აზრი Posted September 11, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 11, 2010 მოგეხსენებათ რომ მსოფლიოში ათასობით რელიგიური მიმდინარეობა არსებობს. ისინი თავიანთ მრევლს ცოდნით ამარაგებენ. ჩვენთან, საქართველოში, ეკლესია მაინც და მაინც დიდად არ აქტირუობს მრევლისთვის რელიგიური (თეოლოგიური) ცოდნის მიცემით. ხშირად სიამაყით აცხადებებენ ხოლმე სასულიერო პირები რომ ჩვენ ეკლესიასო, ბევრი "წმინდანი" ჰყავსო და უამრავი თეოლოგიური ნაშრომები აქვთ დაწერილიო. სინამდვილეში, მრევლის ძალიან, ძალიან მცირე პროცენტმა თუ იცის რა "ნაშრომები" შეუქმნიათ ე.წ. "ეკლესიის მამებს". მაგალითად "მართლმადიდებლების" ერთერთი უსაყვარლესი მღვდელი ("ეკლესიის მამა") გახლავთ იოანე ქრისოსტომი (იგივე "ოქროპირი") მაგრამ ბევრს წარმოდგენა არ აქვს რას წერდა და რას ასწავლიდა ეს ადამიანი. ვიკიპედია მკითხველს სათანადო ინფორმაციას აწვდის http://www.newworldencyclopedia.org/entry/John_Chrysostom თუ ვინ იყო იოანე ქრისოსტომი, რა ნაშრომები შეუქმნია მას და რა მნიშვნელობას ანიჭებს ეკლესია მის ნაწერებს, თუმცა მისი ნაშრომები სრული სახით, ქართულ ენაზე არავის უთარგმნია. მხოლოდ მცირე ნაწილი თუ თარგმნეს.. უბრალოდ რომ ვთქვათ ეკლესია არაა დაინტერესებული მრევლში თეოლოგიური განათლება არსებობდეს! ეს კი სამწუხარო ფაქტს წარმოადგენს. რას ფიქრობთ, რატომ არ აქტიურობს ეკლესია მრევლის სულიერ განათლებაში??? ნუთუ მხოლოდ რიტუალები და წირვა-ლოცვაზე დასწრებაა მთავარი ეკლესიისთვის? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
nika1995 Posted September 11, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 11, 2010 ძალიან კარგი თემა გაგიხსნია.ჩემი აზრით ეკლესია იმიტომ არ აკტიურობს ამასთან დაკავშირებით რომ ეკლესიაში (უხეშად რომ ვთქვათ) მომიშავე მღვდლების უმეტესობა მხოლოდ ფულის გამო არის იქ და არ აინტერესებს მისი მრევლი რას ისწავლის. ყველა მღვდელზე არ მაქვბს საუბარი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
აზრი Posted September 11, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 11, 2010 ხო, ასე გამოდის რომ მათთვის მრევლის რიცხობრივი ზრდა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ის რომ ასწავლოს თავისი რელიგიის სწავლებები, "ეკლესიის მამების" ნაშრომების გაცნობა მრევლისთვის, არ მიაჩნიათ მნიშვნელოვანი. მხოლოდ იმას ჩასძახიან, ჩვენ ვართ რაც ვართ ამდენი ადამიანი გამოვაცხადეთ წმინდანად და სხვებმა რა უნდა გვასწავლონო. არადა ამ დროს, მრევლის უმრავლესობას წარმოდგენა არ აქვს რას წერდნენ "ეკლესიის მამები" თავიანთ "ნაშრომებში. მაგალითად სადაა ქართული თარგმანები იმ ეკლესიის მამებისა, როგორებიც იყვნენ: ტატიანე, იუსტინე, ეგნატე, კლიმენტი ალექსანდრიელი, ტერტულიანე, იოანე ქრისოსტომი, ირენეუსი, ჰიპოლიტე და სხვები... მოკლედ რომ ვთქვა, მრევლის უმრავლესობისთვის ეს ადამიანები საერთოდ უცნობ პირებს წარმოადგენენ... :TAT: Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
gruzian_ka Posted September 16, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 თემის შინაარსი ნამდვილად აქტუალურია, თუმცა საკითხი არასწორადაა დასმული, უფრო სწორი იქნებოდა, რატომ არ ცდილობს მრევლიმიყვეს ეკლესიის სწავლებას და იყოს უფრო გაცთვითცნობიერებული საეკლესიო საკითხებში? როდესაც ეკლესიაში არსებობს ზემოთხსენებული წმ. მამების ნაშრომები, წერილები შეგონებები და უპირველეს ყოვლისა სახარება, წიგნი ცხოვრებისა ეს თავისთავად ნიშნავს ეკლესიის აქტიურობას... ეკლესია შეაგონებს მრევლს და მრევლი ვალდებულია იყოს განათლებული, ეს სურვილი უნდა მოდიოდეს მრევლისგან... ავიღოთ ქრისტეს ამქვეყნად ცხოვრების მაგალითი, იგი თვითონ მოვიდა დედამიწაზე, ყველას თვალწინ ახდენდა უამრავ სასწაულს მაგრამ მრველი იმდენად ბნელი და გაუნათლებელი იყო, ფარისევლების და მწიგნობრების ჩAთვლით, რომლებიც უაღრესად განსწავლულ ფენას მიეკუთვნებოდნენ ისრაელში, რომ ჯვარს აცვეს მაცხოვარი, ანუ თU მრევლი გაუნათლებელია ეს ეკლესიის ბრალი კი არ არის, არამედ ზოგადად ერის (ამ შემთხვევაში საზოგადოების) უფალთან დაშორების ბრალია... დღეს, როდესაც მკვოდრდება აზრი, რომ ცოდვა ბუნებრივი მოვლენაა და მასთან წინააღმდეგობა ჩამორჩენილობაა, როცა ეკლესიაში მისვლა ადამიანს იმიტომ უნდა რომ ეძებს გამართლებას საკუთარი საქციელისა და ა.