Jump to content
Planeta.Ge

Recommended Posts

უცხო_პლანეტელი

სავარაუდოდო გენერატორი შიგაწვის ძრავით იეტება, ანუ მისი გარდაქმნა ხდება ჯერ ელექტრო ენერგიად და შემედეგ აკუმლიატორი იტენება და სემდეგ ისევ ელექტრო მოტორი იძვრება მაგ ენერგიით, ანუ პირდაპირი გამოყენების ნაცვლად ხდება ბენზინის შემოვლითი გზით ხარჯვა, რაც მის რეალურ ეფექტურობას შეამცირებს.

მსგავსი პრინციპით მუშაობენ თბომავლები. დიზელის ძრავი ატრიალებს გენერატორს, რომელიც გამოიმუშავებს ელექტროდენს და ამ დენზე მუშაობს ელექტრო ძრავი, რომელიც ამოძრავებს თბომავალს და შემადგენლობას. საკმაოდ ეფექტურია ეს სისტემა.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

 Anima Libera

მოგეხსენებათ ნავთობის მარაგი, ანუ ძირითადი დღევანდელი საავტომობილო საწვავი ულევი არ არის და მრავალი საავტომობილო მწარმოებელი მუშაობს ალტერნატიული ენერგიის, კერძოდ კი ელექტროენერგიის დანერგვაზე საავომო

უცხო_პლანეტელი

ჩემთვის თესლა არის ფავორიტი დიზაინიდან დაწყებული სიმძლავრით დამთავრებული, მაგრამ ელექტრო ავტოს ჭირდება რევულუცია   Fuel cell-ის სახით კონკურენტი ყავს, მაგრამ წყალბადის მიღება არის პრობლემატური

უცხო_პლანეტელი

asesino_141 რამოდენიმე დღის წინ წავიკითხე ერთი საინტერესო სტატია ამ თემაზე, ერთერთ სერიოზულ პრობლემას წარმოადგენს აკუმლიატორის მართვის-თვალყურის სისტემა. მანქანისთვის საჭიროა 10-ბით ერთეული, საერთო ჯა

საკმაოდ ეფექტურია ეს სისტემა.

ეგ ეფექტურობა (ძრავის)მოცულობაზეაც დამოკიდებული, შეიძლება ვცდები

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უცხო_პლანეტელი

არა, საბოლოო ბალანსით ალბათ წააგებს, მაგრამ მაგ მანქანის და კომბინაციის უპირატესობა პირველი 60 კილომეტრია, რომელსაც ბენზინის გარეშე გაივლის.

 

მე მაგალითად ჩვეულებრივი ჰიბრიდის ნაცვლად ამას ვიყიდიდი. ჯერჯერობით სრული ელექრო მანქანის ნაცვლადაც ამას ვიყიდიდი.

 

საბოლოო ბალანსი ასეთია - 45 ლიტრი ბენზინითა და სავსე აკუმულატორით 1000 კმ.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ჯერჯერობით სრული ელექრო მანქანის ნაცვლადაც ამას ვიყიდიდი.

ჩემთვის თესლა არის ფავორიტი :)

დიზაინიდან დაწყებული სიმძლავრით დამთავრებული, მაგრამ ელექტრო ავტოს ჭირდება რევულუცია :)

 

Fuel cell-ის სახით კონკურენტი ყავს, მაგრამ წყალბადის მიღება არის პრობლემატური

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უცხო_პლანეტელი

ტესლა სუპერქარია. ევროპაში მინიმუმ 100 000 ევრო ეღირება მეტი თუ არა.

 

ისე აკუმულატორებში შესაცვლელი აქვთ რაღაც. დღეს რაც არის იმის პროგრესი შორს ვერ წაიყვანს ინდუსტრიას.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

დღეს რაც არის იმის პროგრესი შორს ვერ წაიყვანს ინდუსტრიას.

კონდესატორების დახვეწაზე მუშაობენ და ვნახოთ.

