Jump to content
Planeta.Ge

ბიბლია როგორ ავხსნათ მასში მოყვანილი აზრები სწორად?


Recommended Posts

Morfius

 

ამ წუთას კიდევ ერთხელ წავიკითხე იოანეს 20 თავი და არ წერია ფიზიკურ სხეულში აღდგა და იმავე დღეს, ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდაო. რომელ მუხლში წერია მიმითითე ძალიან გთხოვ.

levaniko

 

მიგითითოს აბა, სად წერია ეგ რასაც გატყუებს. არსად. :)

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ამ წუთას კიდევ ერთხელ წავიკითხე იოანეს 20 თავი და არ წერია ფიზიკურ სხეულში აღდგა და იმავე დღეს, ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდაო. რომელ მუხლში წერია მიმითითე ძალიან გთხოვ.

წაიკითხეთ იოანეს სახარება თავი 20 მუხლი 19 კვირის პირველი დღე, რომ ორშაბათია ხომ იცით, აქ წერია რომ ამავე დღეს ანუ მკვდრეთით აღდგომის დღეს პარასკევს მოაკვდინეს ხომ, ჩვენი კალენდრით გადათვალე სამი დღე, მიიღებ ორშაბათს მეცხრამეტე მუხლიც გეუბნება რომ კვირის პირველ დღეს.

უფრო კონკრეტულად თავად ამ მუხლებს დავაციტირებ:

იოანეს სახარება თავი 20 მუხლი 17-19

იესომ უთხრა მას, არ შემეხო, რადგან ჯერ არ ავსულვარ მამასთან, წადი ჩემს ძმებთან და უთხარი, მე ავდივარ მამაჩემთან და მამათქვენთან, ჩემს ღმერთთან და თქვენს ღმერთთან.

მარიამ მაგდალინელი მივიდა და აუწყა მოწაფეებს, რომ უფალი იხილა და ეს უთხრა მას.

იმავე დღეს საღამის ჟამს კვირის პირველ დღეს, როდესაც იუდეველთა შიშის გამო დაკეტილი იყო კარები, სადაც მოწაფეები იყვნენ, მივიდა იესო და დადგა მათ შუაში და უთხრა მშვიდობა თქვენდა.

მგონი აქ ყველაფერი გარკვევით და გასაგებად წერია, ეს იცის მაგ პიროვნებამაც რომელიც ასე ირჯება და მიუხედავად იმისა რომ ღირსად აღარ მივიჩნევ ვუპასუხო ცდილობს თავის ტყუილს ახსნა მოუძებნოს, ხომ გითხრა რომ მანამდე შეეხნენ იესოსო? დაინახე თუ არა რომ მოგატყუა?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

წაიკითხეთ იოანეს სახარება თავი 20 მუხლი 19 კვირის პირველი დღე, რომ ორშაბათია ხომ იცით, აქ წერია რომ ამავე დღეს ანუ მკვდრეთით აღდგომის დღეს პარასკევს მოაკვდინეს ხომ, ჩვენი კალენდრით გადათვალე სამი დღე, მიიღებ ორშაბათს მეცხრამეტე მუხლიც გეუბნება რომ კვირის პირველ დღეს.

უფრო კონკრეტულად თავად ამ მუხლებს დავაციტირებ:

იოანეს სახარება თავი 20 მუხლი 17-19

იესომ უთხრა მას, არ შემეხო, რადგან ჯერ არ ავსულვარ მამასთან, წადი ჩემს ძმებთან და უთხარი, მე ავდივარ მამაჩემთან და მამათქვენთან, ჩემს ღმერთთან და თქვენს ღმერთთან.

მარიამ მაგდალინელი მივიდა და აუწყა მოწაფეებს, რომ უფალი იხილა და ეს უთხრა მას.

იმავე დღეს საღამის ჟამს კვირის პირველ დღეს, როდესაც იუდეველთა შიშის გამო დაკეტილი იყო კარები, სადაც მოწაფეები იყვნენ, მივიდა იესო და დადგა მათ შუაში და უთხრა მშვიდობა თქვენდა.

