kisa Posted March 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 16, 2011 მგზავრებსაც თუ დაბანენ კაი იქნება Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted March 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 16, 2011 მგზავრებსაც თუ დაბანენ კაი იქნება რა იყო არ მოდის სახლში წყალი? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted March 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 16, 2011 Saturnრა იყო არ მოდის სახლში წყალი? არ ვიცი მოდის ტუ არა მგზავრებტან წყალი - კვლევა არ ცამიტარებია, მაგრამ როგორც ჩემი ქუთაისელი ბიძა იტყოდა - ქოთლარიენ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
machkatela Posted March 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 16, 2011 მივესალმები მოძრაობის მოწესრიგებას....მაგრამ..პრობლემა ისაა, რომ ქალაქში დამადლებული "მოწესრიგება", გულუბრყვილოსიფათიანი მერის პირადი ბიზნესი არ უნდა იყოს!!!!!! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
McLaren Posted March 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 16, 2011 Siknadmoმაგრამ მე უკვე კარგა ხანია არ ვსარგებლობდი მიკროავტობუსით, იმიტომ რომ გადატენილია, დგას სუნი,არ რეცხავდნენ ეგ ჩემისები, დასაჯდომები არის გაზეპილი,და ყვითელ ავტობუსებში ხო სულ შანელის სუნი ტრიალებს. ეჭვი მაქვს ზუსტად ასევე ეტირებათ ყოფა მაგ ყვითელ მარშუტკებსაც 6 თვეში, როგორც თავის დროზე ყვითელ სანდრაბუსებს ეტირათ. სისუფთავე ერთი საკითხია, და მეორე საკითხია რამდენად ეყოფა ეს მარშუტკები მგზავრთა ნაკადს. სადღაც 2 წლის წინ, როცა მიწევდა საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მგზავრობა, დილაობით ან ავტობუსში ვიყავი კარს მიკრული, ან მარშუტკაში სამი გაჩერების მოშორებით ვახერხებდი ამოსვლას (რა თქმა უნდა ფეხზე ვიდექი). იმის მერე ავტობუსების რაოდენობა შემცირდა, ახლა მარშუტკებშიც ხალხის ფეხზე დაყენებას ავკრძალავთო. ხოდა მაინტერესებს რითი ივლის ხალხი სამსახურში? ტაქსით? ან სტუდენტები რითი იმოძრავებენ? ამაზე ვინმეს უფიქრია? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
machkatela Posted March 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 16, 2011 McLaren ყვითელი ავტობუსები ტავიდანვე დედანატირები იყო, გაკრასკული იყო რა....ესენიც ალბათ მას "გაკრასკულები" იქნება Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted March 17, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 17, 2011 სტუდენტები რითი იმოძრავებენ?მეტროთი. თან 20 თეთრია სტუდენტებისთვის მეტროთი მგზავრობა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted March 17, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 17, 2011 Saturnსტუდენტები რითი იმოძრავებენ? მეტროთი. თან 20 თეთრია სტუდენტებისთვის მეტროთი მგზავრობა. აქ თუ კარტებით იქნება გადახდა,ალბათ შეღავათებიც იქნება.ყოველ შემთხვევაში ხელისუფლება ასე იძახის. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Grig Posted March 17, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 17, 2011 მე დოქტორანტი ვარ და მითხრეს, შეღავათები შენც გერგება წესითო - ანუ, სტუდენტებში გავდივარ-რა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted March 17, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 17, 2011 დოქტორანტი ვარ დაცენტ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
McLaren Posted March 18, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 18, 2011 Saturnმეტროთი. თან 20 თეთრია სტუდენტებისთვის მეტროთი მგზავრობა.მაგალითად დიდ დიღომს მეტრო არ უდგება. ე.ი. მეტრომდე მისასვლელად რამე მარშუტკას უნდა გამოყვეს. ეგ ლარი, მერე მეტრო 20 თეთრი, თუ გპიში სწავლობს ან სამედიცინოზე ხო კაი, თუ ისეთ ადგილასაა, სადაც მეტრო არაა, კიდე ავტობუსი ან მარშუტკა. ეგეც 2 ლარამდე ადის მარტო ერთი გზა. ეგ ფინანსურად და დროის მხრივ ალბათ ერთ საათზე მეტხანს წაიღებს მთელი ეს მოგზაურობა. ხოდა კითხეთ ახლა სტუდენტს თუ არ ურჩევნია იმ 50 თეთრიანი ჭუჭყიანი მარშუტკით 20 წუთში სასწავლებლამდე მისვლა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted March 29, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 29, 2011 თბილისში სამარშრუტო ტაქსებით მგზავრობა 50 თეთრის ნაცვლად 70 თეთრი ეღირება. "მარშრუტკების" მძღოლთა დიდმა ნაწილმა აღნიშნული განცხადება საკუთარ მიკროავტობუსში უკვე გამოაკრა და პირველი აპრილიდან მგზავრობის გაძვირებას გეგმავენ. NN6, 11, 