mikheil Posted December 20, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted December 20, 2010 (edited) ამ პროგრამით იქმნება უმაღლესი დონის თამაშები და პროექტები, აქვს უმაღლესი ბოლო დონის რენდერი, რომლის შექმნასაც საერთოდ არ სჭირდება (3d max & Vray) გრაფიკის უმაღლესი ცოდნა. პროგრამულად სრულადაა ყველაფერი მისაწვდომი ისე რომ საერთოდ არაა საჭირო C++ ან რამე მსგავსი პროგრამირების ცოდნა. Download http://i120.piczo.com/view/3/r/7/z/b/c/o/m/f/m/4/9/img/i204745958_44010_3.png რენდერი აბსოლიტურად დამაკმაყოფილებელი http://i120.piczo.com/view/3/r/7/z/b/c/o/m/f/m/4/9/img/i204762282_17359_3.jpg http://www.pcgameshardware.com/screenshots/418x627/2008/07/QuestViewer_2008-07-11_09-19-55-51.png http://i120.piczo.com/view/3/r/7/z/b/c/o/m/f/m/4/9/img/i204877657_6097_3.jpg მინდა განახოთ ეს. როცა მაუსს მიიტანთ მხოოდ და მხოლოდ კვადრატზე და დააჭერთ, დედამიწა იწყებს ტრიალს , მეორეთ დაჭრერისას ჩერდება, და დამატებული აქვს ინერტია ნელნელა იწყებს ტრიალს და ნელნელა ჩერდება. ხო ხვდებით ეს რა ძნელი იქნებოდა directx ში opengl ში http://i119.piczo.com/view/3/v/n/q/h/d/0/f/o/4/k/p/img/i288605425_85117.png Edited December 20, 2010 by mikheil Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mikheil Posted August 16, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 16, 2011 წყარო: http://martlmadidebeli.wordpress.com/quest3d/ Quest3D ეს არის საუკეთესო, 3 განზომილებიანი სცენების დამპროგრამებელ და გამცოცხლებელთა შორის. Quest3D-ში შესაძლებელია სხვადასხვა ისეთი 3 განზომილებიან არქიტექტურული და ძერწვითი პროგრამებიდან გამოსახულების შეტანა, როგორებიცაა: 3DsMax (Autodesk), Sculptris (Zbrush), Google Sketchup, უფრო დაწვრილებით კი შეუძლია 3DS, OBJ და სხვა მრავალი ფორმატის შეტანა, რის შემდეგადაც Quest3D-ში ვიწყებთ დამუშავებას, თვისებების, დავალებების, ალგორითმების, მათემატიკურ-ლოგიკური გამოთვლების მინიჭებას. Quest3D-ს, რაც 3 განზომილებიან გამოსახულებას ახასიათებს, ყოველივეს მინიჭება შეუძლია სახვით ეკრანზე: ფიზიკური მოვლენები, ქიმიური მოვლენები, ბუნებრივი მოვლენები და ცოცხალი არსებები, ყველა თავისი სახასიათო თვისებით. Quest3D არამარტო ადვილია და მოსახერხებელი, არამედ მოთხოვნის და გამოყენების მონაცემების მიხედვით, უსწრებს ისეთ სცენების დამპროგრამებლებს, როგორებიცაა Unity3D და UDK (Unreal Development Kit), რომლებსაც ასვე თავისებურად პატარა უპერატესოები ახასიათებთ, მაგრამ საერთო ჯამში დიდი თანხების, ჯგუფის და სხვადასხვა მოწყობილობების გარეშე მიუღწეველია ამ უკანასკნელებზე რაიმე სცენის დასრულება. ნამუშევრები: http://quest3d.com/index.php?id=15 მზა ხელსაწყოები 2011 აგვისტო გადმოწერა 2.4 მბ: C:\Program Files\Quest3D\Quest3D 4.2.3\Template1.+a-b.cgr2.3d object.cgr3.expresion value.cgr4.gui slider.cgr5.manqana.cgr6.move rotation.cgr7.okeane shadersurface.cgr8.sound.cgr9.START 3D SCENE.cgr http://www.youtube.com/watch?v=JlswtRsnD1k http://www.youtube.com/watch?v=FCydIsR-M6w http://dl.dropbox.com/u/15732707/3D2D/quest3d/quest3d2.jpg Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mikheil Posted August 18, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 18, 2011 (edited) წყარო: http://martlmadidebeli.wordpress.com/quest3d/ პირველ რიგში აღსანიშნავია ის, რომ Quest3D ეს არის საუკეთესო, 3 განზომილებიანი სცენების დამპროგრამებელ და გამცოცხლებელთა შორის, რომლითაც შეგვიძლია, ყველანაირი პროგრამირების და დიდი ცოდნის გარეშე შევქმნათ წარსადგენი სცენები, 3 განზომილებიანი მაკეტები და თამაშები, რის გამოც ბევრი მტერი გამოუჩნდა პროგრამისტების რიგებიდან, რადგანაც კონკურენციის გაწევა შეუძლია უკვე ნებისმიერ მსურველს, ვინც კი არ ფლობს პროგრამირების ენებს და ამ ათუ იმ რთულ პროგრმებს. საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროში (შსს) როგორც ჩვენთვის ცნობილია გამოცხადდა პროექტი თამაშის შექმნაზერის შემდეგადაც