მგონი აქ ყველაფერი გარკვევით და გასაგებად წერია, ეს იცის მაგ პიროვნებამაც რომელიც ასე ირჯება და მიუხედავად იმისა რომ ღირსად აღარ მივიჩნევ ვუპასუხო ცდილობს თავის ტყუილს ახსნა მოუძებნოს, ხომ გითხრა რომ მანამდე შეეხნენ იესოსო? დაინახე თუ არა რომ მოგატყუა?

Morfius

 

ლევანიკომ გკითხა სად წერია რომ ფიზიკურ სხეულში აღდგა და იმავე დღეს და ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდაო. შენ კიდე ატყუებ ისევ. შენს მიერ მითიტებულ არცერთ მუხლში არ წერია ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდა და ხორციელად აღდგაო. :)

 

ამდენი ტყუილი რა ოხრობაა კაცო. :)

 

მეორეც, ორშაბათს კი არ აღდგა იესო, არამედ კვირას. კვირის ბოლო დღე (ანუ მეშვიდე დღე, როცა უნდა დაესვენათ ყველა საქმისგან) იყო შაბათი. კვირა იწყებოდა შაბათის მომდევნო დღის კვირით! :) ეგეც არ იცი "პფორესორ". :) არადა გასულპოსტებში გვიწერდი, პროფესორის ხარისხი მაქვსო და ელემენტარული რამ არ გცოდნია. :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უფრო კონკრეტულად თავად ამ მუხლებს დავაციტირებ:

იოანეს სახარება თავი 20 მუხლი 17-19

Morfius

 

მაგ მუხლებში არსად წერია ფიზიკურ სხეულში აღდგა და იმავე დღეს ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდაო.

 

აზრი

 

ოდნავ ვრცლად ხომ არ დაწერდი ამ საკითხებზე. მადლობა იმ პოსტზე სადაც ახსენი რო ორშაბათს კი არ აღმდგარა იესო არაედ კვირასო. მეც მასე მახსოვდა. კვირის პირველი დღე, ორშაბათს კი არა, კვირას იწყებოდა იუდეველებში. ეგ ასიანი მასეა. ეგ მაგარი არგუმენტი გქონდა მოყვანილი შაბათს მეშვიდე დღეს რო უნდა დაესვენათ ებრაელებს.

Edited by levaniko
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რამდენიმე პოსტი წავშალე. ავტორზე ბანი უკვე დაუდია ადმინისტრატორს სხვა თემაში ფორუმელის შეურაცხყოფისათვის.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უფრო კონკრეტულად თავად ამ მუხლებს დავაციტირებ:

იოანეს სახარება თავი 20 მუხლი 17-19

 

Morfius

 

მაგ მუხლებში არსად წერია ფიზიკურ სხეულში აღდგა და იმავე დღეს ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდაო.

levaniko

 

მარტო ის არაა რომ არ წერია. უფრო მეტიც, მისი თავისებური განმარტება ბიბლიაში ჩაწერილცნობებს არ შეესაბამება დავერანაირადვერ ჩაითვლება სწორ განმარტებად.

 

 

აზრი

 

ოდნავ ვრცლად ხომ არ დაწერდი ამ საკითხებზე. მადლობა იმ პოსტზე სადაც ახსენი რო ორშაბათს კი არ აღმდგარა იესო არაედ კვირასო. მეც მასე მახსოვდა. კვირის პირველი დღე, ორშაბათს კი არა, კვირას იწყებოდა იუდეველებში. ეგ ასიანი მასეა. ეგ მაგარი არგუმენტი გქონდა მოყვანილი შაბათს მეშვიდე დღეს რო უნდა დაესვენათ ებრაელებს.

 

 

სიამოვნებით დავწერდი და დავწერ კიდეც რომ მისმა თავისებურმა არაბიბლიურმაინტერმრეტაციებმა სხვებსაც არშეუქმნას მცდარი მოსაზრებები.

 

წინაპოსტებში ხომ დაგიწერე რომ გატყუებსთქო Morfius-ი. :) ახლა ხომ დარწმუნდი რაც მთავარია.