შ. ამაში ეკლესიას ვერ დაადანაშაულებ, ადამიანი გონიერი არსებაა და მართლმადიდებელი ადამიანი ვალდებულია იყოს განათლებული... ეს უფალმა დაგვაკისრა ჩვენ და ამაში ხელს არ უნდა გვიშლიდეს რაღAც მიზეზები, არსებობს წიგნი, უნდა წაიკითხო, უფრო სწორედ უნდა ეძებდე ჭეშმარიტებას და აუცილებლად იპოვი, აკი ბრძანებს უფალი, ,,ეძიებდით და ჰპოვებდით"... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
აზრი Posted September 16, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 (edited) თემის შინაარსი ნამდვილად აქტუალურია,თუმცა საკითხი არასწორადაა დასმულიgruzian_ka საკითხი აქტუალურია და ამავდროს სავალალოც. თან ისეა საკითხი აქტუალური, როგორც თემაშია დასმული; თუ რატომ ახლავე მოგახსენებ. უფრო სწორი იქნებოდა, რატომ არ ცდილობს მრევლიმიყვეს ეკლესიის სწავლებას და იყოს უფრო გაცთვითცნობიერებული საეკლესიო საკითხებში? როდესაც ეკლესიაში არსებობს ზემოთხსენებული წმ. მამების ნაშრომები, წერილები ... ეკლესია შეაგონებს მრევლს და მრევლი ვალდებულია იყოს განათლებული, ეს სურვილი უნდა მოდიოდეს მრევლისგან...gruzian_ka პირველ პოსტში გარკვევით აღვნიშნე რომ ეკლესია თავის მრევლს არ აწვდის "ეკლესიის მამების" ნაშრომებს, წერილებსა თუ შეგონებებს. ამ დროს შენ წერ, მრევლი უფრო გათვითცნობიერებული უნდა იყოსო და მისდიოს ეკლესიის სწავლებებსო. ესე იგი რა გამოდის? მრევლს არ აქვს "ეკლესიის მამების" ნაშრომების გაცნობის შანსი და ვის უნდა მიჰყვეს და როგორ? მამაოსთან მივიდეს და მამაო მოუთხრობს? შენ რასაც ამბობ, იგივეა ასეთი რამ წარმოვიდგინოთ: ქართულ ენოვან სკოლაში სახელმძღვანელოები ბერძნულ ენაზე რომ იყოს და ამავდროს სკოლა ბავშვებს სთხოვდეს უფრო გათვითცნობიერებული უნდა იყოთო(!) და სკოლის სწავლებას მიჰყვეთო(!). თუ სახელმძღვანელოები მკითხველისთვის გასაგებ ენაზე არ იქნა გადათარგმნილ-დაწერილი, მკითხველი როგორ იქნება "უფრო გათვითცნობიერებული"? დაფიქრდი რას წერ. სწორედ ამიტომ აღვნიშნე წინა პოსტში: მაგალითად სადაა ქართული თარგმანები იმ ეკლესიის მამებისა, როგორებიც იყვნენ: ტატიანე, იუსტინე, ეგნატე, კლიმენტი ალექსანდრიელი, ტერტულიანე, იოანე ქრისოსტომი, ირენეუსი, ჰიპოლიტე და სხვები... მოკლედ რომ ვთქვა, მრევლის უმრავლესობისთვის ეს ადამიანები საერთოდ უცნობ პირებს წარმოადგენენ... :TAT: Edited September 16, 2010 by აზრი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
gruzian_ka Posted September 16, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 აზრიპირველ პოსტში გარკვევით აღვნიშნე რომ ეკლესია თავის მრევლს არ აწვდის "ეკლესიის მამების" ნაშრომებს, წერილებსა თუ შეგონებებს. ამ დროს შენ წერ, მრევლი უფრო გათვითცნობიერებული უნდა იყოსო და მისდიოს ეკლესიის სწავლებებსო. ესე იგი რა გამოდის? მრევლს არ აქვს "ეკლესიის მამების" ნაშრომების გაცნობის შანსი და ვის უნდა მიჰყვეს და როგორ? მამაოსთან მივიდეს და მამაო მოუთხრობს? ნწუ, ნწუ, რა დამაჯერებელი არგუმენტებია, გადავირიე, ადამიანი სკოლას რომ ამთავრებს თუ უნარშეზღუდული არაა, კითხვა იცის, მაღაზიებში, სადაც იყიდება სასულიერო ლიტერატურა, რომელიც არც ისე ძვირია ჯერ კაციჭამიები არ დაუყენებიათ, ვინ უშლის მრევლს წიგნების კითხვას? ვიცი ახლა შენი პასუხი, ქართულად ნორმალურუი ნათარგმნი არააო, შეეშვი სპეკულაციას თემებით, რომელზეც შენ თვითOნ წარმოდგენაც არ გაქვს, თემა რო გაქვს, ამ განყოფილებაში ბიბლიაზე, შეგნებულად არ გავეცი პასუხი, ისეთ სისულელეს ამტკიცებთ... სახარება ყველა ენაზე ერთი-ერთზე ემთხვევა ერთმანეთს, საუბარია ძველ ენებზე, ბიზანტიური, ქართული, სლავური, სომხურიც კი... ერთს ვიტყვი კიდევ, რა ლიტერატურაც არსებობს და როგორც არსებობს, ის ზედმიწევნით კარგად ვიცით, მეტის პრეტენზია რომ გვაქვს?დაფიქრდი რას წერ. შენც ასევე... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
