babuagiorgi Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 Siknadmo სუფთა სახის პოლიტიკური ბრძოლა გაიმართა სამ სუბიექტს შორის.1.საქართველოს ეკლესია2.საქართველოს ხელისუფლება3.სომხური ეკლესია და ხელისუფლებაჩემი აზრით #2 მოიგო. ან ვიღაცას მაგრად სჭირდებოდა უმცირესობების დამცველის და დემოკრატის იმიჯი.1. 2008 წლის საომარი მოქმედება2. შიდა პოლიტიკურ სცენაზე 26 მაისი, არადემკრატიული კანონები და ა.შ. ყველაფერი ამის ფონზე კი ამ კანონის მიღება და შემდგომი რეაქცია საზოგადოების და რაც სასაცილოა ვითომ უმრავლესობის ზოგიერთი დეპუტატების წინააღმდეგობამ შექმნა უმცირესობის დამცველის და დემოკრატის იმიჯი. თან დასავლეთისთვის უმცირესობის დამცველი თუ ხარ, შიდა პოლიტიკურ მინუსებზე თვალს დახუჭავენ.80% ასე უნდა იყოს ეს არა და ამ კანონით, სამართლებრივი თვალსაზრისით ვინმემ მოიგო ნაღდში არ სჩანს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 ხო პ.ს. დამავიწყდა.არ გამოვრიცხავ რომ პროექტზე ნაცებმა და საპატრიარქომ შეთანხმებულად იმუშავეს. ნუ მინიმუმ არ იქნებოდა ეს პირველი შემთხვევა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted July 7, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 Наиболее вероятной версией, которая нашла признание у большинства ученых, является теория этнической автохтонности: абхазы не были пришельцами, а составляли коренное население исторической Колхиды. ამ აზრს ვიზიარებ ეს ვისაც ქართული გვარები აქვს, და დანარჩენები–სტოლბა, ტუმბა, მუმბა და აშ – ჩამოსახლებული არიანნუ, მაშინ ბა-ზე დაბოლოვებული გვარები რატომ არ გვხვდება ჩრდილო კავკასიაში? ჩემი მოსაზრებაა რომ აფხაზები არიან ჩერქეზები, რომლებიც სახლობდნენ დღევანდელი აფხაზეთის ტერიტორიაზე, შემდგომში მოხდა მათი ეგ. წოდებული ქართიზაცია (ნებაყოფლობითი, რაც განპირობებული იყო რელიგიითა და ბაგრატიონების დინასტიით, ასევე ქართველურ ეთნიკურ ჯგუფებთან სოც. ეკონომიური კავშირებით) ხოლო საქ. დასუსტების შემდეგ, უკვე მე-16 საუკუნიდან დაიწყო უკუ პროცესი, აფხაზების გაჩერქეზება, თუმცა აფხაზური არისტოკრატია ძირითადად პროქართული იყო,მუხაჯირობის შემდეგ აფხაზეთის ტერიტორიაზე აფხაების მხოლოდ ნაწილი დარჩა საცხოვრებლად და იქ დაიწყეს სხვადასხვა ეთნ. ჯგუფებმა ჩასახლება,აფხაზების მნიშვნელოვანი ნაწილი კეთილგანწყობილი იყო ქართველების მიმართ და სწორად ამიტომაც აფხაზები ნებაყოფლობით შევიდნენ საქ. შემადგენლობაში-მენშევიკების მმარტველობის პერიოდში, საბჭოთა წყობილების დამყარების შემდეგ, ბერიას თაოსნობით დაიწყო აფხაზეთში ქართვლეების მასობრივი ჩასახლება+ ამას დაემატა ინგოროყვას მოსახრება რომ აფხაზები ჩამოსახლებულნი არიან,აფხაზებს სწორად ამ პერიოდში უჩნდებათ ქართველებისადმი აგრესია, ისინი თვლიდნენ და არა უსაფუძVლოდ რომ ჩვენ ვცდილობდით მათ ასიმილაციას, სტალინის გარდაცვალების შემდეგ, როდესაც კრემლში დაიკარგა ქართული გავლენა აფხაზურ ანტიქართულ განწყობილებას ნოყიერი ნიადაგი შეუქმნეს საქ. არაკეთილმოსურნე ძალებმა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 babuagiorgi არ გამოვრიცხავ რომ პროექტზე ნაცებმა და საპატრიარქომ შეთანხმებულად იმუშავეს. ნუ მინიმუმ არ იქნებოდა ეს პირველი შემთხვევა. ანუ ერთად დააგოიმეს სომხები. თუ ეს ასეა საღოლ ორივეს.თუმცა შინაგანი ხმა მეუნება,რომ საპატრიარქო ამას ვერ გაქაჩავდა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 Siknadmoსიკნადმო ბატონო,რაც თქვენ დაწერეტ დიდი და სერიოზული თემაა.