 

სინამდვილეში სრულიად სხვანაირად იყო ის რაზეც ჩვენ ვსაუბრობდით და რაზეც როცა წინააღმდეგობაში მოექცა, გააანალიზა რომ არ გაუვიდოდა და გაღარ მსურსო ამაზეო დაწერა, ანუ თავისი ჭკუით თავი "დააღწია" ამ საკითხზე საუბარს იმით რომ აღარ სურს ჩემთან მსჯელობა. :)

 

ახლა საქმეზე გადავიდეთ:

 

ბიბლიის საფუძვლიანი ცნობებს იძლევა, რომ "შაბათის შემდეგ, კვირის პირველი დღე რომ თენდებოდა, მაგდალელი მარიამი და მეორე მარიამი სამარხის სანახავად მივიდნენ". მათთან ერთად სხვა ქალებიც იმყოფებოდნენ.

 

საერთოდ ახალ აღთქმაში მოიხსენიება ექვსი მარიამი და მათ შორის ერთ-ერთი მაგდალელი მარიამია. (და მორფიუსის ნაირი "პროფესორები" ვერ ერკვევიან ხოლმე რომელ მარიამზეა საუბარი და მოვლენები როგორ ვითარდება სახარებაში და მრავალ არასწორ დასკვნებს აკეთებენ ხოლმე. ას რომ ასეა, ამის კლასიკური მაგალითი უკვე გვაქვს ამ თემაში მორფიუსის პოსტების სახით.) ეს ის მარიამია, რომლისგანაც იესომ შვიდი დემონი გამოდევნა. იესოს წამებით სიკვდილის ცნობილ მოვლენას, მაგდალელი მარიამიც შეესწრო. როგორც ბიბლია ამბობს, "ამ ყველაფერს შორიდან უყურებდა ბევრი ქალი, რომლებიც გალილეიდან მოყოლებული თან ახლდნენ იესოს და ემსახურებოდნენ. მათ შორის იყვნენ: მაგდალელი მარიამი, იაკობისა და იოსეს დედა მარიამი და ზებედეს ვაჟების დედა".

 

ახლა კი ოდნავ ვრცლად გეტყვი იმ მოვლენების შესახებ, რომელიც იესოს წამებით სიკვდილსა და დაკრძალვას მოჰყვა:

 

ერთი კაცი, სახელად იოსები, მივიდა პილატესთან და იესოს ცხედარი გამოითხოვა (ანუ როგორც ჩანს მან იესოს სამარხში დასვენების ნებართვას იიღო). მან ჩამოხსნა იესო, ტილოში გაახვია და კლდეში გამოკვეთილ სამარხში დაასვენა, სადაც ჯერ არავინ იყო დასვენებული, ანუ სხვა მკვდარი არ ესვენა. იოსებს (რომელმაც იესოს სხეული გამოითხოვა პილატესგან) გალილეიდან წამოსული ქალებიც გაჰყვნენ და ნახეს სამარხი და იქ დასვენებული იესო. ანუ მარიამთან ერთად, საკმაოდ სხვა ქალებიც იმყოფებოდნენ! შემდეგ ეს ქალები დაბრუნდნენ უკან, რომ სურნელოვანი მცენარეები და ნელსაცხებლები მოემზადებინათ. შაბათს კი ათი მცნების თანახმად, დაისვენეს!

 

 

 

შაბათი დღე რომ გადავიდა, მაგდალელმა მარიამმა, იაკობის დედამ მარიამმა და სალომემ სურნელოვანი მცენარეები იყიდეს, რომ მისულიყვნენ და იესოსთვის ეცხოთ ის. კვირის პირველ დღეს, ანუ კვირას (და არა ორშაბათს, როგორც ჩვენი პროფესორი გატყუებდა) კვირას, დილით ადრე, მარიამ მაგდალელსა და მარიამს, იაკობ მცირის დედას, სალომეს, იოანასა და სხვა ქალებს სამარხთან მოაქვთ ნელსაცხებელი, რათა დაამუშაონ იესოს სხეული. სხვათაშორის, გზაში ერთმანეთს ეუბნებოდნენ, ვინ გადაგვიგორებს ლოდს სამარხიდანო. :) როცა სამარხთან მივლენ ქალები, მაგდალელი მარიამი, ისევე როგორც მასთან ერთად მყოფი სხვა ქალები, ხედავს, რომ სამარხის ლოდი მოცილეული აქვს და შესაბამისად სამარხიც ცარიელია. ამის შემხედვარე, მარიამი გაიქცევა და მივა სიმონ-პეტრეს, იოანესა და სხვა მოწაფეებთან, და ეუბნება რომ უფალი წაუღიათ სამარხიდან და არ ვიცით, სად დაასვენესო.