აზრი Posted September 16, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 აზრი ნწუ, ნწუ, რა დამაჯერებელი არგუმენტებია, გადავირიე,gruzian_ka დამაჯერებელი არგუმენტია აბა რა. წიგნები იკითხონ ჩვენმა მრევლმა და განათლდენო ამბობთ და წიგნებს კი არ სთავაზობთ. კომედიაა რაა. ვინ უშლის მრევლს წიგნების კითხვას? წიგნები რომლებიც ფიზიკურად არ არსებობს. ვიცი ახლა შენი პასუხი, ქართულად ნორმალურუი ნათარგმნი არააო ქართულად ნორმალური ნათარგმნი არააო არსად დმაიწერია. საერთოდ არაა იმ "ეკლესიის მამების" ნაწერები ქართულად. ვინღა ჩივის ნორმალური თარგმნია თუ არანორმალური. სკოლის მაგალითი რომ მოგიყვანე წაიკითხე მაინც? თუ კი, მაშინ დაფიქრდი რისთვის მოვიყვანე ეგ მაგალითი. ესეც წაიკითხე ერთხელ კიდევ: მაგალითად სადაა ქართული თარგმანები იმ ეკლესიის მამებისა, როგორებიც იყვნენ: ტატიანე, იუსტინე, ეგნატე, კლიმენტი ალექსანდრიელი, ტერტულიანე, იოანე ქრისოსტომი, ირენეუსი, ჰიპოლიტე და სხვები... მოკლედ რომ ვთქვა, მრევლის უმრავლესობისთვის ეს ადამიანები საერთოდ უცნობ პირებს წარმოადგენენ... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
gruzian_ka Posted September 16, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 აზრიმაგალითად სადაა ქართული თარგმანები იმ ეკლესიის მამებისა, როგორებიც იყვნენ: ტატიანე, იუსტინე, ეგნატე, კლიმენტი ალექსანდრიელი, ტერტულიანე, იოანე ქრისოსტომი, ირენეუსი, ჰიპოლიტე და სხვები... მოკლედ რომ ვთქვა, მრევლის უმრავლესობისთვის ეს ადამიანები საერთოდ უცნობ პირებს წარმოადგენენ... ეს მამაები როდის მოღვაწეობდნენ? ამ წოდება არ აქვთ? ზემოთხსენებული იუსტინე პოპოვიჩია? ეგნატე ბრიანჩანინოვი? იოანე ოქროპირი? ტატიანე ტერტტულიანე, ირინეუსი და ჰიპოლიტეზეც დაწერე ვინ იყვნენ ეს ადამიანები...ბერძნული წყარო მიგვითითე, გავიგებთ... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
აზრი Posted September 16, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 აზრი ეს მამაები როდის მოღვაწეობდნენ? ამ წოდება არ აქვთ? ზემოთხსენებული იუსტინე პოპოვიჩია? ეგნატე ბრიანჩანინოვი? იოანე ოქროპირი? ტატიანე ტერტტულიანე, ირინეუსი და ჰიპოლიტეზეც დაწერე ვინ იყვნენ ეს ადამიანები...ბერძნული წყარო მიგვითითე, გავიგებთ...gruzian_ka შენი პოსტი სწორედ იმის დასურია რაზეც ეს თემა გაიხსნა. წარმოდგენა არ აქვს "მართლმადიდებელი" ეკლესიის მრევლს ვინ იყვნენ "წმინდა მამები" და რა დაწერეს მათ. ამის მიზეზი სწორედ ის გახლავს რომ ეკლესიას ინფორმაციის ვაკუმში ჰყავს მომწყვდეული თავისი მრევლი. მხოლოდ იმას მოუწოდებს, აი ჩვენ ვართ რაც ვართ და სხვები ერეტიკოსები არიანო. მრევლი კი აზრზე არაა თუ რას ასწავლიდნენ "ეკლესიის მამები". სავალალო მდგომარეობაა... :TAT: მაგალითად სადაა ქართული თარგმანები იმ ეკლესიის მამებისა, როგორებიც იყვნენ: ტატიანე, იუსტინე, ეგნატე, კლიმენტი ალექსანდრიელი, ტერტულიანე, იოანე ქრისოსტომი, ირენეუსი, ჰიპოლიტე და სხვები... მოკლედ რომ ვთქვა, მრევლის უმრავლესობისთვის ეს ადამიანები საერთოდ უცნობ პირებს წარმოადგენენ... წარმოდგენა არ გაქვს, ვინ იყვნენ ეს "მამებიო", ამავდროს სხვებს მოუწოდებ, მაღაზიაში მივიდნენ, წიგნები იყიდონ და განათლდენო. თავად ვერ გარკვეულხარ და სხვებზე წერ უფრო მეტი რომ იცოდნენ წიგნები იყიდონო... ის წიგნები რომლებიც ფიზიკურად არ არსებობს... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
gruzian_ka Posted September 16, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 აუ ძაან გინდა ამაგდო, მაგრამ არ გამოგივა რა, ხო გინდა რო გაგვანათლო, გვითხარი ვინ არიან ეს ადამიანები... დაწერე... დედნები მიგვითითე ბატონო... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
gruzian_ka Posted September 16, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 რაც შეეხება სასულიერო ლიტერატურას, მართლმადიდებელ მრევლს ვურჩევდი, იოანე ოქროპირის, ,,ჯვარსახოვანი გზა", ,,ბჭე სიწმინდისა", ბერი პაისის ,,სულიერი ბრძოლა", იეროთეოს ვლახოსის ,,მართლმადიდებლური ფსიქოთერაპია", გრიგოლი ღვთისმეტყველის წერილები, ასევე გრიგოლი პალამასი... ეფრემ ფილოთეველის ,,მონაზვნობისთვის", კიდევ უამრავი, აუცილებლად მოგაწვდით ამ წიგნების სათაურებს... ასე რომ ნუ იგონებ რაღაცეებს რა... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
