Saturn Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 mtidanდავუშვათ გადავკვეთე ხაზი და უცებ აინთო წითელი. ხომ დარღვევაში ჩამეთვლებაუცებ როგორ უნდა აინთოს? ისევ ძველებურად ინთება, ჯერ ყვითელი და შემდეგ წითელი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 მერე სამივე ნათურა ერთ ოთახში დაეკიდა ქუთაისელი იყო დავუშვათ გადავკვეთე ხაზი და უცებ აინთო წითელი. ხომ დარღვევაში ჩამეთვლება. მიჩვევა უნდა. ისე კი უკეთესია იმით რომ სანამ არ გამწვანდება მოძრაობას არ იწყებ. ასე კი ყვითელზე იწყებ. მოკლედ მეტი უსაფრთხო ვარიანტია. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mtidan Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 Saturnუცებ როგორ უნდა აინთოს? ისევ ძველებურად ინთება, ჯერ ყვითელი და შემდეგ წითელი. მე მეგონა ყვითელი საერთოდ ამოიღეს. თითის მოკაკვის სმაილი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 mtidanმე მეგონა ყვითელი საერთოდ ამოიღესყვითელი ამოიღეს დაძვრის ეტაპზე. გაჩერებული ხარ წითელზე შუქნიშანზე და ელოდები რომ დაძრა მანქანა. ინთება ეგრევე მწვანე. მე დიდ სხვაობას ვერ ვატყობ. აი უკუ ათვლის წამზომები რომ დგას ზოგან შუქნიშნებზე, ეგ მართლა კარგი რაღაცაა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 Saturnყვითელი ამოიღეს დაძვრის ეტაპზე. გაჩერებული ხარ წითელზე შუქნიშანზე და ელოდები რომ დაძრა მანქანა. ინთება ეგრევე მწვანე. მე დიდ სხვაობას ვერ ვატყობ. როცა ორივე მხარეს ყვითლები ინთებოდა (ერთი წითლისკენ, მეორე მწვანისკენ), მეტია შანსი, რომ ორივე, ანუ გადამკვეთ ხაზებზე მოძრავმა მანქანებმა გაწურონ, ყვითელზე იმოძრაონ და საავარიო სიტუაცია შექმნან. წამზომებიც კარგია. უშუქნიშანო გადასასვლელებიც არის, სადაც უპირობო უპირატესობა ქვეითს ენიჭება, მთელი დღე რომ მოგიწიოს დგომა, უნდა იდგე მანქანით და გაატარო Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 ეს სვეტაფორები საერთოდ გასაუქმებელია მე რო მკითხო. აი ადრე რო იყო. იჯდა მილიციონერი ბუტკაში, და თუ ნახავდა რომ ვინმეს გადასვლა უნდა, ან მომრავლდა მანქანები, აანთებს წითელს. მერე ნახავს რო გადავიდა ტიპი და მეტი აგარავინაა, აანთებს მწვანეს და ვსიო. რა საჭიროა აბა ისე, არავინ არ გადადის და ეს მანქანები დგანან ღლეებისავით Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
გიორგი68 Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 (edited) ეს სვეტაფორები საერთოდ გასაუქმებელია მე რო მკითხო. აი ადრე რო იყო. იჯდა მილიციონერი ბუტკაში, და თუ ნახავდა რომ ვინმეს გადასვლა უნდა, ან მომრავლდა მანქანები, აანთებს წითელს. მერე ნახავს რო გადავიდა ტიპი და მეტი აგარავინაა, აანთებს მწვანეს და ვსიო. რა საჭიროა აბა ისე, არავინ არ გადადის და ეს მანქანები დგანან ღლეებისავით ესეა მალტაზე უმეტეს ადგილებში ,ოღონდ მილიციელი ბუტკაში არ ზის.. :givi: პროსტო ღილაკია ქვევით..თუ გადასვლა გინდა დააწვები და რამოდენიმე ხანში აგინთებს მწვანეს..მაგრამ ეს ჩვენთან არ გამოვა..რამდენი სირია,ყველა სპეციალურად დააჭერს,რომ მოძრაობა გააჩეროს.. Edited April 5, 2011 by გიორგი68 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 (edited) სტუდენტობის პერიოდში მაშინდელი პუშკინის ინსიტიტუტის წინ დილას ყოველთვის იდაგ შუა გზაზე ორ ზოლს შუა გაიშნიკი. სტუდენტები რომ არ გადასულიყვნენ ამ ადგილზე. ნუ აგვიანებ და სანამ მიწიქვეშა გდასაველში გახვალ დროს ჰკარგავ.მოკლედ კარგი ილეთი გამოვიგონეს სტუდენტებმა.გაიშნიკი ზურგით რომ იდგა მიირბენდი შუა გზამდე და შეტრიალდებოდი ისევ საწინააღმდეგო მიმართულებით. გაიშნიკი შეგამჩნევდა, დაასტვენდა სვისტოკით "აბა დაბრუნდი ეხლა უკან!!!" შეტრიალდებოდი და გადახვიდოდი იქეთ სითაც გინდოდა პრინციპში წასვლა. Edited April 5, 2011 by babuagiorgi Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 ესეა მალტაზე უმეტეს ადგილებში ,ოღონდ მილიციელი ბუტკაში არ ზის.