Jump to content
Planeta.Ge

ბიბლია როგორ ავხსნათ მასში მოყვანილი აზრები სწორად?


Recommended Posts

"პროფესორა" მე კი არა შენ გამოდიხარ, ისეთი იდეები გაქვს ბროწეულის წვენის ოყნები და აბი გლუკოზა ნამდვილად არ გაწყენდა :givi:

 

Morfius

 

ნუ, როცა მაგას ის კაცი ამბობს, რომელიც ბიბლიას შეთხზული და აკინძული წიგნების კრებული ჰგონია და მეტი არაფერი, მაშინ კი ბატონო. თქვი მასე, არაა ეგ ჩემთვის პრობლემა იმის გათვალისწინებით თუ ვინ ამბობს მაგას. :yes:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

წავედი მე ეხლა ინდუისტებთან ჯანნა კალას იდეოლოგია უნდა გავუმხილო თუ გსურს დაგიწერ მისამართს და მოდი იქ შეგიძლია მისცე იდეას გზა ფართო.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

წავედი მე ეხლა ინდუისტებთან ჯანნა კალას იდეოლოგია უნდა გავუმხილო თუ გსურს დაგიწერ მისამართს და მოდი იქ შეგიძლია მისცე იდეას გზა ფართო.

Morfius

 

ხომ დაგიწერე უკვე, სადაც საჭიროა იქ ვასწავლი და შენ თუ პოსტებს არ კითხულობ ან ერთ დღეში გავიწყდება, მაშინ მეხსნიერების აბები არ გაწყენდა. :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ხომ დაგიწერე უკვე, სადაც საჭიროა იქ ვასწავლი და შენ თუ პოსტებს არ კითხულობ ან ერთ დღეში გავიწყდება, მაშინ მეხსნიერების აბები არ გაწყენდა.

კარგი მაშინ იეჰოვას მოწმეების კონგრესი რომ იქნება გამაგებინე და დავესწრები, პროფესიული თვალსაზრისით.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

კარგი მაშინ იეჰოვას მოწმეების კონგრესი რომ იქნება გამაგებინე და დავესწრები, პროფესიული თვალსაზრისით.

 

არ ვიცი როდის აქვთ. თუ გაინტერესებს, თავადაც კარგად გაარკვევ. :yes:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

არ ვიცი როდის აქვთ. თუ გაინტერესებს, თავადაც კარგად გაარკვევ.

კარგი თავად გავარკვევ იმ მწარე ხუმრობას კი ნუ მიწყენ, კაი ეხლა მართლა წავედი საინტერესო იყო შენთან საუბარი.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

იმ მწარე ხუმრობას კი ნუ მიწყენ

 

არა არ გიწყენ. :) მიზეზიც აგიხსენი რატომაც. :pupuza: :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

levaniko

 

სინამდვილეში სრულიად სხვანაირად იყო ის რაზეც ჩვენ ვსაუბრობდით და რაზეც როცა წინააღმდეგობაში მოექცა, გააანალიზა რომ არ გაუვიდოდა და გაღარ მსურსო ამაზეო დაწერა, ანუ თავისი ჭკუით თავი "დააღწია" ამ საკითხზე საუბარს იმით რომ აღარ სურს ჩემთან მსჯელობა. :)

 

ახლა საქმეზე გადავიდეთ:

 

ბიბლიის საფუძვლიანი ცნობებს იძლევა, რომ "შაბათის შემდეგ, კვირის პირველი დღე რომ თენდებოდა, მაგდალელი მარიამი და მეორე მარიამი სამარხის სანახავად მივიდნენ". მათთან ერთად სხვა ქალებიც იმყოფებოდნენ.

