newstudio Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 დეკანოზი დავით ქვლივიძე ამბობს რომ ბუნებრივი კატაკლიზმები ეს ღვთის სასჯელია ცოდვილების მიმართ (არა მარტო იაპონელებზე თქვა, საქართველოს უბედურებებზეც), ნუ ამას ლიბერასტების მხრიდან საოცარი აღშფოთება მოყვა, ეგეთი რაღაც როგორ თქვაო ხოდა რა გამახსენდა...ადამიანთა ცოდვის შედეგებზე: საწყაულის მოწყვა ღვთისაგან მათ ღმერთსა სცოდეს, ღმერთმან მათ პასუხი უყო ცოდვისა;ცა რისხვით შუვა განიპის, ქვეყანა შეიძროდისა;ვენახთ უწვიმის სეტყვანი, მზგავსი ნახეთქი ლოდისა.მკალია დასცის ყანებსა, ქარი უქროდის ოდისა! მოუგის დიდი სიყმილი, შემუსრის ძალი პურისა;აღარვინ იყვის ღვინითა აღმავსებელი ჭურისა.შემცირდის ხართა ნახნავი, მოსწყდის ნაწველი ფურისა,ყვნის სასწაული, არ იყვის კაცი მიმგდები ყურისა! უეცრად მეხთა დაცემა, იყვის ელვა და ქუხილი;ნამი არ გასტყვრის; გოლვამან მოწვის ბალახი, თუ ხილი.ჭმუნვიდენ, არად შესწევდათ ცოდვის უნანლად წუხილი,ასე ჰხედევდენ ნიშებსა, ვით ნათელს თვალ-დაწუხვილი. გამოუვლინის ნადირნი, მჭამელნი კაცთა ხორცისა.მოთხარის მკვდარნი საფლავით, ცოცხალიც ბევრი ხოცისა:ხმალ-კაპარჭთ რიდი არ აქვნდის, არცა ხელმეხას ტყორცისა,დედ-მამათ შვილი სალხინო წამზე საჭიროდ მოსცისა! უცხო რამ აქვნდის მას მხეცსა ხერხი და მეცნიერობა,საცხოვარს არას აწყენდის, ვერ ვსცნი, რა აქვნდის ფერობა,საცა რომ კაცსა შემოხვდის, მედგრად იხმარის მტერობა,ანაზდად ეცის, დაფლითის, მოკლის და შექნის სერობა. არც მით მოიქცნენ! შეჰყარა უცხო, უწყალო სენები;ხოცა კაცნი და პირუტყვნი, ცხვარნი, ძროხა და ცხენები.კვლავ შეაყენა, მახვილთა სისხლით აღივსო ხევნები,სრულად აღსრულდა მათზედა დავითის მონახსენები. –– აბა თუ მიხვდებით, ვინ არის ეს ბანძი მწერალი, ვინც ადამიანთა ცოდვას უკავშირებს ღვთის რისხვას? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 newstudioეხლა შენ თუ მაგ ლექსის ავტორსა და ქვლივიძეს, მე-18 საუკუნისა და დღევანდელი დღის ინტელექტს, მაგ ლექსის პათოსსა და ქვლივიძის ნათქვამს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ, ჩემდა თავად ამ ფორუმზე კიდევ შემომსვლელის ჭღრპღრ... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
gendolf Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 Jonathan livingstonეხლა შენ თუ მაგ ლექსის ავტორსა და ქვლივიძეს, მე-18 საუკუნისა და დღევანდელი დღის ინტელექტს, მაგ ლექსის პათოსსა და ქვლივიძის ნათქვამს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ, ჩემდა თავად ამ ფორუმზე კიდევ შემომსვლელის ჭღრპღრ... ნუ ხო მაშინ მოდაში სხვა რარაცა იყო და ახლა ათეიზმია მოდაში Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 gendolfნუ ხო მაშინ მოდაში სხვა რარაცა იყო და ახლა ათეიზმია მოდაში შენ ამ ფორუმის ადმინი არა ხარ, თორემ ფორუმს უჩემობა არ ასცდებოდა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha1997 Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 როგორ გეტყობათ საქმე რომ არ გაქვთ არაფერი? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 lasha1997ვის ეუბნები თავად უმუშევარო! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha1997 Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 ვის ეუბნები თავად უმუშევარო! კი ეგრეა,მაგრამ ესეთ თემებს არ ვხსნი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 newstudioეხლა შენ თუ მაგ ლექსის ავტორსა და ქვლივიძეს, მე-18 საუკუნისა და დღევანდელი დღის ინტელექტს, მაგ ლექსის პათოსსა და ქვლივიძის ნათქვამს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ, ჩემდა თავად ამ ფორუმზე კიდევ შემომსვლელის ჭღრპღრ... ვახ, რეიზა გეშლება კაცო ნევრები ვააა, იქაც ისე აგინეს ქვლივიძეს მეგონა საბანკო ანგარიშიდან თანხა მოსტაცა ან საცოლე წაჰგვარა ზოგ ზოგიერთსა ესე newstudioიმენნა მართლმადიდებლურად რომ ვიბაზროთ ძმაო ეგ ამბავი ბოლომდე გაიასნებული არააა ,მაგრამ ის ურჯულოები რაზე გაწიწმატდნენ ეს უფრო საინტერესოა და არა რომელირAც მღვდლის ქადაგება საკუთარ მრველთან Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted March 14, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 Jonathan livingstonეხლა შენ თუ მაგ ლექსის ავტორსა და ქვლივიძეს, მე-18 საუკუნისა და დღევანდელი დღის ინტელექტს, მაგ ლექსის პათოსსა და ქვლივიძის ნათქვამს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ, ჩემდა თავად ამ ფორუმზე კიდევ შემომსვლელის ჭღრპღრ..