 

ამის გაგონებაზე, ეს მოწაფეები სამარხისკენ გაემართნენ და სამარხი ნახეს და დარწმუნდნენ რომ მაგდალელი მარიამის სიტყვები მართალია და ნახეს რომ სამარხი ცარიელია და მხოლოდ სახვევებიღაა სამარხში დარჩენილი. იესოს სხეული კი არაა. ამ ფაქტის მნახველი მოწაფეები, ტოვებენ სამარხს და თავ-თავიანთ სახლებში ბრუნდებიან.

 

მარიამ მაგდალელი კვლავ ბრუნდება სამარხისაკენ. როცა მარიამი სამარხს დაუბრუნდება, მოწაფეები უკვე თავ-თავიან სახლებში იყვნენ წასულები, ხოლო მარიამი რჩება სამარხთან და ტირის.

 

ახლა მნიშვნელოვან დეტალს მივადექით. ანუ იმ დეტალს, რაშიც ჩვენი პროფესორა ცდება და ჩემზე ამბობდა აზრი ადგენს ვინ ნახა იესო პირველი და ვინ შეეხოო. :)

 

იმ ქალებს, რომლებიც თავიდან მარიამთან ერთად კვირა დილით, ადრიანად მივიდა სამარხთან რათა იესოს სხეული სურნელოვანი ზეთებით ეცხო, მარიამთან ერთად, ანგელოზებს ხედავენ, რომლებიც ქალებს აუბნებიან რომ წასულიყვნენ და იესოს აღდგომის ამბავი მოწაფეებისთვის შეეტყობინებინათ.

 

ის ქალები, რომლებიც კვირის პირველ დღეს, დილა ადრიანად მაგდალელ მარიამთან ერთად მივიდნენ სამარხთან, დროის იმ პერიოდში ტოვებენ სამარხს, როცა მარიამიც ტოვებს სამარხს და გარბის მოწაფეებთან რათა ნანახი ცარიელი სამარხის და იესოს აღდგომის ამბავი შეატყობინოს. სწორედ ამ დროს, დანარჩენი ქალებიც იგივე მიზნით ტოვებენ სამარხს რათა იესოს ძმებს, ანუ მოწაფეებს შეატყობინონ ნანახი ამბავი.

 

მარიამი პეტრესა და იოანეს და ზოგიერთ სხვა მოწაფეს პოულობს და ატყობინებს ნანახ ამბავს. მარიამთან მყოფი ქალებიც სხვა მოწაფეებს ატყობინებენ ნანახი მოვლენის შესახებ. მაგრამ, მანამ სანამ ისინი მოწაფეებთან მივიდოდნენ, ამ ქალებს გზაზე აღმდგარი იესო ხვდება. :) ანუ ამ ქალებს იესო მანამდე შეხვდება, სანამ იესო მარიამ გამოეცხადება მოგვიანებით და ეუბნება არ შემეხოო.

 

როცა ამ ქალებს (და არა მაგდალელ მარიამს) იესო შეხვდება, მათ მიესალმება მათ. ისინი კი მიდიან იესოსთან ახლოს და ფეხებზე შემოეხვევიან! იესო მათ ნებას რთავს რომ შეეხონ. მოგვიანებით კი მარიამსაც ეცხადება, სწორედ იმ დროს, როცა მარიამი სამარხთან მას შემდეგ ბრუნდება, როცა მოწაფეებს შეატყობინა. მარიამს, სამარხთან მჯდარსა და მტირალს, იესო ეცხადება და ეუნება რომ არ შემეხოო. ჩვენი "პროფესორი" მორფიუსი თავისი ინტერპრეტაციიდან გამომდინარე არასწორად სკვნის და ამბობს, რომ იესო ჯერ არ იყო ასული ზეცაშიო და ხორციელი სხეული ჰქონდაო და ამის დასასაბუთებლად მოიყვანა ის არგუმენტი რომ მარიამის შეხების ნებართვა არ დართოო და როცა შეხების ნებას რთავსო თომასო, შეხების ნებართვა იმას მიუთითებსო რომ უკვე იყო ზეცაშიო და სულიერი სხეული ჰქონდაო. ჩვენს "პროფესორას", ბიბლიის არასაკმარისი ცოდნის გამო მხედველობაში გამორჩა ის ფაქტი, რომ მარიამთან შეხვედრამდე იესო სხვა ქალებს შეხვდა და ნება დართო რომ შეხებოდნენ. ეს კი იმის დასტურს წარმოადგენს რომ თავიდანვე არასწორს ამბობდა მორფიუსი და გადამეტებული თავდაჯერებითა და თავის თავზე დიდი მცოდნის წარმოდგენებით, თავისი თავის შეცდომაში შეყავდა და სხვებიც. ახლა კი საფუძვლიანად დავასაბუთე, რომ მორფიუსს ბიბლიის არასაკმარისი ცოდნა აქვს და მცდარი შეხედულებები ბიბლიაში აღწერილი მოვლენების შესახებ.