 

საერთოდ ახალ აღთქმაში მოიხსენიება ექვსი მარიამი და მათ შორის ერთ-ერთი მაგდალელი მარიამია. (და მორფიუსის ნაირი "პროფესორები" ვერ ერკვევიან ხოლმე რომელ მარიამზეა საუბარი და მოვლენები როგორ ვითარდება სახარებაში და მრავალ არასწორ დასკვნებს აკეთებენ ხოლმე. ას რომ ასეა, ამის კლასიკური მაგალითი უკვე გვაქვს ამ თემაში მორფიუსის პოსტების სახით.) ეს ის მარიამია, რომლისგანაც იესომ შვიდი დემონი გამოდევნა. იესოს წამებით სიკვდილის ცნობილ მოვლენას, მაგდალელი მარიამიც შეესწრო. როგორც ბიბლია ამბობს, "ამ ყველაფერს შორიდან უყურებდა ბევრი ქალი, რომლებიც გალილეიდან მოყოლებული თან ახლდნენ იესოს და ემსახურებოდნენ. მათ შორის იყვნენ: მაგდალელი მარიამი, იაკობისა და იოსეს დედა მარიამი და ზებედეს ვაჟების დედა".

 

ახლა კი ოდნავ ვრცლად გეტყვი იმ მოვლენების შესახებ, რომელიც იესოს წამებით სიკვდილსა და დაკრძალვას მოჰყვა:

 

ერთი კაცი, სახელად იოსები, მივიდა პილატესთან და იესოს ცხედარი გამოითხოვა (ანუ როგორც ჩანს მან იესოს სამარხში დასვენების ნებართვას იიღო). მან ჩამოხსნა იესო, ტილოში გაახვია და კლდეში გამოკვეთილ სამარხში დაასვენა, სადაც ჯერ არავინ იყო დასვენებული, ანუ სხვა მკვდარი არ ესვენა. იოსებს (რომელმაც იესოს სხეული გამოითხოვა პილატესგან) გალილეიდან წამოსული ქალებიც გაჰყვნენ და ნახეს სამარხი და იქ დასვენებული იესო. ანუ მარიამთან ერთად, საკმაოდ სხვა ქალებიც იმყოფებოდნენ! შემდეგ ეს ქალები დაბრუნდნენ უკან, რომ სურნელოვანი მცენარეები და ნელსაცხებლები მოემზადებინათ. შაბათს კი ათი მცნების თანახმად, დაისვენეს!

 

 

 

შაბათი დღე რომ გადავიდა, მაგდალელმა მარიამმა, იაკობის დედამ მარიამმა და სალომემ სურნელოვანი მცენარეები იყიდეს, რომ მისულიყვნენ და იესოსთვის ეცხოთ ის. კვირის პირველ დღეს, ანუ კვირას (და არა ორშაბათს, როგორც ჩვენი პროფესორი გატყუებდა) კვირას, დილით ადრე, მარიამ მაგდალელსა და მარიამს, იაკობ მცირის დედას, სალომეს, იოანასა და სხვა ქალებს სამარხთან მოაქვთ ნელსაცხებელი, რათა დაამუშაონ იესოს სხეული. სხვათაშორის, გზაში ერთმანეთს ეუბნებოდნენ, ვინ გადაგვიგორებს ლოდს სამარხიდანო. :) როცა სამარხთან მივლენ ქალები, მაგდალელი მარიამი, ისევე როგორც მასთან ერთად მყოფი სხვა ქალები, ხედავს, რომ სამარხის ლოდი მოცილეული აქვს და შესაბამისად სამარხიც ცარიელია. ამის შემხედვარე, მარიამი გაიქცევა და მივა სიმონ-პეტრეს, იოანესა და სხვა მოწაფეებთან, და ეუბნება რომ უფალი წაუღიათ სამარხიდან და არ ვიცით, სად დაასვენესო.

 

ამის გაგონებაზე, ეს მოწაფეები სამარხისკენ გაემართნენ და სამარხი ნახეს და დარწმუნდნენ რომ მაგდალელი მარიამის სიტყვები მართალია და ნახეს რომ სამარხი ცარიელია და მხოლოდ სახვევებიღაა სამარხში დარჩენილი. იესოს სხეული კი არაა. ამ ფაქტის მნახველი მოწაფეები, ტოვებენ სამარხს და თავ-თავიანთ სახლებში ბრუნდებიან.

