gruzian_ka Posted August 26, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 26, 2010 gruzian_ka სიძვაში შედის მამათმავლობაც, რომლეიც სიძვის უმძიმესი ფორმაა,მაგრამ ის ისეთივე მომაკვდინებელია როგორიც დანარჩენი ცოდვები,გარდა ამისა არსებობს მისი განკურნების გზა უმანკობაა და საერთოდ ეკლესიური ცხოვრებაა მარხვა, ლოცვა, აღსარება, ზიარება, მონაწილეობა საეკლესიო საიდუმლოებებში,მოთმინება, მორჩილება, ბრძოლა საკუთარ ცოდვებთან,სხვა გზა არ არსებობსმადლობა, მე რო მასწავლი და მმოძღვავ ეგება, ეკლესიის პოზიციის კრიტიკისგან თავი შეგეკავებინა და გეები დაგემოზგვრა, Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted August 26, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 26, 2010 კი ბატონო,მაგრამ ეხლა განვიხილოთ, ვიღაცა თუ მეძავობს, მე ვცხოვრობ უბიწოდ, ანუ აქ ორი ადამიანის საპირისპირო ცხოვრების წესია, ვიმეორებ ორი ადამიანის (პიროვნულად)... როცა ეს მეძავი იწყებს თავისი მეძავობის პროპაგანდას(მიტინგი, აქცია, პარადი,სულერთია ფორმა), მე უბიწოების პროპაგანდის უფლება არ მაქვს? მაგ მცნებებს მარტო კითხვა კი არ უნდა, ცხოვრებაში განხორცილება ჭირდება, აპააა....ეკლესია არაფრის პროპგანდას არ ეწევა, ეს მიუღებელი ტერმინია, პოლიტექნოლოგიის ერთ ერთი ნაწილია, ხალხის დაბოლების,ეკლესია ეწევა შეგონებას, სიტყვით, პოლემიკით (სხვათა შორის ამ მხრივ ყოველთვის ძლიერი იყო მართლმადიდებლური ეკლესია)და რაც მნიშვნელოვანია მორწმუნე ადამიანი თავისი ცხოვრებით, რაც შეეხება ტელევიზიებში გარყვნილობის პროპგანდას, ეს აკრძალულია დასავლეთის ქვეყნებშიც, გავეცანი მე სათანადო მასალას და აქაც დავდე, თუკი სამართლებრივ სიბრტყეში სურს დისკუსიის გადატანა ეკლესიას, ეს შესაძლებელია და უნდა მოითხოვოს კანონში ცვლილებების შეტანა,გეი აღლუმი ვერ შებღალავს ჩვენს ეკლესიას, ის ზიანს მოუტანს იმ ადამიანებს ვინც მასში მიიღებს მონაწილეობას,ერთადერთი თუკი ეკლესიის წინ დაიწყებენ ტაკუნების ქიცინს მერე შეიძლება ავუშვათ აფრები, სხვა მხრივ კი, რა თქმა უნდა პოზიცია უნდა დაფიქსირდეს, მაგრამ მიტინგებზე სასულიერო პირები არ უნდა ჩანდნენ, არც მამაო ჩვენოს ბოდიში და ყვირილი-ეს მკრეხელობაა, ლოცვას ხმამაღლა წარმოსთქვამს სასულიერო პირი, ხოლო მრევლი უსმენს, ეს ყველაფერი ეკლესიური ტრადიციებით და კანონებით არის დადგენილი მოციქული პავლეს სიტყვებით ცათა სასუფეველში ვერ შევლენ Не обманывайтесь: ни блудники, ни идолослужители, ни прелюбодеи, ни малакии, ни мужеложники, ни воры, ни лихоимцы, ни пьяницы, ни злоречивые, ни хищники – Царства Божия не наследуют» მადლობა, მე რო მასწავლი და მმოძღვავ ეგება, ეკლესიის პოზიციის კრიტიკისგან თავი შეგეკავებინა და გეები დაგემოზგვრა, ეკლესიის პოზიცია გამოიხატა პატრიარქის მიმართვაში და მე ვაკრიტიკებ ამ მიმართვას? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted August 28, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 Saturnროგორ შემოუპარებიათ კაცო. ფუუუუეგ რა შუაშია, უბრალოდ მაგრად თუ არ მეკიდოს გეია თუ გრეი... და ვიღაცეები ამაზე გრანტებს ჭამენ.. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
T_A_T Posted August 28, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 ვერ ხვდებით თქვენ..ვანოს ბიჭებმა იშპიონეს და გაიგეს აფხაზეტში და სამხრეთ ოსეთში ძალიან ბევრი ეტნიკური უმცირესობა კი არა სექსუალური უმცირესობა ყოფილა..ხოდა ეხლა "პარადი" რომ ჩავატაროთ იმათAც მოუნდებათ და შემოგვიერტდებიან :018: Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted August 28, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 T_A_Tბულვარს შემოუერთებენ იქითა მხრიდან,გავმთლიანდებით სექს უმცირესობის გაერთიანებით,რას დაეძებ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