აზრი Posted September 16, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 16, 2010 აუ ძაან გინდა ამაგდო, მაგრამ არ გამოგივა რა, ხო გინდა რო გაგვანათლო, გვითხარი ვინ არიან ეს ადამიანები... დაწერე... დედნები მიგვითითე ბატონო...gruzian_ka არაა საჭირო ღვარძლიანი და ცინიკური მომართვები "იქნებ გაგვანათლო" და მსგავსი სიტყვები. წარმოდგენა არ გაქვს ვინ იყვნენ "ეკლესიის მამები" და ცინიკოსობ. პირნციპში არცაა გასაკვირი. აი ეს გახლავს ქრისტიანული სამყაროს "ეკლესიის მამების" სია: http://www.newadvent.org/fathers/ Alexander of Alexandria [sAINT] - Epistles on the Arian Heresy and the Deposition of Arius Alexander of Lycopolis - Of the Manicheans Ambrose (340-397) [sAINT] [DOCTOR] - On the Christian Faith (De fide) - On the Holy Spirit - On the Mysteries - On Repentance - On the Duties of the Clergy - Concerning Virgins - Concerning Widows - On the Death of Satyrus - Memorial of Symmachus - Sermon against Auxentius - Letters Aphrahat/Aphraates (c. 280-367) - Demonstrations Archelaus - Acts of the Disputation with the Heresiarch Manes Aristides the Philosopher - The Apology Arnobius - Against the Heathen Athanasius [sAINT] [DOCTOR] - Against the Heathen - On the Incarnation of the Word - Deposition of Arius - Statement of Faith - On Luke 10:22 (Matthew 11:27) - Circular Letter - Apologia Contra Arianos - De Decretis - De Sententia Dionysii - Vita S. Antoni (Life of St. Anthony) - Ad Episcopus Aegypti et Libyae - Apologia ad Constantium - Apologia de Fuga - Historia Arianorum - Four Discourses Against the Arians - De Synodis - Tomus ad Antiochenos - Ad Afros Epistola Synodica - Historia Acephala - Letters Athenagoras - A Plea for the Christians - The Resurrection of the Dead Augustine of Hippo [sAINT] [DOCTOR] - Confessions - Letters - City of God - Christian Doctrine - On the Holy Trinity - The Enchiridion - On the Catechising of the Uninstructed - On Faith and the Creed - Concerning Faith of Things Not Seen - On the Profit of Believing - On the Creed: A Sermon to Catechumens - On Continence - On the Good of Marriage - On Holy Virginity - On the Good of Widowhood - On Lying - To Consentius: Against Lying - On the Work of Monks - On Patience - On Care to be Had For the Dead - On the Morals of the Catholic Church - On the Morals of the Manichaeans - On Two Souls, Against the Manichaeans - Acts or Disputation Against Fortunatus the Manichaean - Against the Epistle of Manichaeus Called Fundamental - Reply to Faustus the Manichaean - Concerning the Nature of Good, Against the Manichaeans - On Baptism, Against the Donatists - Answer to Letters of Petilian, Bishop of Cirta - Merits and Remission of Sin, and Infant Baptism - On the Spirit and the Letter - On Nature and Grace - On Man's Perfection in Righteousness - On the Proceedings of Pelagius - On the Grace of Christ, and on Original Sin - On Marriage and Concupiscence - On the Soul and its Origin - Against Two Letters of the Pelagians - On Grace and Free Will - On Rebuke and Grace - The Predestination of the Saints/Gift of Perseverance - Our Lord's Sermon on the Mount - The Harmony of the Gospels - Sermons on Selected Lessons of the New Testament - Tractates on the Gospel of John - Homilies on the First Epistle of John - Soliloquies - The Enarrations, or Expositions, on the Psalms Bardesanes (154-222) - The Book of the Laws of Various Countries Barnabas [sAINT] - Epistle of Barnabas Basil the Great [sAINT] [DOCTOR] - De Spiritu Sancto - Nine Homilies of Hexaemeron - Letters Caius - Fragments Clement