 

მარიამ მაგდალელი კვლავ ბრუნდება სამარხისაკენ. როცა მარიამი სამარხს დაუბრუნდება, მოწაფეები უკვე თავ-თავიან სახლებში იყვნენ წასულები, ხოლო მარიამი რჩება სამარხთან და ტირის.

 

ახლა მნიშვნელოვან დეტალს მივადექით. ანუ იმ დეტალს, რაშიც ჩვენი პროფესორა ცდება და ჩემზე ამბობდა აზრი ადგენს ვინ ნახა იესო პირველი და ვინ შეეხოო. :)

 

იმ ქალებს, რომლებიც თავიდან მარიამთან ერთად კვირა დილით, ადრიანად მივიდა სამარხთან რათა იესოს სხეული სურნელოვანი ზეთებით ეცხო, მარიამთან ერთად, ანგელოზებს ხედავენ, რომლებიც ქალებს აუბნებიან რომ წასულიყვნენ და იესოს აღდგომის ამბავი მოწაფეებისთვის შეეტყობინებინათ.

 

ის ქალები, რომლებიც კვირის პირველ დღეს, დილა ადრიანად მაგდალელ მარიამთან ერთად მივიდნენ სამარხთან, დროის იმ პერიოდში ტოვებენ სამარხს, როცა მარიამიც ტოვებს სამარხს და გარბის მოწაფეებთან რათა ნანახი ცარიელი სამარხის და იესოს აღდგომის ამბავი შეატყობინოს. სწორედ ამ დროს, დანარჩენი ქალებიც იგივე მიზნით ტოვებენ სამარხს რათა იესოს ძმებს, ანუ მოწაფეებს შეატყობინონ ნანახი ამბავი.

 

მარიამი პეტრესა და იოანეს და ზოგიერთ სხვა მოწაფეს პოულობს და ატყობინებს ნანახ ამბავს. მარიამთან მყოფი ქალებიც სხვა მოწაფეებს ატყობინებენ ნანახი მოვლენის შესახებ. მაგრამ, მანამ სანამ ისინი მოწაფეებთან მივიდოდნენ, ამ ქალებს გზაზე აღმდგარი იესო ხვდება. :) ანუ ამ ქალებს იესო მანამდე შეხვდება, სანამ იესო მარიამ გამოეცხადება მოგვიანებით და ეუბნება არ შემეხოო.

 

როცა ამ ქალებს (და არა მაგდალელ მარიამს) იესო შეხვდება, მათ მიესალმება მათ. ისინი კი მიდიან იესოსთან ახლოს და ფეხებზე შემოეხვევიან! იესო მათ ნებას რთავს რომ შეეხონ. მოგვიანებით კი მარიამსაც ეცხადება, სწორედ იმ დროს, როცა მარიამი სამარხთან მას შემდეგ ბრუნდება, როცა მოწაფეებს შეატყობინა. მარიამს, სამარხთან მჯდარსა და მტირალს, იესო ეცხადება და ეუნება რომ არ შემეხოო. ჩვენი "პროფესორი" მორფიუსი თავისი ინტერპრეტაციიდან გამომდინარე არასწორად სკვნის და ამბობს, რომ იესო ჯერ არ იყო ასული ზეცაშიო და ხორციელი სხეული ჰქონდაო და ამის დასასაბუთებლად მოიყვანა ის არგუმენტი რომ მარიამის შეხების ნებართვა არ დართოო და როცა შეხების ნებას რთავსო თომასო, შეხების ნებართვა იმას მიუთითებსო რომ უკვე იყო ზეცაშიო და სულიერი სხეული ჰქონდაო. ჩვენს "პროფესორას", ბიბლიის არასაკმარისი ცოდნის გამო მხედველობაში გამორჩა ის ფაქტი, რომ მარიამთან შეხვედრამდე იესო სხვა ქალებს შეხვდა და ნება დართო რომ შეხებოდნენ. ეს კი იმის დასტურს წარმოადგენს რომ თავიდანვე არასწორს ამბობდა მორფიუსი და გადამეტებული თავდაჯერებითა და თავის თავზე დიდი მცოდნის წარმოდგენებით, თავისი თავის შეცდომაში შეყავდა და სხვებიც. ახლა კი საფუძვლიანად დავასაბუთე, რომ მორფიუსს ბიბლიის არასაკმარისი ცოდნა აქვს და მცდარი შეხედულებები ბიბლიაში აღწერილი მოვლენების შესახებ.