T_A_T Posted August 28, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 რას დაეძებ პოპკორნს :TAT: Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted August 28, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 რს რეომ ვიპოვე დღეს ინეტში ბევრი ვიცინე ჩვენი ამბავი აგერ უკრაინაშიც გაუგიათ Гей-парад и «Букурешти»Интервью с тренером «Букурешти» Даниэлем Няге26 августа 2010 года, ваш покорный слуга, работал в Федерации регби Грузии, когда его коллега, менеджер PR и просто красавица Майя Чикваидзе сообщила о том, что в Батуми представители сексуальных меньшинств намерены провести гей-парад. Понятное дело, мэр Батуми против… Православная община Грузии молится, чтобы бесовской ход запретили… Я же, признаюсь, вошел в ступор, – гей-парад под лезгинку... Шествие «разноцветных» в стране, которая, скажем прямо, является гетеросексуальной цитаделью мирового значения! Сами понимаете, какая после такой новости работа… К тому же Майя меня окончательно добила тем, что сообщила о существовавшей когда-то древней тбилисской гей-культуре, представителей которой все презирали, но это не мешало им рассекать по набережным Мтквари в знаковых черных шароварах. Говоря коротко, я понял, что Грузия срочно нуждается в моей помощи и решительно отправился протестовать. Начал я от стадиона «Локомотив», затем мимо Этнографического музея и Черепашьего озера поднялся на хребет, который подпирает Тбилиси с востока, прошел по этому хребту, чуть-чуть потерял высоту и немного отдохнул возле огромной телевышки. Граждане, посещавшие столицу Грузии, поймут, что это за маршрут, сколько на него нужно потратить сил и времени и оценят силу моего протеста. Затем, все еще угнетаемый мыслями о гей-параде, я начал спуск по довольно-таки крутой лестнице в сторону Парламента. Замечу, что лестница длинная, местами крутая и малолюдная. Так вот, пока я спускался до церкви Святого отца Давида, навстречу мне, то есть по направлению «Наверх», прошло шесть влюбленных, пар… Я даже подумал, что это лестница Любви и на ходу сочинил легенду: «Если влюбленные люди вместе поднимутся по ней, то уже никогда не расстанутся». Однако после церкви влюбленные пары закончились, хотя спуск, читай, подъем, все еще продолжался. Я воспринял этот факт как знамение. Ведь все влюбленные пары, встретившиеся мне, были пестиком и тычинкой, «инем» и «янем», лингамом и… Парни уверено держали девушек за руки и тяжело дыша, рассказывали им какие-то истории. И я понял, что наше дело победило, а стало быть, никакого гей-парада в Батуми не будет. http://rugby.sport.ua/news/102246 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted August 28, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 kisaгей-парад под лезгинку... Шествие «разноцветных» в стране, которая, скажем прямо, является гетеросексуальной цитаделью мирового значения!უგრძვნია Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted August 28, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 28, 2010 Marta1უგრძვნია ვოტ, ვოტ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted August 29, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 29, 2010 Siknadmoვათქმევინე რა, სიტყვაში ჩაიჭირა?თეოლოგიურ ბაზარში :018: Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted August 29, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 29, 2010 Я же, признаюсь, вошел в ступор, – гей-парад под лезгинку... Шествие «разноцветных» в стране, которая, скажем прямо, является гетеросексуальной цитаделью мирового значения! ჩემმმიიი კააიიიი რა დაგლიჯააააა Сами понимаете, какая после такой новости работа… К тому же Майя меня окончательно добила тем, что сообщила о существовавшей когда-то древней тбилисской гей-культуре, представителей которой все презирали, но это не мешало им рассекать по набережным Мтквари в знаковых черных шароварах. რატომ ტენიან კინტოებს სოდომიტობას არ ვიცი, წვრილი მოვაჭრეები იყვნენ როგორც აქამდე ვიცოდით და მერე სედოის და მაგდაგვარი პათოლოგების ფანტაზიის შედეგად ერთი ორი შემთხვევა ტრადიციად იქცა თურმე :018: Кинто (груз. კინტო) — в Грузии мужчина, занимающийся торговлей или же вообще без определённого занятия, весельчак, плут и мошенник[1], завсегдатай духанов. Типичные тифлисские кинто одевались в архалук или ситцевую рубаху в белый горошек, с высоким воротом, который, однако, не