მართალია ჩემი ამ საკითხის ცოდნა ძალიან მცირეა,მაგრამ თქვენს მიერ დაწერილ ბერ რამეს ვიზიარებ,მაგალითად:თუმცა აფხაზური არისტოკრატია ძირითადად პროქართული იყო,ასე იყო ნამდვილად და მათ ორმაგი გვარებიც ქონდათ,ქართული ჟღერადობისაც და აფხაზურიც.კულტურულად კი ნამდვილად ქართულის გავლენა ძალიან დიდი იყო და ეს არცაა გასაკვირი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Ostap Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 ეხლა ძაანაც ნუ დავიდანაშაულებთ თავსრა თქმა უნდა დზმების უარყოფით კონტექსტში მოხსენიებისას ხელისუფლების პოლიტიკური კურსი და მათი მხარდამჭერები იგულისხმება და არა მთელი ერი,თუმცა დასანანია საქართველოში მცხოვრები ჩვენი თანამემამულე სომხები რატომღაც დუმილს არჩევენ იგივე ჯავახკას,დღევანდელ პრობლემასა თუ ბაგრამიანის ბატალიონის ვაჟკაცობებზე საქართველოში ეთნიკური ნიშნით სომხური სათვისტომოსა თუ სხვადასხვა მრავალრიცხოვანი საზ.ორგანიზაციების არსებობის ფონზე ერევნის ხელისუფლებაზე პირდაპირი ზემოქმედების რა მოგახსენოთ,მაგრამ პოზიციის დაფიქსირება არ აწყენდათ განცხადების დონეზე მაინცგამოდის ყველა სომხის კათოლიკოსი საწადელს აღწევს მუშტების!!! ბრახუნით და ხომ არ აჯობებდა ჩვენც მუშტების ბრახუნით გვეპასუხა ჩვენს დზმებზედამიჯერეთ ბათქი უფრო ამყარებს დზმობას და ურთიერთპატივისცემას Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted July 7, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 (edited) Siknadmoსიკნადმო ბატონო,რაც თქვენ დაწერეტ დიდი და სერიოზული თემაა.მართალია ჩემი ამ საკითხის ცოდნა ძალიან მცირეა,მაგრამ თქვენს მიერ დაწერილ ბერ რამეს ვიზიარებ,მაგალითად:თუმცა აფხაზური არისტოკრატია ძირითადად პროქართული იყო,ასე იყო ნამდვილად და მათ ორმაგი გვარებიც ქონდათ,ქართული ჟღერადობისაც და აფხაზურიც.კულტურულად კი ნამდვილად ქართულის გავლენა ძალიან დიდი იყო და ეს არცაა გასაკვირი.გვარები ვერ გავიხსენი ერთი ორის გარდა აჩბა-ანჩაბაძე, შერვაშიძეებსაც ჰქონდათ აფხაზურ დაბოლოებიანი გვარი-ჩაჩბა ეხლა ძაანაც ნუ დავიდანაშაულებთ თავსრა თქმა უნდა დზმების უარყოფით კონტექსტში მოხსენიებისას ხელისუფლების პოლიტიკური კურსი და მათი მხარდამჭერები იგულისხმება და არა მთელი ერი,თუმცა დასანანია საქართველოში მცხოვრები ჩვენი თანამემამულე სომხები რატომღაც დუმილს არჩევენ იგივე ჯავახკას,დღევანდელ პრობლემასა თუ ბაგრამიანის ბატალიონის ვაჟკაცობებზე საქართველოში ეთნიკური ნიშნით სომხური სათვისტომოსა თუ სხვადასხვა მრავალრიცხოვანი საზ.ორგანიზაციების არსებობის ფონზე ერევნის ხელისუფლებაზე პირდაპირი ზემოქმედების რა მოგახსენოთ,მაგრამ პოზიციის დაფიქსირება არ აწყენდათ განცხადების დონეზე მაინცგამოდის ყველა სომხის კათოლიკოსი საწადელს აღწევს მუშტების!!! ბრახუნით და ხომ არ აჯობებდა ჩვენც მუშტების ბრახუნით გვეპასუხა ჩვენს დზმებზედამიჯერეთ ბათქი უფრო ამყარებს დზმობას და ურთიერთპატივისცემას სათანადო ძალები რომ გვქონდეს მე პირადად სომხების წინააღმდეგ სამხედრო ოპერაციის წინააღმდეგიც არ ვიქნებოდი, უნდა განვსაზღვროთ ჩვენი შესაძლებლობები მითუემეტეს რომ სომხებს სერიოზული მხარდაჭერები ჰყავთ როგორც კრემლში ასევე ვაშინგტონში, თუნდაც ირანში, ასე რომ მხოლოდ ინტელექტითა და დისკუსიებით, კეთილგანწყობილებით და საკუთარი ინტერესების გონივრული დაცვით შევძლებთ სომხური საფრთხის არათუ აცილებას, არამედ მათ გამოყენებასაც კიუნდა ვისწავლოთ ქართველებმა ქართული საქმის კეთება 0 ემოცია 100% ინტელექტი, ჭკუა კი გვაქვს ქართველებს მაგრამ ნერვები არ გვყოფნის Edited July 7, 2011 by Siknadmo Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 (edited) babuagiorgi ანუ ერთად დააგოიმეს სომხები. თუ ეს ასეა საღოლ ორივეს.