of Alexandria [sAINT] - Who is the Rich Man That Shall Be Saved? - Exhortation to the Heathen - The Instructor - The Stromata, or Miscellanies - Fragments Clement of Rome [sAINT] - First Epistle - Second Epistle [sPURIOUS] - Two Epistles Concerning Virginity [sPURIOUS] - Recognitions [sPURIOUS] - Clementine Homilies [sPURIOUS] Commodianus - Writings Cyprian of Carthage [sAINT] - The Life and Passion of Cyprian By Pontius the Deacon - The Epistles of Cyprian - The Treatises of Cyprian - The Seventh Council of Carthage Cyril of Jerusalem [sAINT] [DOCTOR] - Catechetical Lectures Dionysius of Rome [sAINT] - Against the Sabellians Dionysius the Great - Epistles and Epistolary Fragments - Exegetical Fragments - Miscellaneous Fragments Ephraim the Syrian (306-373) [sAINT] [DOCTOR] - Nisibene Hymns - Miscellaneous Hymns -- On the Nativity of Christ in the Flesh, For the Feast of the Epiphany, and On the Faith ("The Pearl") - Homilies -- On Our Lord, On Admonition and Repentance, and On the Sinful Woman Eusebius of Caesarea (c. 265-c. 340) - Church History - Life of Constantine - Oration of Constantine "to the Assembly of the Saints" - Oration in Praise of Constantine - Letter on the Council of Nicaea Gennadius of Marseilles - Illustrious Men (Supplement to Jerome) Gregory the Great, Pope (c. 540-604) [sAINT] [DOCTOR] - Pastoral Rule - Register of Letters Gregory Nazianzen [sAINT] [DOCTOR] - Orations - Letters Gregory of Nyssa [sAINT] - Against Eunomius - Answer to Eunomius' Second Book - On the Holy Spirit (Against the Followers of Macedonius) - On the Holy Trinity, and of the Godhead of the Holy Spirit (To Eustathius) - On "Not Three Gods" (To Ablabius) - On the Faith (To Simplicius) - On Virginity - On Infants' Early Deaths - On Pilgrimages - On the Making of Man - On the Soul and the Resurrection - The Great Catechism - Funeral Oration on Meletius - On the Baptism of Christ (Sermon for the Day of Lights) - Letters Gregory Thaumaturgus [sAINT] - A Declaration of Faith - A Metaphrase of the Book of Ecclesiastes - Canonical Epistle - The Oration and Panegyric Addressed to Origen - A Sectional Confession of Faith - On the Trinity - Twelve Topics on the Faith - On the Subject of the Soul - Four Homilies - On All the Saints - On Matthew 6:22-23 Hermas - The Pastor (or "The Shepherd") Hilary of Poitiers [sAINT] [DOCTOR] - On the Councils, or the Faith of the Easterns - On the Trinity - Homilies on the Psalms Hippolytus [sAINT] - The Refutation of All Heresies - Some Exegetical Fragments of Hippolytus - Expository Treatise Against the Jews - Against Plato, On the Cause of the Universe - Against the Heresy of Noetus - Discourse on the Holy Theophany - The Antichrist - The End of the World (Pseudonymous) - The Apostles and the Disciples (Pseudonymous) Ignatius of Antioch [sAINT] - Epistle to the Ephesians - Epistle to the Magnesians - Epistle to the Trallians - Epistle to the Romans - Epistle to the Philadelphians - Epistle to the Smyrnæans - Epistle to Polycarp - The Martyrdom of Ignatius - The Spurious Epistles Irenaeus of Lyons [sAINT] - Adversus haereses - Fragments from the Lost Writings of Irenaeus Jerome [sAINT] [DOCTOR] - Letters - The Perpetual Virginity of Blessed Mary - To Pammachius Against John of Jerusalem - The Dialogue Against the Luciferians - The Life of Malchus, the Captive Monk - The Life of S. Hilarion - The Life of Paulus the First Hermit - Against Jovinianus - Against Vigilantius - Against the Pelagians - Prefaces - De Viris Illustribus (Illustrious Men) - Apology for himself against the Books of Rufinus John of Damascus [sAINT] [DOCTOR] - Exposition of the