49, 31, 40, 100, 202, 126 - იმ სამარშრუტო ტაქსების არასრული ჩამონათვალია, სადაც მგზავრების ფასის გაზრდის შესახებ განცხადება დახვდათ. გამარჯვებული გადამზიდავები ამბობენ, რომ მძღოლებმა ეს გადაწყვეტილება თვითნებურად მიიღეს და რადგანაც დღეს ქალაქში მოძრავი სამარშრუტო ტაქსები მძღოლთა მფლობელობაშია, მათ ფასის ზრდის შესაჩერებლად არანაირი ბერკეტი არ აქვთ", - წერს გაზეთი "რეზონანსი" სტატიაში სათაურით "მარშრუტკების" საპირველაპრილო "ხუმრობა" / მგზავრობა 70 თეთრი ხდება. "მეორე დღეა, სამარშრუტო ტაქსების მგზავრები დაახლოებით შემდეგი სახის წარწერა ხედავენ: "ძვირფასო მგზავრებო, საწვავზე ფასის გაზრდის გამო იძულებული ვართ, პირველი აპრილიდან მგზავრობის ღირებულება 70 თეთრი გავხადოთ..." სატრანსპორტო პროფკავშირის ხელმძღვანელი ლავრენტი ალანია ამბობს, რომ ამ ეტაპზე მისთვის ცნობილია 30 სამარშრუტო ხაზი, რომლის მძღოლებიც მგზავრობაზე ფასის გაზრდას აპირებენ. მისი თქმით, რამდენიმე დღის წინ მძღოლებთან ჰქონდა შეხვედრა, სადაც ფასის ზრდის არგუმენტად ბენზინის გაძვირება დასახელდა. ალანია ამბობს, რომ ფასის მატება ე.წ. გრძელ ხაზებს ეხება, თუმცა მინიმუმ ათი თეთრით ფასის მომატებას ასევე გეგმავენ ის სამარშრუტო ტაქსებიც, რომლებიც მეტროს მიმდებარე ტერიტორიაზე მოძრაობენ", - აღნიშნავს გამოცემა. "მარტის დასაწყისიდან 70-თეთრიანი ტარიფი უკვე მოქმედებს NN221, 167 და 141 ხაზებზე. მძღოლების არგუმენტი ის იყო, რომ ამ ნომრების მანქანებს განსაკუთრებით დიდ მანძილზე უხდებოდათ მგზავრების გადაყვანა. ამასთან, როგორც ცნობილია, უკვე მაისის ბოლოდან თბილისში 350-მდე ახალი ყვითელი სამარშრუტო ტაქსი იმოძრავებს. მერიის მიერ გამოცხადებული ტენდერის თანახმად, წლის ბოლომდე ძველი მიკროავტობუსები ახალი სამარშრუტო ტაქსებით მთლიანად ჩანაცვლდება. ერთ-ერთი გამარჯვებული კომპანია "თბილლაინის" წარმომადგენელი დავით ასანიძე ამბობს, რომ მას გაძვირების შესახებ ინფორმაცია არ აქვს, მძღოლებმა ეს გადაწყვეტილება თვითნებურად მიიღეს და დასძენს, რომ როდესაც გამარჯვებული გადამზიდავები საკუთარ მიკროავტობუსებს შემოიყვანენ, ფასი 50 თეთრი იქნება", - დასძენს გამოცემა. "მერია როცა ამბობს, რომ არაფერ შუაშია, ეს სწორია, მაგრამ როდესაც გარანტიებს იძლეოდა, რომ არ გაძვირდებოდა მგზავრობა, თავიდანვე ვამბობდი, რომ ეს იყო ტყუილი. მათ ამის ბერკეტი არ აქვთ. ეს გარანტიები იყო უსაფუძვლო, ხოლო მერიის წარმომადგენლებმა ტექსტები მაშინვე შეცვალეს, როგორც კი ტენდერი დასრულდა. დღეს იმის თქმა, რომ გამარჯვებულ კომპანიებს არავინ ეკითხება - არასერიოზულია. ისინი არიან პასუხისმგებლობის მქონენი სამარშრუტო ხაზების უზრუნველყოფაზე, ისინი არიან გამარჯვებულები, რომელთაც უნდა უზრუნველყონ მგზავრების გადაყვანა და ასე მარტივად ვერ აიცილებენ პასუხისმგებლობას", - აცხადებს გამოცემის კორესპონდენტთან საუბრისას საკრებულოს წევრი, რესპუბლიკელი თინა ხიდაშელი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted June 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted June 16, 2011 კომპანია "თბილლაინის" ხელმძღვანელი დავით ასანიძე 1-ელი ივლისიდან თბილისში, სამარშუტო ტაქსებით მგზავრობის გაძვირებას არ გამორიცხვას. ამის შესახებ ასანიძე გაზეთ "რეზონანსისთვის” მიცემულ ინტერვიუში აცხადებს.”ივლისიდან ხაზებზე ახალი ”მარშრუტკები" გავლენ, რაც შეეხება მგზავრობის საფასურის 80 თეთრამდე გაზრდას, ამაზე საუბარი მიმდინარეობს და ეს სავარაუდოდ, ასეც იქნება”, - აცხადებს ასანიძე. http://www.interpressnews.ge/ge/ekonomika/171965-samarshruto-taqsebith-mgzavroba-shesadzloa-1-eli-ivlisidan-gadzvirdes.html გილოცავთ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
nika3012 Posted June 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted June 16, 2011 ახალი მიოკროავტობუსები კომფორტის თვალსაზრისით კარგი იქნება მათთვის ვისაც საშუალება აქვს (ასეთი კიდე ძალიან ცოტაა), ხოლო ეს კომფორტი გაჭირვებული, უბრალო ხალხის ხარჯზე მიიღწევა. ის რომ ამ მიკროავტობუსებში ბევრი ხალხი არ ამოვა და ოფლის სუნი არ დადგება, მხოლოდ იმის ხარჯზე მოხდება რომ სხვა ტრანსპორტში გაუარესდება ისედაც მძიმე სიტუაცია. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted June 16, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted June 16, 2011 nika3012ის რომ ამ მიკროავტობუსებში ბევრი ხალხი არ ამოვა და ოფლის სუნი არ დადგება, მხოლოდ იმის ხარჯზე მოხდება რომ სხვა ტრანსპორტში გაუარესდება ისედაც მძიმე სიტუაცია.ზუსტად! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.