მე არ ვარ რელიგიური თუ ეს გაინტერესებს მაგრამ რასაც წერს გურამიშვილი და რასაც ქადაგებდა ქვლივიძე, მართლმადიდებლობისთვის მისაღებია არ არის მასე?! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 Jonathan livingston მე არ ვარ რელიგიური თუ ეს გაინტერესებს მაგრამ რასაც წერს გურამიშვილი და რასაც ქადაგებდა ქვლივიძე, მართლმადიდებლობისთვის მისაღებია არ არის მასე?!მთლად მასე არააა, ჩვენ არ ვიცით ადამიანის მოტივი თუ რატომ ჩადის ამა თუ იმ ქმედებასდა ისიც არ ვიცით კონკრეტულად რა მიზნები გააჩნია ღმერთს ამ ადამიანის მიმართ,ღმერთი რომ ცოდვილს პირდაპირ სჯიდას არავინ აღარ გააკეთებდა ცუდ საქმეს და ვიქნებოდით კეთილები და ვივლით ნეტარი ღიმილებით მაგრამ არააა ასე მარტივად საქმე Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted March 14, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 Siknadmoმთლად მასე არააა, ჩვენ არ ვიცით ადამიანის მოტივი თუ რატომ ჩადის ამა თუ იმ ქმედებასდა ისიც არ ვიცით კონკრეტულად რა მიზნები გააჩნია ღმერთს ამ ადამიანის მიმართ,ღმერთი რომ ცოდვილს პირდაპირ სჯიდას არავინ აღარ გააკეთებდა ცუდ საქმეს და ვიქნებოდით კეთილები და ვივლით ნეტარი ღიმილებით მაგრამ არააა ასე მარტივად საქმემაგაზე ვინ დაობს? მაგრამ ზოგადად უბედურებების სათავედ ადამიანთა ცოდვა რომ მიიჩნევა, ახალია რამე?> Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 (edited) Siknadmo მაგაზე ვინ დაობს? მაგრამ ზოგადად უბედურებების სათავედ ადამიანთა ცოდვა რომ მიიჩნევა, ახალია რამე?>ხო, ეგ კი, მაგრამ ღმერთი არაა ჯალათი და მისი თვითმიზანი არაა ადამიანის დასჯა, არამედ მისი გამოსწორება,ადამიანმა შEიძლება ძალინ ბევრი ბოროტება გააკეთოს ამ ცხოვრებაში და ცხოვრების ბოლომდე ტკბილად და უზრუნველად იცხოვროს, ამის უამრავი მაგალიტია, ხოლო ვიღაც წესიერ კაცს კი ათასი უბედურება დაატყდეს თავს რაც შეეხება ქვლივიძის ქადადგებას, აქ საინტერესო იმდენად მისი ქადაგებაა არაა რამდენადაც საკმაოდ უცნაური რეაქცია ლიბერასტების მხრიდან, ეს საერთოდ ცირკია Edited March 14, 2011 by Siknadmo Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha1997 Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 newstudio დეპრეს,ჩემის აზრით,ღმერთი არავის არ სჯის.უბრალოდ როცა ადამიანი რამე იმისთანას ჩაიდენს და დამატებით რამე შეემთხვევა მას შემდეგ ცუდი,ამბობენ,რომ ღმერთმა დასაჯაო. ეს ყველაფერი კიდევ იმიტომ არის,რომ ადამიანებს რიდი და შიში ჰქონდეთ უფალის და ცუდი საქციელი არ ჩაიდინონ. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted March 14, 2011 დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 b]newstudio[/b]ეს სად გაგიხსნია თემა (იქ) ჩვენ რომ ვიცით, ის ავადმყოფი მართლა ინვალიდია?[ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted March 14, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 14, 2011 ხო ვინც ვერ მიხვდა რა შუაშია გურამიშვილის ლექსი და ქვლივიძის ქადაგება ერთმანეთთან მარტივია, არის ასეთი მსოფლხედველობა, რომ ღმერთი ადამიანებს ცოდვების გამო მოუვლენს სასჯელს ასე თვლის გურამიშვილი (და კიდევ ბევრი სხვაც) , ასე თვლის ეს მღვდელიც ამოცანა გვეკითხება.. აქვთ თუ არა მათ ამ თვალსაზრისის ქონის და რაც მთავარია გამოხატვის უფლება?! პ.ს. თორე ზოგიერთი ვატყობ ფუნდამენტალისტობასაც მტენის უკვე)))) Siknadmoჩვენ რომ ვიცით, ის ავადმყოფი მართლა ინვალიდია?[რა ვიცი აბა? lasha1997დავწერე ჩემი აზრი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.