 

კარგი იქნებოდა რომ საკუთარ თავზე დიდი წარმოდგენები არ ჰქონოდა და თავიდანვე არ დაეწყო იმაზე საუბარი რომ თურმე "პროფესორს" ეძახიან და რასაც აქ წერს, მაინც და მაინც სწორ ინტეპრეტაციად უნდა მივიჩნიოთ.

 

ჩვენს მორფიუს "პროფესორას" შევახსენებ იესოს სიტყვებს, რომ როცა თავის "პროფესორულ" ხარისხებზე დაიწყებს ხოლმე საუბარს, ჯერ ეს სიტყვები გაიხსენოს ხოლმე:

 

"თავს ნურავინ მოიტყუებს: ვისაც ჰგონია, რომ ამ ქვეყნიერებაში ბრძენია, უგუნური გახდეს, რათა დაბრძენდეს, რადგან ამ ქვეყნიერების სიბრძნე უგუნურებაა ღვთისთვის. დაწერილია: „ის ბრძენებს ცბიერებაში იჭერს".

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ოდნავ ვრცლად ხომ არ დაწერდი ამ საკითხებზე. მადლობა იმ პოსტზე სადაც ახსენი რო ორშაბათს კი არ აღმდგარა იესო არაედ კვირასო. მეც მასე მახსოვდა.

ჩვენი კალენდრით გადათვალე სამი დღე

სიტყვებს მნიშვნელობა აქვს და უნდა დააკვირდე. იუდევლებისთვის კვირა რომ შაბათი დღით მთავრდებოდა ეგ მაგ იუზერისგან ნამდვილად არ მესწავლება.

 

ჩვენს მორფიუს "პროფესორას" შევახსენებ იესოს სიტყვებს, რომ როცა თავის "პროფესორულ" ხარისხებზე დაიწყებს ხოლმე საუბარს, ჯერ ეს სიტყვები გაიხსენოს ხოლმე:

ყველა იეღოველა ასეთი ჭკვიანები ხართ იეღოველ, ვაი შე საცოდავო რა გეშველება, ფურთხის ღირსი ხარ შე უზრდელო.

 

ვორნი +20 % ფორუმელის შეურაცხყოფისათვის.

Edited by Saturn
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მაგ მუხლებში არსად წერია ფიზიკურ სხეულში აღდგა და იმავე დღეს ორშაბათს ღმერთთან იმყოფებოდაო.

კარგად გაიაზრე მთელი მეოცე თავი და მიხვდები რომ სწორედ ეს წერია, მაგ არსებამ კიდევ ისიც არ იცის რომ იუდევლებისთვის სიტყვა კვირა არ არსებობდა და იმ ჟამს რომელსაც მე ჩვენი კალენდრით ორშაბათს ვეძახი უტიფრად კვირა დაარქვა.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ყველა იეღოველა ასეთი ჭკვიანები ხართ იეღოველ, ვაი შე საცოდავო რა გეშველება, ფურთხის ღირსი ხარ შე უზრდელო.

Morfius

 

იქ სადაც "პროფესორის" ხარისხს იცავ თუ იცავდი, ზრდილობა არ გასწავლეს?!