თუმცა შინაგანი ხმა მეუნება,რომ საპატრიარქო ამას ვერ გაქაჩავდა. სომხები არა. ფაქტიურად სომხებისთვის ეს მორალური პლიუსია, მაგრამ დასავლეთისთვის კი დემოკრატიულობის დიდი პლიუსი.აქ დაგოიმებული საზოგადოება და ოპოზიციის დიდი ნაწილი დარჩა. გეგმა ნაცებში დამუშავდა, საპატრიარქო ნებით ან უნებლიე მოთამაშე იყო. Edited July 7, 2011 by babuagiorgi Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
მაცი Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 (edited) ნუ, მაშინ ბა-ზე დაბოლოვებული გვარები რატომ არ გვხვდება ჩრდილო კავკასიაში?რატომაც არა, აბა აბაზინების გვარებს გადახედე http://sharpni.ru/ru/node/604 ჩემი მოსაზრებაა რომ აფხაზები არიან ჩერქეზებიაფხაზები ჩერქეზები არ არიან, მოძმე ერი–კი ბატონო. ჩერქეზებად ითვლებიან–შაფსუგები, ყაბარდოელები და ადიღები, ინებეთ Официальное заключение ИЭА РАНhttp://www.aheku.org/datas/users/592-otvet_ran.jpg აფხაზების მნიშვნელოვანი ნაწილი კეთილგანწყობილი იყო ქართველების მიმართრა თმა უნდა, სხვანაირად არც იქნებოდა, ისინი იგივე ქართველები იყვნენ. შეგილიათ დამისახელოთ ადრინდელი აფხაზური ან ლიტერატურული ნაწარმოები ან რამე პოეზიიდან, ასეთი არ არსებობს, იმიტომ, რომ–წერდნენ და კითხულობდნენ ქართულად. აი ბერიაზე და მასობრივ ჩამოსახლებაზე ეგენი რომ ყვირიან, მოვძებნი დღეს აფხაზეთის გლეხების სიას, არ მახსოვს მგონი მე 17 საუკუნის საეკლესიო ამონაწერია და გვარები ნახეთ მანდ. ვიპოვეhttp://triaenodon.livejournal.com/16685.html Edited July 7, 2011 by მაცი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Ostap Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 სომხებს სერიოზული მხარდაჭერები ჰყავთ როგორც კრემლში ასევე ვაშინგტონში, თუნდაც ირანში, ასე რომ მხოლოდ ინტელექტითა და დისკუსიებით, კეთილგანწყობილებით და საკუთარი ინტერესების გონივრული დაცვით შევძლებთ სომხური საფრთხის ლობით თუ ვიმსჯელებთ,ინტელექტითა და დისკუსიებით ვერაფერს გავხდებით და სჯობს ეგრევე ჩავბარდეთ სერიოზულად კი იმისი თქმა მინდა,რომ ჩხუბის შემდეგ მუშტებით ქნევას თავის დროზე მოვიქნიოთ-მეთქი ცნობილი ანდაზის თანახმად Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 babuagiorgiსომხები არა. ფაქტიურად სომხებისთვის ეს მორალური პლიუსიაკარგად წაიკითხავს მაგ კანონს სომხეთში ვინმე და ეტყვის იქაურ ხელისუფლებას და ეკლესიას.რა გაგიხარდათ თქვე უბედურებოო. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 წარმატებული პიარკომპანიის თეორია ის რომ სააკაშვილის რეჟიმს დემოკრატიულობის იმიჯი შეელახა სიახლე არაა; 2008 წლის საომარი მოქმედებები "მძინარე ცხინვალის დაბომვა", მიტინგების სასტიკი დარბევები, თავისუფალი აზრის გამოხატვის არადემოკრატილი კანონები, საარჩევნო კოდექსის დემოკრტიზაციის უარყოფა და ა.