მაგრამ ეს ჩვენთან არ გამოვა..რამდენი სირიახოდა მაგიტომაც უნდა იჯდეს მილიციონერი ამ პატრულებს მაინც გაიშნიკობა აქვთ შეთავსებული, და დასაქმდება კიდე ხალხი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha1997 Posted April 5, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 5, 2011 თბილისის შუქნიშნები ახალი რეჟიმით მუშაობს. თბილისის მერიის ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის ინფორმაციით, შუქნიშანზე წითელი ფერის შემდეგ პირდაპირ მწვანე ფერი აინთება. მწვანე ფერი კი წითელზე ყვითლის შემდეგ დაბრუნდება. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted April 6, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 6, 2011 Anima Liberaროცა ორივე მხარეს ყვითლები ინთებოდა (ერთი წითლისკენ, მეორე მწვანისკენ), მეტია შანსი, რომ ორივე, ანუ გადამკვეთ ხაზებზე მოძრავმა მანქანებმა გაწურონ, ყვითელზე იმოძრაონ და საავარიო სიტუაცია შექმნანმასე არ იყო ყვითელი ერთი მიმართულებით ირთვებოდა მაშინ როცა მეორე მიმართულებით უკვე წითელი იყო ანთებული. გიორგი68პროსტო ღილაკია ქვევით..თუ გადასვლა გინდა დააწვები და რამოდენიმე ხანში აგინთებს მწვანეს..მაგრამ ეს ჩვენთან არ გამოვა..რამდენი სირია,ყველა სპეციალურად დააჭერს,რომ მოძრაობა გააჩეროს.. ეგ გამოიყენება იქ სადაც მოძრაობა არაა ინტენსიური და თან ქვეითთა გადასასვლელზე. არის ჩვენთანაც ეგენი. მაგალითად ყაზბეგზე ვიცი და ორთაჭალაში. მაგრამ მაგას ვერ გამოიყენებ გზაჯვარედინზე. მძღოლი ხო არ ჩამოვა მანქანიდან ღილაკზე თითის დასაჭერად Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted April 6, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 6, 2011 პრინციპში სწორია,თუმცა დღეს ვაკეში რომ მოვდიოდი,დავაკვირდი და შუქნიშნების უმავლესობა ისევ ძველი პრინციპით მუშაობდა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
გიორგი68 Posted April 6, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 6, 2011 (edited) Saturnეგ გამოიყენება იქ სადაც მოძრაობა არაა ინტენსიური და თან ქვეითთა გადასასვლელზე. არის ჩვენთანაც ეგენი. მაგალითად ყაზბეგზე ვიცი და ორთაჭალაში. მაგრამ მაგას ვერ გამოიყენებ გზაჯვარედინზე. მძღოლი ხო არ ჩამოვა მანქანიდან ღილაკზე თითის დასაჭერად ისე თუ დაკვირვებით წაიკიტხავდით ჩემ პოსტს იქ ავღნიშნე რომ უმეტეს ადგილებში(არა ყველგან) გამოიყენება ეს სისტემა და შედარება გავაკეთე ბუტკასა და მილიციონერზე,იმიტომ გავიხსენე ეს სისტემა..ისე მადლობ ახსნისთვის,თორემ გზაჯვარედინზე რომ ვჩერდებოდი,სულ მაინტერესებდა რომელი მძჭოლი აჭერდა ღილაკს და ვერ ვპოულობდი..ეხლა უკვე ვიცი.. :givi: Edited April 6, 2011 by გიორგი68 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
georgekh13 Posted April 6, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 6, 2011 პრინციპში სწორია,თუმცა დღეს ვაკეში რომ მოვდიოდი,დავაკვირდი და შუქნიშნების უმავლესობა ისევ ძველი პრინციპით მუშაობდა.ერთ დღეში რომი ვის აუშენებია...დავიწყეთ შადრევნებით, და გადავედით შუქნიშნებზე...ცოტა პროგრესია... პს. ჰო, გენმოდიფიცირებული მინდვრის დედოფლის მოსავალზე ხომ არაფერია ახალი? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
მართვის თეორია Posted April 6, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted April 6, 2011 mtidanდავუშვათ გადავკვეთე ხაზი და უცებ აინთო წითელი. ხომ დარღვევაში ჩამეთვლება.არ ითვლება დარღვევაში - მაგ დროს გაქვს მანევრის დასრულების უფლება. და საერთოდ, მერიას ვინ ჰკითხავს მსგავსი გადაწყვეტილების მიღებას?!კანონში ან საგზაო მოძრაობის წესებში ცვლილებებს შეტანა არ უნდა ვითომ?! პ.ს. ღამის საათებში მოციმციმე ყვითელი რომ ინთებოდა გზაჯვარედინებზე - ახლა რა ფერებს აანთებენ?"სერა-ბურა-მალინოვის"?! პ.პ.ს. მახათების ახალი პარტია ვინ შემოყარა ნეტა?! :D Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.