Faith John Cassian (c. 360-c. 435) - Institutes - Conferences - On the Incarnation of the Lord (Against Nestorius) John Chrysostom [sAINT] [DOCTOR] - Homilies on the Gospel of St. Matthew - Homilies on Acts - Homilies on Romans - Homilies on First Corinthians - Homilies on Second Corinthians - Homilies on Ephesians - Homilies on Philippians - Homilies on Colossians - Homilies on First Thessalonians - Homilies on Second Thessalonians - Homilies on First Timothy - Homilies on Second Timothy - Homilies on Titus - Homilies on Philemon - Commentary on Galatians - Homilies on the Gospel of John - Homilies on the Epistle to the Hebrews - Homilies on the Statues - No One Can Harm the Man Who Does Not Injure Himself - Two Letters to Theodore After His Fall - Letter to a Young Widow - Homily on St. Ignatius - Homily on St. Babylas - Homily Concerning "Lowliness of Mind" - Instructions to Catechumens - Three Homilies on the Power of Satan - Homily on the Passage "Father, if it be possible . . ." - Homily on the Paralytic Lowered Through the Roof - Homily on the Passage "If your enemy hunger, feed him." - Homily Against Publishing the Errors of the Brethren - First Homily on Eutropius - Second Homily on Eutropius (After His Captivity) - Four Letters to Olympias - Letter to Some Priests of Antioch - Correspondence with Pope Innocent I - On the Priesthood Julius Africanus - Extant Writings Justin Martyr [sAINT] - First Apology - Second Apology - Dialogue with Trypho - Hortatory Address to the Greeks - On the Sole Government of God - Fragments of the Lost Work on the Resurrection - Miscellaneous Fragments from Lost Writings - Martyrdom of Justin, Chariton, and other Roman Martyrs - Discourse to the Greeks Lactantius - The Divine Institutes - The Epitome of the Divine Institutes - On the Anger of God - On the Workmanship of God - Of the Manner In Which the Persecutors Died - Fragments of Lactantius - The Phoenix - A Poem on the Passion of the Lord Leo the Great, Pope (c. 395-461) [sAINT] [DOCTOR] - Sermons - Letters Malchion - Epistle Mar Jacob (452-521) - Canticle on Edessa - Homily on Habib the Martyr - Homily on Guria and Shamuna Mathetes - Epistle to Diognetus Methodius - The Banquet of the Ten Virgins - Concerning Free Will - From the Discourse on the Resurrection - Fragments - Oration Concerning Simeon and Anna - Oration on the Psalms - Three Fragments from the Homily on the Cross and Passion of Christ Minucius Felix - Octavius Moses of Chorene (c. 400-c. 490) - History of Armenia Novatian - Treatise Concerning the Trinity - On the Jewish Meats Origen - De Principiis - Africanus to Origen - Origen to Africanus - Origen to Gregory - Against Celsus - Letter of Origen to Gregory - Commentary on the Gospel of John - Commentary on the Gospel of Matthew Pamphilus [sAINT] - Exposition on the Acts of the Apostles Papias [sAINT] - Fragments Peter of Alexandria [sAINT] - The Genuine Acts - The Canonical Epistle - Fragments Polycarp [sAINT] - Epistle to the Philippians - The Martyrdom of Polycarp Rufinus - Apology - Commentary on the Apostles' Creed - Prefaces and Other Works Socrates Scholasticus (c. 379-c. 450) - Ecclesiastical History Sozomen (c. 375-c. 447) - Ecclesiastical History Sulpitius Severus (c. 363-c. 420) - On the Life of St. Martin - Letters -- Genuine and Dubious - Dialogues - Sacred History Tatian - Address to the Greeks - Fragments - The Diatessaron Tertullian - The Apology - On Idolatry - De Spectaculis (The Shows) - De Corona (The Chaplet) - To Scapula - Ad Nationes - An Answer to the Jews - The Soul's Testimony - A Treatise on the Soul - The Prescription Against Heretics - Against Marcion - Against Hermogenes - Against the Valentinians - On the Flesh of Christ - On the Resurrection of the Flesh - Against Praxeas - Scorpiace - Appendix (Against All Heresies) - On Repentance - On Baptism - On Prayer - Ad Martyras - The Martyrdom of Perpetua and Felicity (Sometimes attributed to Tertullian) - Of Patience - On the Pallium - On the Apparel of Women - On the Veiling of Virgins - To His Wife - On Exhortation to Chastity - On Monogamy - On Modesty - On Fasting - De Fuga in Persecutione Theodoret - Counter-Statements to Cyril's 12 Anathemas against Nestorius - Ecclesiastical History - Dialogues ("Eranistes" or "Polymorphus") - Demonstrations by Syllogism - Letters Theodotus - Excerpts Theophilus - Theophilus to Autolycus Venantius - Poem on Easter Victorinus [sAINT] - On the Creation of the World - Commentary on the Apocalypse of the Blessed John Vincent of Lérins (d. c. 450) [sAINT] - Commonitory for the Antiquity and Universality of the Catholic Faith OTHER WORKS Liturgies - The Liturgy of James - The Liturgy of Mark - The Liturgy of the Blessed Apostles Councils - Carthage under Cyprian (257) [LOCAL] - Ancyra (314) [LOCAL] - Neocaesarea (315) [LOCAL] - Nicaea I (325) [ECUMENICAL] - Antioch in Encaeniis (341) [LOCAL] - Gangra (343) [LOCAL] - Sardica (344) [LOCAL] - Constantinople I (381) [ECUMENICAL] - Constantinople (382) [LOCAL] - Laodicea (390) [LOCAL] - Constantinople under Nectarius (394) [LOCAL] - Carthage (419) [LOCAL] - Ephesus (431) [ECUMENICAL] - Chalcedon (451) [ECUMENICAL] - Constantinople II (553) [ECUMENICAL] - Constantinople III (680) [ECUMENICAL] - Constantinople/"Trullo"/Quinisext (692) [LOCAL] - Nicaea II (787) [ECUMENICAL] Apocrypha - Apocalypse of Peter (c. 130) - Protoevangelium of James (c. 150) - Acts of Paul and Thecla (c. 180) - Gospel of Peter (c. 190) [DOCETIC] - The Testaments of the Twelve Patriarchs (c. 192) [EBIONITIC] - Acts of Peter and Paul (c. 200) - Gospel of Thomas (c. 200) [GNOSTIC] - Acts of Thomas (c. 240) [GNOSTIC] - Acts of Thaddaeus (c. 250) - Acts of Andrew (c. 260) [GNOSTIC] - Acts of Xanthippe and Polyxena (c. 270) - Acts of John [DOCETIC] - Acts of Philip (c. 350) - Apocalypse of Paul (c. 380) - Gospel of Nicodemus (Including "Acta Pilati") (c. 150-400) - The Doctrine of Addai (c. 400) -- This is a Syriac version of the earlier Acts of Thaddaeus (s.v.) - Assumption of Mary (c. 400) - History of Joseph the Carpenter (c. 400) - Gospel of Pseudo-Matthew (c. 400) - Acts of Barnabas (c. 500) - Acts of Bartholomew (c. 500) [NESTORIAN] - Acts and Martyrdom of St. Matthew the Apostle (c. 550) [ABYSSINIAN] - Arabic Gospel of the Infancy of the Saviour (c. 600) - Avenging of the Saviour (c. 700) - Apocalypse of John (unknown date; late) - Apocalypse of Moses (unknown date) [JUDAISTIC] - Apocalypse of Esdras (unknown date) [JUDAISTIC] - Testament of Abraham (unknown date) [JUDAISTIC] - Narrative of Zosimus (unknown date) - Gospel of the Nativity of Mary (unknown date; late) - Narrative of Joseph of Arimathea (unknown date; late) - Report of Pontius Pilate (unknown date; late) - Letter of Pontius Pilate (unknown date; late) - Giving Up of Pontius Pilate (unknown date; late) - Death of Pilate (unknown date; late) - Apocalypse of the Virgin (unknown date; very late) - Apocalypse of Sedrach (unknown date; very late) - Acts of Andrew and Matthias - Acts of Peter and Andrew - Consummation of Thomas the Apostle Miscellaneous - The Didache (c. 100) - Apostolic Constitutions (c. 400) - The Legend of Barlaam and Josaphat - The Passion of the Scillitan Martyrs (c. 180) - A Treatise Against the Heretic Novatian (c. 255) - A