შ. ამ მდგომარეობიდან გამომდინარე საჭირო გახდა რეჟიმის შელახული იმიჯის გამოსწორება. პიარკომპანიისთვის არჩეულ იქნა დასავლეთისთვის ყველაზე საინტერესო უმცირესობების დაცვის თემატიკა. მიზანი მარტივი იყო; დასავლეთის თვალში სააკაშვილის რეჟიმს უმცირესობების "დაცვის" ფონზე, სხვა არადემოკრატიული მინუსების დაჩრდილვა. ამ პიარისთვის არჩეულ იქნა საზოგადოების აგდების ყველაზე მგრძნობიარე რელიგიური თემატიკა. სწრაფი ტემპით (სისწრაფე კი ყოველთვის ეჭვს იწვევს) მიღებული იქნა კანონი, რომელიც ითვალისწინებს რელიგიური გაერთიანებების საჯარო სამართლის იურიდიულ პირებად რეგისტრაციის უფლებას. ამოქმედდა "ჭორების" მექანიზმი. საპატრიარქო როგორც მოსალოდნელი იყო პანიკა ატეხა, ამ პანიკას ოპოზიციური პარტიების უმრავლესობა აჰყვა და საზოგადოების რექცია ხომ ამ პანიკის ადეკვატური იყო. აქ უნდა გავამახვილოთ ყურადღება პარლამენტში თვით უმრავლესობის და ე.წ. ოპოზიციის გათვლილ სვლაზე; კანონის მიღებას უმრავლესობის 30 დეპუტატი არ ესწრებოდა, 13 თავი შეიკავა და "ოპოზიციამ" დარბაზი დატოვა. მოკლედ, შეიქმნა კანონის მიღების რთული მდგომარეობის ილუზია, რამაც არა მარტო გააღრმავა ეჭვი საზოგადოებაში, არამედ საერთაშორისო საზოგადოებას დაუმტკიცა საქართველოს საკანონმდებლო ორგანოში პლურალიზმის ელემენტის არსებობა და რაც მთავარია, რეჟიმი როგორც უმცირესობების უფლებების დამცველის როლში მოგვევლინა. ფაქტიურად არაფრისგან შეიქმნა ქმედითი და ექფქტიური პიარი. სინამდვილეში კი მიღებული ცვლილება ადრინდელთან არსებლ კანონთან განსხვავებით დიდ არაფერს ცვლის, თუ არ ჩავთვლით სხვა რელიგიური კონცეფციების მორალურ სტატუსის ოდნავ ამაღლებას. ამის გასაგებად საკმარისია გადავხედოთ მიღებული ცვლილებეის ზოგიერთ პუნქტებს:"5. საჯარო სამართლის იურიდიულ პირად რეგისტრირებულ რელიგიურ გაერთიანებაზე არ ვრცელდება „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის შესახებ“ საქართველოს კანონი.6. ამ მუხლის პირველი ნაწილით გათვალისწინებული რელიგიური გაერთიანებების რეგისტრაციის მიმართ მოქმედებს არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების რეგისტრაციისთვის დადგენილი წესი და მათი უფლებამოსილება განისაზღვრება ამ კოდექსის პირველი კარის მეორე თავით." ყველაფერი ამის ფონზე კი ამ კანონის მიღებამ და საზოგადოების შემდგომი რეაქციამ, საქართველოში მოქმედ რეჟიმს შეუქმნა უმცირესობის და დემოკრატის დამცველის იმიჯი, რაც წარმატებული სტარტია მომავალი საპარალმენტო არჩევნების პიარკომპანიაში და ამავე დროს ჩრდილავს ე.წ. "საარჩევნო გარემოს" ხარვეზებს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 საქართველო - http://s15.radikal.ru/i189/1107/a1/3746e1a0976d.jpg Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted July 7, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 babuagiorgi Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted July 7, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted July 7, 2011 მაცისაინტერესო მასალებია, საწინააღმდეგო ალბათ ექნებათ აფხაზებსაც,ჩვენი მიზანი უნდა იყოს აფხაზებთან დაახლოება, ეს კი წარმოუდგენელია თუკი არ გვექნება ობიექტური ინფორმაციები მათ შესახებ, კარგი იქნება თუკი დაიწერება აფხაზეთის ისტორია ოღონდ მიუკერძოებელი და მთლად უკეთესი თუკი მასში მონაწილოებას აფხაზებიც მიიღებენ, რაც მთავარია არ უნდა გვქონდეს მათ მიმართ აგრესია, არაა საჭირო მიწოლა, დაცინვა და ას. შ.საკმაოდ დელიკატური ხალხია და ამ თვისებას, ანუ ზრდილობას და სხვა ადამიანისადმი პატივისცემის უნარს აფასებენ babuagiorgi, კარგი იყო Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.