застёгивался, в просторные ситцевые шаровары, заправлявшиеся в носки, на ногах сапоги гармошкой, на голове картуз. Кинто не носит чоха, подпоясывается узким наборным ремешком[1]. Особым шиком для кинто считалось иметь массивную золотую цепь от часов, которая должна была спускаться из кармана архалука[2]. [править] Кинто в культуреКинто фигурируют в пьесах Авксентия Цагарели (пьеса «Ханума»), В. И. Долидзе (опера «Кето и Котэ»), фильмах «Ханума», «Кето и Котэ», «Иные нынче времена». Поэтом Юрием Беридзе написана песня «Прощай, кинто»[3]. Образ кинто живёт на живописных полотнах Ладо Гудиашвили. Его картину «Кутёж кинто с женщиной» приобрёл в свою коллекцию испанский художник Игнасио Сулоага с намерением позже передать их в собрание музея Прадо Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ვეფხვი Posted August 29, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 29, 2010 (edited) FRIDRIXეს იქნება კიდევ ერთი გადადგმული ნაბიჯი საზოგადოების პროგრესისკენმე იმ პრეზიდენტისა და თანაპარტიელების დედას შევაკაკუნე ვინც დაქცეული ქვეყნის აშენებას და დაქცეული ქვეყნის პროგრესს გეი პარადებით აპირებს... სხვა მხრივ ხომ რას ლაპარაკობ... სულ ზედმიწევნით არის ადამიანის უფლებები დაცული საქართველოში... ხოდა ადგეს და ამ ჩვენმა ყაყამ ჯერ ის ჩვენი სხვა მნიშვნელოვანი და აუცილებელი პრობლემები მოაგვაროს და მერე ეგ შენი პროგრესული პარადებიც თავისით მოვა... გეი პარადებით ქვეყანას ვერ ააშენებ და ვერც პროგრესულს გახდი... გეი პარადი არ არის ქვეყნის პროგრესის მაჩვენებელი... ერთი ამიხსენით... ჰეტეროსექსუალების პარადი თუ გამართულა სადმე მათი სექსუალურ ორიენტაციის ნიშნით? გამოდიან სადმე ჰეტეროსექსუალები და აღლუმებს ატარებენ - ჩვენ ჰეტეროსექსუალები ვართო??? ... Edited August 29, 2010 by ვეფხვი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
NobodysFool Posted August 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 30, 2010 რატომ ტენიან კინტოებს სოდომიტობას არ ვიცი, წვრილი მოვაჭრეები იყვნენ როგორც აქამდე ვიცოდით და მერე სედოის და მაგდაგვარი პათოლოგების ფანტაზიის შედეგად ერთი ორი შემთხვევა ტრადიციად იქცა თურმეეხლა მთლად სედოი კინტოს ნუ გადავაბრალებთ მაგ ამბავს ... კინტო წვრილ მოვაჭრეს კი არ ნიშნავდა უბრალოდ კინტოები ხშირად ირჩევდნენ ხელობად ხსენებულ მსუბუქ საქმიანობას, რაც ხალხის თავშეყრის ადგილებში ტრიალის საშუალებას აძლევდათ, თორემ ისინი ძირითადად ჯიბგირობით, ქურდბაცაცობით, ყომარბაზობით, სათამაშო და საროსკიპო ბუნაგების ორგანიზებით, სუტენიორობით, თაღლითობით და სხვა წვრილმანი ქალაქური(!) კრიმინალით ირჩენდნენ თავს(ი. გრიშაშვილი). კინტოების ფენა თბილისის გარდა სამხრეთ კავკასიის სხვა ქალაქებშიც არსებობდა, მაგრამ თბილისი ნამდვილი კინტაურული მექა იყო. კინტაურული სლენგი, რომლითაც სხვადასხვა ეროვნების კინტოები ერთმანეთთან თავისუფლად ურთიერთობდნენ შემონახულია თანამედროვე "ფანოღების" ჟარგონში, რომლის ძირითადი ლექსიკური მარაგი სპარსული, თურქული და სემიტურია - გიმელი, განაბი, გოთვერანი, ოღრაში, პელავი-ხინავი-ჩინავი ძველი ტფილისის პოლიციის არქივების მასალები აშკარად მეტყველებენ იმაზე, რომ კინტაურულ სუბკულტურაში ჰომოსექსუალური პრაქტიკა სავალდებულო თუ არა ჩვეულებრივი მიღებული, ხოლო აქტიური მამათმავლობა პრეესტიჟული და წახალისებადი მომენტი იყო, რაც თბილისქალაქური ფოლკლორის მრავალი "მარგალიტითაც" დასტურდება.ისე ძველი თბილისის კოსმოპოლიტურ კინტაურულ წრეებში ქართული ეთნიკური ელემენტი ძალიან მცირე იყო... ფაქტია. ფაქტიურად 1795 წლის 11 სექტემბრიდან XX საუკუნის 30-იანი წლების ბოლომდე თბილისს ვერც უწოდებდი "ქართულ" ქალაქს ამ სიტყვის ეთნიკური გაგებით. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
გიორგი68 Posted August 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 30, 2010 თქვენ იმდენს იჩალიჩებთ,რომ მართლა ჩაატარებენ გეი-პარადს.. :givi: Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted August 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 30, 2010 (edited) NobodysFoolმადლობა ინფორმაციისთვის Edited August 30, 2010 by Siknadmo Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.