უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 ეგაა მთავარი...თორემ თუ ეგ არის მთავარი,მასინ რატომ არ საუბრობთ მაგაზე? ამაზე ვინ დაობს? რაზე მეკამათებით საერთოდ? მოგოწონთ რაც წაიკითხეთ? მე ძველს აშკარად მირჩევნია ;) მაგრამ მასწავლებელია მაინც გადამწყვეტი ფაქტორი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელირა დაგიშავა შენნმა ქიმიის მასწავლებელმა ასეთი? თუ შენც "მასეთი" წიგნებით გასწავლეს ქიმია? რა მახსოვს მე ქიმიის, მაგრამ ეგ მოყვანილი ეპიზოდი ზღაპრადაც არ გამოდგება,ისეთი აბსურდია ზღაპარში თქვენ გგონიათ ლოგიკა არ უნდა იყოს? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted August 21, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელიმე ძველს აშკარად მირჩევნიაკარგი რა... მერვეკლასელი ამას რო წაიკითხავს, ჯერ ხომ თავს და ბოლოს ვერ გაუგებს... მერე მოკვდება სიცილით და ბოლოს, უბრალოდ ვერანაირად ვერ აღიქვამს ამას სერიოზულად... უმდაბლესი დონეც აღარაა დაჟე სრული კრეტინიზმია... ნუ ალბათ განათლების სამინისტროშიც შენი აზროვნების ტიპები ზიან და შედეგად ამ 7 წელიწადში რაც მივიღეთ ჩანს... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 რა მახსოვს მე ქიმიის, მაგრამ ეგ მოყვანილი ეპიზოდი ზღაპრადაც არ გამოდგება,ისეთი აბსურდია აშარად ვერ გაიგე რა ეწერა იმ მონაკვეთში კალციუმზე და ეგ არ არის ქიმიის დავიწყების ბრალი (იმჰო) კარგი რა... მერვეკლასელი ამას რო წაიკითხავს, ჯერ ხომ თავს და ბოლოს ვერ გაუგებს... მერე მოკვდება სიცილით და ბოლოს, უბრალოდ ვერანაირად ვერ აღიქვამს ამას სერიოზულად... უმდაბლესი დონეც აღარაა დაჟე სრული კრეტინიზმია...აქამდე ხომ თავები გაუსკდათ ქიმიის ცოდნით?სწრედ რომ გაეცინება + წარმოსახვის(ანუ რაღასთან დაკავშირების) საშუალება მიეცემა ბავშვებს,მასინ გაუქრებათ ის შიში და ზიზღი რაც ასე ძალიან არის გავრცელებული ბავშვებში.კიდე გაგიმეორებ ტუ რამდენად ნიჭიერად გახორციელდე ეგ იდეა ეგ სხვა თემაა, მაგრამ ჰაერიდან მოტანილი არა ეგ. თქვენ კიდევ ამ პრობლემაზე საერთოდ არ გისაუბრიათ, პირიქით ეგრევე დაცინვაზე გადახვედით. ნუ ალბათ განათლების სამინისტროშიც შენი აზროვნების ტიპები ზიან და შედეგად ამ 7 წელიწადში რაც მივიღეთ ჩანს... ყველაფერი გასაგებია ;)აშკარად ცოტა მეტს ველოდი შენგგან Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელიაშკარად ვერ გაიგე რა ეწერა იმ მონაკვეთში კალციუმზე და ეგ არ არის ქიმიის დავიწყების ბრალი (იმჰო)მოყევი აბა შენ რა გაიგე, მუნჯის ენა დედამ იცისო ნათქვამია Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 “ერთხელ ვერცხლისფრად მბრწყინავ კალციუმს ნავთში უქმად ყოფნა მოსწყინდა, ჭიქიდან ამოხტა, სხეული ფილტრის ქაღალდით გაიმშრალა და ჰაერზე გასეირნება გადაწყვიტა. მალე კალციუმის სხეული თეთრი ფხვნილით დაიფარა და გახურდა, სული რომ არ შეხუთოდა, მეტალმა გზაზე მდინარის ცივ წყალში გაგრილება გადაწყვიტა.” ნავთით დაასველეს კალციუმის ნატეხი(თუ რაც ქვია),შემდეგ სპეციალური გაამშრალეს. ჰარზე გაჩერებისას ადგილი ქონდა ქიმიურ რეაქციას,სავარუდოდო ოქსიდაციას ადგილი. რის გამოც გაცხელდა ეგ ნატეხი და წყალში ჩადეს გასაცივებლად. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted August 21, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელიკიდე გაგიმეორებ ტუ რამდენად ნიჭიერად გახორციელდე ეგ იდეა ეგ სხვა თემაა, მაგრამ ჰაერიდან მოტანილი არა ეგ.სულელი მოყვარის გეშინოდესო უთქვიათ... სწრედ რომ გაეცინება + წარმოსახვის(ანუ რაღასთან დაკავშირების) საშუალება მიეცემა ბავშვებს,მასინ გაუქრებათ ის შიში და ზიზღი რაც ასე ძალიან არის გავრცელებული ბავშვებში.ზიზღი და შიში რომ გაუქრეთ, ეს საგნები უნდა მიწოდოთ ისე რომ საინტერესო და შთამბეჭდავი იყოს...ექსპერიმენტები, ილუსტრირებული მასალა, და ა.შ. ეს რაც არის, არ ვიცი რა ქვია...პედაგოგიკიასთან კავშირი არა აქვს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 სულელი მოყვარის გეშინოდესო უთქვიათ... უმეცარი ყოველთვის უფრო თავდაჯერებულია, ვიდრე მცოდნე @ ერთი ჭკვიანი კაცი რა თქმა უნდა მე და სენ უკეთესად ვიცით რა და როგორ ჯობია, ვიდრე ამ საქმის ექსპერტებმა ზიზღი და შიში რომ გაუქრეთ, ეს საგნები უნდა მიწოდოთ ისე რომ საინტერესო და შთამბეჭდავი იყოს...ექსპერიმენტები, ილუსტრირებული მასალა, და ა.შ.კარგი იუმორით გაცილებით მეტს მიაღწევს და ამის ბევრი მაგალითი არსებობს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 newstudioაგერ ჩვენი თამაფორუმელის ნამუშავერი და შეადარე, ტრადიციულს და ამ ტიპის გადმოცემას შორისhttp://planeta.ge/index.php?showtopic=11473&view=findpost&p=101390 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელინავთით დაასველეს კალციუმის ნატეხი(თუ რაც ქვია),შემდეგ სპეციალური გაამშრალეს. ჰარზე გაჩერებისას ადგილი ქონდა ქიმიურ რეაქციას,სავარუდოდო ოქსიდაციას ადგილი. რის გამოც გაცხელდა ეგ ნატეხი და წყალში ჩადეს გასაცივებლად. ეს ნაწყვეტიერთხელ ვერცხლისფრად მბრწყინავ კალციუმს ნავთში უქმად ყოფნა მოსწყინდა,და ეს ნავთით დაასველეს კალციუმის ნატეხიაბსოლიტურად სხვადასხვა მოტივაციის მატარებელია. ნავთში უქმად ყოფნა ნიშნავს, რომ იქ თავის ნებით, ბუნებრივად იქ იმყოფებოდა იმ ქიმიურ შემადგენლობაში და მერე მოწყინდა...ნავთით დაასველეს კი ნიშნავს იძულებას, ანუ კალციუმი ნავთის შემადგენელი ნაწილი კი არ არის, არამედ დროებით მოხვდა ნავთის გარემოში,დაიჭირე სხვაობა? უნდა იყოს მინიშნება კალციუმი რატომ იყო ნავთში და არა მაწონში....ასევე შეიძლება განიხილო შემდეგი წინადადებაც, გაიარ გამოიარა კალციუმმა და დაიჟანგა ჰაერზე, ანუ შეუერთდა ჟანგბადი-ოქსიდაციაა ტუ რაღაცა, თუ დაიჟანგა თავის დასაცავადწყალში გადახტა, სადაც უფრო დაიჟანგება? ბავშვის გონებაში წყალი და ჟანგი ერთმანეთთანაა დაკავშირებული, თავის ნებით გადახტა წყალში.... თუ უტვინოა ეს კალციუმი ისიც უნდა მიანიშნო ზღაპარში ერთი სიტყვით ლოგიკა უნდა მიაყოლო ამბავს, თუ გინდა ბავშვი რომ მიაჩვიო თავიდანვე ლოგიკურ აზროვნებას.მაგრამ ვატყობ შენ ამას ყურადღებას არ აქცევ და ავტორიც თვითმიზნურად ფანტაზიორობს, შედეგი ნული.