Edited by აზრი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

კარგად გაიაზრე მთელი მეოცე თავი და მიხვდები რომ სწორედ ეს წერია

levaniko

 

კარგად გაიაზრეო იოანეს სახარების მთელი მეოცე თავიო გწერს და ამ დროს ავიწყდება რომ იესოს აღდგომის და მას შემდეგ მომხდარი მოვლენების შესახებ, მარტო იოანე კი არა, სახარების სხვა დამწერებიც წერენ და მხოლოდ იოანეს სახარების ამოჩენება და მასეთი მცდარი დასკვნების გამოტანა, არასწორია. ოთხივე სახარებაში ჩაწერილი ცნობების ერთმანეთთან შეჯერება სრულსურათს წარმოგვიდგენს თუ როგორ ვითარდებოდა მოვლენები და ეს ზმეოთ უკვე დავწერე ვრცელ პოსტში. :yes:

 

ასე რომ მორფიუსის სუბიექტური დასკვნები რომ მცდარი იყო, ბიბლიაში ჩაწერილი ცნობებით დადასტურდა.

Edited by აზრი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

levaniko

არ გეწყინოთ, თქვენ იესო გამოგყავთ მაგარ მატყუარად.

 

იესო იძახის არ ვარ სულიო და თქვენ კიდევ მაინც თქვენსას გაიძახით გინდა თუ არა სულიაო :givi: , ბნელა?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

levaniko

არ გეწყინოთ, თქვენ იესო გამოგყავთ მაგარ მატყუარად.

 

იესო იძახის არ ვარ სულიო და თქვენ კიდევ მაინც თქვენსას გაიძახით გინდა თუ არა სულიაო :givi: , ბნელა?

lasha kakauridze

 

მაშინ როცა ადამიანებს ეცხადებოდა, ხორციელად ეცხადებოდა და არა სულით. :) ამიტომ ხორცშესხმის დროს სული კი არ იყო, არამედ ხორციელი. ამიტომ ეუბნებოდა სული არ ვარო. :) ასე რომ აქეთ გკითხავ: ბნელა? :TAT:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

მაშინ როცა ადამიანებს ეცხადებოდა, ხორციელად ეცხადებოდა და არა სულით. ამიტომ ხორცშესხმის დროს სული კი არ იყო, არამედ ხორციელი. ამიტომ ეუბნებოდა სული არ ვარო. ასე რომ აქეთ გკითხავ: ბნელა?

მაშინ რაღაც აზრი უნდა ქონოდა იესოს ამ ქმედებას....

 

აი დაახლოებით ასეთ სურათს ხატავთ თქვენ:

 

იესო აღდგა მესამე დგეს სულიერი სხეულით (მოწმეებისთვის სული არ არსებობს და მოვიხსენიებ როგორც ანგელოზს)და ეცხადება მმოციქულებს, მოციქულებმა რომ დაინახეს იესო იმწუთასვე იფიქრეს რომ ანგელოზიაო (ესეიგი მოციქულებმა სწორად გაიგეს როგორც მოწმეები ფიქრობენ) იესო ხვდება მათ ფიქრებს და ასეთ რამეს ეუბნება: არ ვარ ანგელოზი (სული) რადგან ანგელოზს (სულს) არ ხორცი აქვს და არც ძვლები (აქ უკვე იტყუება იესო) მე კი როგორც ხედავთ მაქვს და ეუბნება შემეხეთო, მოციქულები გახარებულები იყვნენ და ამ სიხარულით მაინც ვერ იჯერებდნენ რომ ის ანგელოზი სული იყო თუ არა, იესო ამ ფიქრებსაც ხვდება და ის ეჭვები რომ გაექრო ჭამს თევზს. თქვენი აზრით მერე რა ხდება? როცა წავიდოდა ისევ ანგელოზად გადაიქცა და გულშიც კი გაიფიქრა რა მაგრად მოვატყუეო? ან რაში დაჭირდა ამის თქმა რომ ხორციელი ვარო? პირდაპირ ეთქვა ხო ანგელოზი ვარ და ასეთ სახით ავღდეგიო, მოციქულები დარწმუნებულები იყვნენ რომ იესოს ხედავდნენ (მოჩვენება ნამდვილად არ ქონდათ) უბრალოდ ორი ვარიანტის წინაშე იდგნენ ან სულიერად აღდგა ან ხორციელად და იესო ეუბნება რომ ხორციელად აღვდეგიო......ვაააა მართლა ბნელა რა.....არ ჭირდება ამას მთელი ფილოსოფია პირდაპირ წერია და რაც წერია ისე უნდა გავიგოთ.....თქვენ ამბობთ იმისთვის დაჭირდა ამის თქმაო რომ დაენახვებინა რომ ნამდვილად აღდგაო, კი ბატონო აღდგა და მოციქულებსაც ეგრე ეგონათ აღდგა როგორც ანგელოზი მაგრამ იესო კი ეუბნება არა ანგელოზი კი არაო არამედ ხორცით აღვდეგიო .