Treatise on Re-Baptism (c. 255) - Remains of the Second and Third Centuries (various dates) - Apostolic Canons (c. 400) -- See Apostolic Constitutions, Book VIII, Chapter 47 - Acts of Sharbil (unknown date) [sYRIAC] - The Martyrdom of Barsamya (unknown date) [sYRIAC] - Extracts from Various Books Concerning Abgar the King and Addaeus the Apostle (unknown date) [sYRIAC] - The Teaching of the Apostles (unknown date) [sYRIAC] - The Teaching of Simon Cephas in the City of Rome (unknown date) [sYRIAC] - Martyrdom of Habib the Deacon (unknown date) [sYRIAC] - Martyrdom of the Holy Confessors Shamuna, Guria, and Habib (unknown date) [sYRIAC] - A Letter of Mara, Son of Serapion (unknown date) [sYRIAC] - Ambrose (unknown date) [sYRIAC] - The False Decretals (c. 850) როცა ამ ნაწერებს ქართული მართლმადიდებელი ეკლესია თავის მრევლს ქართულად გააცნობს, მერე მოდი და იცინიკოსე გაგვანათლეო. :TAT: რაც შეეხება შენს პოსტს, იოანე ოქროპირის ამას და ამას გირჩევთ წაიკითხეთო გრძელ სიაში ელესიის მამებიდან გამოვყავი თქვენი საყვარელი "მამა" იოანე ქრისოსტომი და მისი ნაწერებიწ წითლად გამოვყავი. "ეკლესიის მამების" ამ ვრცელ სიას რომ თავი დავანებოთ და იოანე ქრიოსოსტომის (იგივე ოქროპირის) ნაწერებზე გავამახვილოთ ყურადღება, ხედავ რომ იოანე ქრისოსტომს იმაზე ბევრი რამ დაუწერია, რაც შენ იცი. ასე რომ ახლა მგონი მიხვდი რაზე ვსაბრობდი თავდაპირველ პოსტში. აღიარე ახლა რომ ეკლესიას თავისი მრევლი სრულ ინფორმაციულ ვაკუუმში ჰყავს. თუ არ აღიარებ (ცხადია არ აღიარებ) მკითხველისთვის ცნობილია უკვე რომ თქვენს მამაოებს საქმის კეთების ნაცვლად, მხოლოდ ფულები აინტერესებდათ და არა მრევლის განათლება. ეს არის ფაქტი და რამდნეიც გინდა იუაროთ, არაფერი გამოგივათ. http://www.pic4ever.com/images/kaffeetrinker_2.gif Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
dire Posted September 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 21, 2010 ესეიგი სიბრძნეების კორიანტელი დგას ამ თემაში თან ყველა მხრიდან ჭეშმარიტად ისე კი - ეკლესია კი აქტიურობს ჩემო კარგო ადამიანო მაგრამ კომუნისტების ნამოქმედარი თავს მაინც იჩენს... სამწუხაროდ.უმეტესეობას კიტხვა არ უნდა, გააზრება არ უნდა, მოქცევა არ უნდა ისე როგორც ევალება...ამით კიდევ სარგებლობს ათასი ჯურის და ჯიშის მისიონერი, დაწყებული ბაპტისტებით და მაჰმადიანებით და დამთავრებული ყველაზე საშინელი და ბინძური რელიგიის - ათეიზმის აპოლოგეტებით, და კიდევ უფრო ურევს თავს ამ საცოდავ ხალხს...ისე კი... რომელი რელიგიის, თუნდაც ათეიზმის, თუნდაც იუდაიზმის მიმდევრების უმრავლესობა იცნობს თავისი რელიგიური მოღვაწეების ნაწარმოების უმეტესობას? სულელურ კითხვებს ნუ სვამთ რა... მღვდელმსახურება რაღა საჭირო იქნება ადამიანებს რომ კიტხვის და აზროვნების სიზარმაცე არ კლავდეს...ისედაც მივიდოდნენ სწორ დასკვნებამდე... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
აზრი Posted September 21, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 21, 2010 ისე კი - ეკლესია კი აქტიურობს ჩემო კარგო ადამიანო dire ბევრი ადამიანი კარგად ხედავს რა მხრივ აქტიურობს ეკლესია, მაგრამ ამ თემაში მე იმას ვამბობ რომ ქართული ეკლესია მრევლს არ აწვდის ინფორმაციას. ადამიანთა უმრავლესობისთვის "ეკლესიის მამების" ნაწერები, უცნობია. სულ მარტივი მიზეზის გამო: მათი ნაწერები ქართულ ენაზე არაა ხელმისაწვდომი. ესაა და ეს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha kakauridze Posted September 22, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 22, 2010 (edited) აზრი რატომ უნდა დაუმალოს ქართულმა ეკლესიამ მაინც ვერ ვხვდები მერე რა რომ ნათარგმნი არ არის? რაც საჭირო იყო ის თარგმნეს და რაც არ არის ნათარგმნი არ ინერვიულო, ვისაც დააინტერესებს ის სხვა ენაზეც მშვენივრად წაიკითხავს. შენ თუ მიგიწვდება ხელი იმ ნაწერებზე არც ჩვენთვის არ არის პრობლემა Edited September 22, 2010 by lasha kakauridze Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.