თითქმის ყველა საქართველოს პროგრამისტმა, გრაფიკოსმა და ანიმატორმა გაიარა შერჩევა ვისაც კი ამბიცია გააჩნდა თავის ცოდნაზე. შეარჩიეს თავიანთისურვილილთ და ხმათა უმრავლესობით შემქმნელი UDK რის შედეგადაც მიიღეს ასეთი დაბალი ხარისხი: http://www.youtube.com/watch?v=4RlDopRNxBk მას შემდეგ რაც ყველამ დაინახა რომ Quest3D ყველა მოთხოვნა პასუხობს, ზემოთ ნახსენებმა გუნდმა აქტიურად დაიწყო ჩახშობა ყველა იმ ინფორმაციის რაც ქვეყნდება Quest3D-ზე, და დაიწყეს ახალი ენჯინების გარჩევა CryEngine და ასე შემდეგდა ამ კონკრეტული ადამიანების მიზნებს და წარმატებას ეწირება ქართველთა ნამუშევარი ფული. თუ ვინმეს აინტრესებს სამართალი და სად მიდის თავისი ნამუშევარი ფული, აღუდექით წინ ამ მონოპოლისტთა გუნდს. არის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი წინაღობა ენჯინებს შორის, მზა ფორმის მიღება ანუ დასრულება, შედეგის მიღება. ანუ ვქმნით სცენას სრულად თავისი ხმოვანი, გრაფიკული და შინაარსობრივი მოვლენებით და გვიდნა რომ წარვუდგინოთ ხალხს და ამ დროს ვხვდებით რომ ვიღაცამ, დიდ შეცდომაში შეგვიყვანა. ზოგს შეცდომები აღმოაჩნდება ამ დროს (როგორც udk), ზოგს თავის იმხელა რეკლამას აყოლებენ, როm ყველაფერი წყალში იყრება(როგორც gamestudio), ზოგს რა ზოგს რა (ზოგი ისედაც არ ვარგა). აი Quest3d-ში კი ასე ადვილად კეთდება ეს ყველაფერი და ასე მიღწევადია: http://dl.dropbox.com/u/15732707/3D2D/quest3d/quest3dpirvelia.jpg http://dl.dropbox.com/u/15732707/3D2D/quest3d/quest3dsauketesoa.jpg Edited August 18, 2011 by mikheil Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mikheil Posted August 19, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 19, 2011 1. Quest3D-ს შეიძლება არ აქვს თან დაყოლილი მზა ლამაზე ზეცა, სცენები და ადამიანის ხელი რომელიც დადის და ისვრის უაზროდ (როგორც UDK-ში არის ხალხის მოსახიბლად), მაგრამ აქვს სრულად გამართული ლოგიკა და ხელმისაწვდომია ყოველივე რთული სცენის შემქნა პროგრამირების და მათემატიკის გარეშე. 2. როდესაც სცენას ვასრულებთ, სცენა რომ შეიცავდეს რთულ გამოსახულებებს: მანქანები, ადამიანები, შენობები (მილიონობით პოლიგონები), პარტიკლები და "ფიზიკური" სხეულები, სცენა მიახლოებით გამოვა 100 მბ-მდე როცა მსგავსი სცენა UDK-ში გამოდის 700 და გაცილებით მეტი რაც ყოვლად დაუშვებელია. მარტივის ცენები Quest3D-ში გამოდის 1 დან 10 მბ მდე, უდკში კი 50 მბ-დან იწყება ზევით 3. Quest3D-ს აქვს ასევე სხვებისგან განსხვავებით გამართულიპროექტების დასრულება (build), სულ რამდენიმე წკაპუნი და სცენა კომპილირებას აკეთებს და ასრულებს წამებში. UDK-ში კიეს ყველაზე დიდი პრობლემაა გაუმარAვია საშინლად, ხან ნატებაზე ჭედავს ხან სცენაზე და მოკლედ საბოლოოო ჯამში დიდი აჯაფსანდალი გამოდის. 4. ჩვენების ხარისხი (render) Quest3D-ს აქვს მხარდაჭერა 3Dsmax-ის V-ray-ს ხარისხით, რომლის გადმოტანა შეგვიძლია sahder fx პროგრამის დახამრებით, უდკ-ს კი ავტოამტურად აყოლებენ დიდი მოცულობის ხარისხიან სურათებს და პანორამებს რომ მიხიბლის მომხმარებელი და ჩAთვალოს კარგ ენჯინად, რაც კომპიუტერს ჭედავს იმდენად რომ ედიტორშიც კი არ ტრიალებს ცენა ნორმალურად როცა Quest3D-ს ედიტორი უსწრაფესად ასრულებს თავის სამუშაოს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mikheil Posted August 19, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 19, 2011 (edited) Shader FX 3DsMax Quest3D გაკვეთილი 1 http://www.youtube.com/watch?v=hEQQbjRrZa4 Edited August 19, 2011 by mikheil Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mikheil Posted September 5, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 5, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5DhAVQkEbXs Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mikheil Posted September 5, 2011 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 5, 2011 Quest3D-ს 1 კონკურენტი მოაკლდა udk მოკვდა http://www.youtube.com/watch?v=-Uamy7PoLPE Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.