 

აქვე მინდა დავამატო ბატონო აზრი, რომ აბრაამს და ლოტს რომ გამოეცხადნენ ხორციელი სხეულით ანგელოზები იქ არ იყო იმის მტკიცება რომ ანგელოზი ხარო თუ ადამიანიო, დარწმუნებული ვარ აბრაამს რომ ეთქვა თქვენ ანგელოზი ხომ არ ხართო ის სამი ანგელოზი ეტყოდა რომ კი ნამდვილად ანგელოზი ვარო და არ მოიტყუებოდა მაგრამ იქ ამის პატარა სიტყვაც კი არ ითქვა იმის თაობაზე ანგელოზი იყო თუ არა, მაგრამ იესოს შემთხვევაში კი ამაზე მიდიოდა მთელი მტკიცებულება რომ ის ნამდვილად ხორციელი იყო და არ იყო ანგელოზი გამიგეთ? არა რა თქმა უნდა ......

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Morfius

სიტყვებს მნიშვნელობა აქვს და უნდა დააკვირდე. იუდევლებისთვის კვირა რომ შაბათი დღით მთავრდებოდა ეგ მაგ იუზერისგან ნამდვილად არ მესწავლება.

არ ვიცი რაზე კამათობთ, მაგრამ რასაც წერ ეგრეა, Шабба́т (ивр. שַׁבָּת‎, от корня шабат — «покоиться, прекращать деятельность»), в иудаизме — седьмой день недели, в который Тора предписывает воздерживаться от работы.

 

:yes:

 

http://istok.ru/library/times-n-dates/Shabat/shabat-sabje/

Edited by Siknadmo
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

აზრი

 

მაშინ რაღაც აზრი უნდა ქონოდა იესოს ამ ქმედებას....

 

აი დაახლოებით ასეთ სურათს ხატავთ თქვენ:

 

იესო აღდგა მესამე დგეს სულიერი სხეულით (მოწმეებისთვის სული არ არსებობს და მოვიხსენიებ როგორც ანგელოზს)და ეცხადება მმოციქულებს, მოციქულებმა რომ დაინახეს იესო იმწუთასვე იფიქრეს რომ ანგელოზიაო (ესეიგი მოციქულებმა სწორად გაიგეს როგორც მოწმეები ფიქრობენ) იესო ხვდება მათ ფიქრებს და ასეთ რამეს ეუბნება: არ ვარ ანგელოზი (სული) რადგან ანგელოზს (სულს) არ ხორცი აქვს და არც ძვლები (აქ უკვე იტყუება იესო)

lasha kakauridze

 

პოსტის მხოლოდ ის ნაწილი წავიკითხე, რასაც ვაციტირებ და ამ ნაწილში უკვე ისეთ რამეს წერ, რაშიც არ გეთანხმები, რადგან აქ მოწმეები არაფერ შუაშია. მეორეც, მოწმეებს სწამთ სულის ისე, როგორი მნიშვნელობაც ბიბლიაში აქვს მინიჭებული.

 

მესამე, იესოს არაფერი მოუტყუებია არავისთვის. იესომ რომ თქვა სული არვარო ამით ცხადყო რომ ხორციელი სხეული ჰქონდა იმ წუთას, როცა გამოეცხადა. იესო ისევე ახდენდა სულიერი სხეულის მატერიალიზაციას, როგორც წარსულში ანგელოზები. ამაზეც უკვე მეწერა მარა შენ როგორც წესი, იმას არ იგებ, რასაც შენი ეკლესია არ გასწავლის. :)

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...