აზრი

 

გაიხარე! ახლა გავიგე როგორც იყო. მაგრად გაქ ახსნილი ყველაფერი.

 

Morfius

 

ცდები.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

:)) მოკვდება კაცი სიცილით, საკუთარ თავს სხვა ნიკით რომ ეთანხმება და აქებს, ვაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა :))
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

:)) მოკვდება კაცი სიცილით, საკუთარ თავს სხვა ნიკით რომ ეთანხმება და აქებს, ვაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა :))

Nukriko

 

მოლანდებები დაგწყებია ნუკრიკუკუნავ. :*

 

მიდი ეხლა და მიჩივლე კუკუნა რატომ მიწოდაო. :givi: ცილისწამება დასჯადია და აწი მაინც გაითვალიწინე.

 

არაა გამორიცხული ნუკრიკუკუნა ფსიქიატრი რომ გჭირდებოდეს. :givi:

Edited by აზრი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მოლანდებები და პარანოია ვის აქვს დაწზებული აჩიკუკუნავ კარგად ჩანს ;) :))

 

არა მაგარია, საკუთარი თავის ქება. მაინს სულ სხვა შეგრძნებაა საკუთარ თავს რომ აქებ! :))

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

არა მაგარია, საკუთარი თავის ქება. მაინს სულ სხვა შეგრძნებაა საკუთარ თავს რომ აქებ!

ვუთხარი მე მაგას, ბროწეულის წვენის ოყნები გიშველის თქო, მაგრამ გამებუტა, ადრე დავუწერე საკუთარ თავზე მესამე პირში საუბარი ფილოსოფოსთა ჩვევაა თქო, ნუ პროცესი ასეთნაირად უნდა მომხდარიყო, გაწითლება, გაკვირვება და ცოტა ხნით ლევანიკოს ნიკის მოტეხვა (ხალხს დაავიწყდესო) აი ახლა გამოდის ისევ ასპარეზზე :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

:mubaraq:

 

ზოგს როგორ გიჭირთ ჰაა? :givi:

 

სხვა რამე მოიფიქრეთ ჭკვიანური ჯობია.

Edited by აზრი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

 

ვუთხარი მე მაგას, ბროწეულის წვენის ოყნები გიშველის თქო, მაგრამ გამებუტა, ადრე დავუწერე საკუთარ თავზე მესამე პირში საუბარი ფილოსოფოსთა ჩვევაა თქო, ნუ პროცესი ასეთნაირად უნდა მომხდარიყო, გაწითლება, გაკვირვება და ცოტა ხნით ლევანიკოს ნიკის მოტეხვა (ხალხს დაავიწყდესო) აი ახლა გამოდის ისევ ასპარეზზე

ხო იცი სასოწარკვეთილება ადამიანს რას არ გააკეთებინებს..

 

რუსულად ეს მოვლენა კარგად ჟღერს "отчаяни действия"

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

წადი გაისეირნე ნუკრიკუკუნავ პოლიტიკის თემაში და იქ იკუკუნავე, ამ თემას ნუ აოფებ შენი მოლანდებებით. :* :givi: Edited by აზრი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...