აღარ შემედაო ახლა, მთლად ნუ გამაფარჩაკებინებ ახლანდელ განათლების მესვეურებს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 ნავთში უქმად ყოფნა ნიშნავს, რომ იქ თავის ნებით, ბუნებრივად იქ იმყოფებოდა იმ ქიმიურ შემადგენლობაში და მერე მოწყინდა...ნავთით დაასველეს კი ნიშნავს იძულებას, ანუ კალციუმი ნავთის შემადგენელი ნაწილი კი არ არის, არამედ დროებით მოხვდა ნავთის გარემოში,დაიჭირე სხვაობა? უნდა იყოს მინიშნება კალციუმი რატომ იყო ნავთში და არა მაწონში...თუ რატომ არ იყო მაწონსი სავარაუდოდო მთლიან ტექსტსი იქნებოდა მითითებული წყალში გადახტა, სადაც უფრო დაიჟანგება? ბავშვის გონებაში წყალი და ჟანგი ერთმანეთთანაა დაკავშირებული, თავის ნებით გადახტა წყალში.... თუ უტვინოა ეს კალციუმი ისიც უნდა მიანიშნო ზღაპარში ერთი სიტყვით ლოგიკა უნდა მიაყოლო ამბავს, თუ გინდა ბავშვი რომ მიაჩვიო თავიდანვე ლოგიკურ აზროვნებას.მაგრამ ვატყობ შენ ამას ყურადღებას არ აქცევ და ავტორიც თვითმიზნურად ფანტაზიორობს, შედეგი ნული.როგორც ჩანს "გამოცდაზე" ვარ და გეტყვი რომ ლოგიკურობა სულაც არ აკლია, რადგან მაგ შემთხვევასი მიზნად (სავარაუდოდ) არ ქონდათ რეაქციის შექვეტა. არამედ ყურადღება გამახვილებული არის რეაქციის დროს გამოყოფილ ენერგიაზე აღარ შემედაო ახლა, მთლად ნუ გამაფარჩაკებინებ ახლანდელ განათლების მესვეურებს რას იზამ ფორუმებზე ლექოტრები ჩეტაობენ, ისინი სავარაუდოდ სკაიპსი ანაც ადნაკლასნიკებში და ქვეყანა აშენდა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
newstudio Posted August 21, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელიაგერ ჩვენი თამაფორუმელის ნამუშავერი და შეადარე, ტრადიციულს და ამ ტიპის გადმოცემას შორისჯერ ერთი რომან-ის დაწერილი ბევრად ჯობია. მერე მეორეც...ეგეთი სტილიც არის, თუმცა ეს არ არის სასკოლო სახემძვანელოსთვის///მერვეკლასელებზეა ლაპარაკი და არა 1 კლასელებზე! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 ჯერ ერთი რომან-ის დაწერილი ბევრად ჯობია. მერე მეორეც...ეგეთი სტილიც არის, თუმცა ეს არ არის სასკოლო სახემძვანელოსთვის///მერვეკლასელებზეა ლაპარაკი და არა 1 კლასელებზე! მე ბოდიში, ხელს აღარ შეგიშლით Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Marta1 Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 უცხო_პლანეტელიროგორც ჩანს "გამოცდაზე" ვარ და გეტყვი რომ ლოგიკურობა სულაც არ აკლია, რადგან მაგ შემთხვევასი მიზნად (სავარაუდოდ) არ ქონდათ რეაქციის შექვეტა. არამედ ყურადღება გამახვილებული არის რეაქციის დროს გამოყოფილ ენერგიაზეყველაფერი(ამბავი) მთლიანობაში უნდა დაინახო და არა ცალკე ეპიზოდურად...რას იზამ ფორუმებზე ლექოტრები ჩეტაობენ, ბავშვები მინისტრებად სხედან და ჩვენ აღარც ვიჩატაოთ? არ ვარ მე ლექტორი, ნუ მაბრალებ. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted August 21, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted August 21, 2010 არ ვარ მე ლექტორი, ნუ მაბრალებ. მასეთ საზიზღრობას შენ როგორ დაგაბრალებ ბავშვები მინისტრებად სხედან და ჩვენ აღარც ვიჩატაოთ? რას იზამ, აცადეთ და დაბერდებიან, აგერ ნახავ თუ არა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.