თუმცა ვხვდები რომ შენზე უკეთ და გააზრებულად აღვიქვამ წმინდა წერილს. uflistvis sufiqsi ra shuashia? ანუ ქართული ენის გრამატიკის სწავლებას მთხოვ? ბოლოსართი "თვის" არის სუფიქსი, როდესაც ეს ბოლოსართი დაერთვის არსებით სახელს გამოხატავს მის დამოკიდებულებას რაიმე საკითხთან ან მოვლენასთან, ამ შემთხვევაში კი, უფლისთვის ერთი დღე არის, როგორც ათასი წელი და ამას წერს პეტრე, შენ კი იძახი რომ ადამიანისთვის არის უფლის ერთი დღე ათასი წელიო. ეხლა ვის დავუჯერო შენ თუ მოციქულს? albat jojoets da samotxes eziare shen ukve gonebit xo? ვერ ხვდები რომ ეგ ძალად ცინიზმი გამცირებს? ჩემი წარმოდგენით ჯოჯოხეთი და სამოთხე არ არსებობს როგორც რაიმე კონკრეტული ადგილი საწამებლად ან სანეტაროდ განკუთვნილი და უფრო ადამიანის ბუნების, ხასიათის მდგომარეობას გამოხატავს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Mateo Falkone Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 kargit ra ar mogbezrdat?... mandilis chamgdebi smaili aq ar aris da rogor gagacherot... geyot ra ... rogorc aris iyos... :D Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 donadoni მსგავსი რამ დავწერე სადმე? თუმცა ვხვდები რომ შენზე უკეთ და გააზრებულად აღვიქვამ წმინდა წერილს. ანუ ქართული ენის გრამატიკის სწავლებას მთხოვ? ბოლოსართი "თვის" არის სუფიქსი, როდესაც ეს ბოლოსართი დაერთვის არსებით სახელს გამოხატავს მის დამოკიდებულებას რაიმე საკითხთან ან მოვლენასთან, ამ შემთხვევაში კი, უფლისთვის ერთი დღე არის, როგორც ათასი წელი და ამას წერს პეტრე, შენ კი იძახი რომ ადამიანისთვის არის უფლის ერთი დღე ათასი წელიო. ეხლა ვის დავუჯერო შენ თუ მოციქულს? ვერ ხვდები რომ ეგ ძალად ცინიზმი გამცირებს? ჩემი წარმოდგენით ჯოჯოხეთი და სამოთხე არ არსებობს როგორც რაიმე კონკრეტული ადგილი საწამებლად ან სანეტაროდ განკუთვნილი და უფრო ადამიანის ბუნების, ხასიათის მდგომარეობას გამოხატავს. ბიჯოოს, ღმერთის ერთი დღე არის ადამიანის 1000 წელი. რა ვერ გაიგე? ადამიანი რომ იცხოვრებს 1000 წელს ესეიგი ღმერთისთვის გავიდა 1 დღე. kargit ra ar mogbezrdat?... mandilis chamgdebi smaili aq ar aris da rogor gagacherot... geyot ra ... rogorc aris iyos... :D mandili forumshi ki ara realshi agar aris Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 modi mashin erts getyvi kide. dabadebis 2:17. " siketis da borotebis xidan ar chamo,radgan ra dgesac shecham im dgesve mokvdebi". mitxari gmerti adams romel dgeze elaparakeboda? ert 24 saatian periodze,tu ert 1000 wlian periodze? tanac vicit rom adamma 930 weli icocxla. me mgoni upro grmad chaukvirdebi. tu sheidzleba daukvirdi an upro dawvrilebit agixsni. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Mateo Falkone Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 chemtvis aris... ... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
donadoni Posted August 28, 2012 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2012 chemtvis aris... ... ჰო მგონი შენ გექნება donadoni მსგავსი რამ დავწერე სადმე? თუმცა ვხვდები რომ შენზე უკეთ და გააზრებულად აღვიქვამ წმინდა წერილს.შენ გადიდებს ხო ცინიზმი სხვის თვალში ბეწვს უყურებ და შენსაში კი დირეს ვერ ხედავ? ანუ ქართული ენის გრამატიკის სწავლებას მთხოვ? ბოლოსართი "თვის" არის სუფიქსი, როდესაც ეს ბოლოსართი დაერთვის არსებით სახელს გამოხატავს მის დამოკიდებულებას რაიმე საკითხთან ან მოვლენასთან, ამ შემთხვევაში კი, უფლისთვის ერთი დღე არის, როგორც ათასი წელი და ამას წერს პეტრე, შენ კი იძახი რომ ადამიანისთვის არის უფლის ერთი დღე ათასი წელიო. ეხლა ვის დავუჯერო შენ თუ მოციქულს? ვერ ხვდები რომ ეგ ძალად ცინიზმი გამცირებს? ჩემი წარმოდგენით ჯოჯოხეთი და სამოთხე არ არსებობს როგორც რაიმე კონკრეტული ადგილი საწამებლად ან სანეტაროდ განკუთვნილი და უფრო ადამიანის ბუნების, ხასიათის მდგომარეობას გამოხატავს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.