ლიტიმის ბატარიები გაცილებით უკეთესია სხვა ბატარიებზე. 90% ენერგიას ინახავს.ასევე დატენვა-დაცლით არ უჩნდება მემორი-ეფექტი.მაგრამ "ვადა" გასდის,ანუ ძველდება დროის განმავლობასი, მნიშვნელობა არ აქვს როგორ და რა პირობებში იყენებ.

 

ასევე არა სასურველი ლითიუმის ბატარიების ბოლომდე დახარჯვა

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • 2 weeks later...

asesino_141

რამოდენიმე დღის წინ წავიკითხე ერთი საინტერესო სტატია ამ თემაზე, ერთერთ სერიოზულ პრობლემას წარმოადგენს აკუმლიატორის მართვის-თვალყურის სისტემა. მანქანისთვის საჭიროა 10-ბით ერთეული, საერთო ჯამში 100ზე მეტი აკუმლიატორი. ამ აკუმლიატორებს არ აქვთ ერტთნაირი სიმძლავრე-გამძლეობა და ა.შ. რაც იწვევს საერთო სისტემიში პრობლემებს.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • 2 weeks later...

მემგონი კარგად თუ ააწყვეს ბიოდიზელის და წყალბადის მანქანები უფრო გამოსადეგი იქნება... ბიოდიზელისთვის როგორც ვიცი მცენარე რაფსია ყველაზე კარგი დარგავ და იღებ უფასო ნავთობს და წყალბადის მისაღებად ელექტრო ენერგია არაა საჭირო? ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს? და ისე არ იცით ერთი ლიტრა წყალბადი რა ღირს?

 

 

asesino_141

60 კილომეტრს თუ გადის მანქანა და მის სრულიად დატენვას 1 ევრო თუ სჭირდება მეტი რაღა უნდათ? რავიცი კაცი სამსახურში როცა გადის ქალაქში 60 კილომეტრზე მეტს გადის? და 1 ევრო 60 კილომეტრზე პრაქტიკულად უფასო სიარულია...

Edited by fashisti
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

fashisti

წყალბადის მისაღებად ელექტრო ენერგია არაა საჭირო? ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს?

მანდ სხვა პრობლემაა. კერძოდ უსაფრთხოების.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ბიოდიზელისთვის როგორც ვიცი მცენარე რაფსია ყველაზე კარგი დარგავ და იღებ უფასო ნავთობს

1. ეგ უფასო არა

2.ტერიტორიებში შეზღუდული ხარ

3. 1,5 მილიარდი ადამიანი შიმსილობს დღეს დედამიწაზე, ამას კიდევ ერთი ამდენი უნდა დაემატოე?

4. მონოკულტურები მიწას ფიტავენ, ხოლო სასუქად ფოსფორი გამოიყენება, რომელის მარაგი ნელნელა გველევა დედამიწაზე

 

 

 

ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს? და ისე არ იცით ერთი ლიტრა წყალბადი რა ღირს?

ერთი ჰესი რამდენს გამიუმშავებს კი არ აქვს მნიშვნელობა, არამედ დახარჯული და მიღებული ენერგიების ბალანსი

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • 1 month later...

ბატარიის დატენვს საკმაოდ ხანგრძლივი დრო, 7-8 საათი სჭირდება

თუ არ ვცდები ფლორიდაში საკმაოდ კარგი ხერხი მოიფიქრეს ამ პრობლემის გადასაჭრელად. სპეციალური სადგურებია სადაც ბატარიებს გიცვლიან, რომელსაც სულ რამოდენიმე წუთი ჭირდება, ანუ ბატარიებს ქირაობ, რომ დაჯდება გაგიცვლიან. ბატარიების მესაკუთრე მანქანის მფლობელი კი აღარ არის(რაც ალბათ ყველაზე დიდი უარყოფით მხარედ შეიძლება ჩაითვალოს), არამედ ფირმა,რომელიც დატენის და მოუვლის აკუმლიატორებს, ანუ ნაგ. დატენვისას რომ გაფუჭდეს აკუმლიატორი მანქანის მფლობელს კი არ მოუწევს გამოცვლა არამედ ფირმას.

 

 

 

კიდევ არის სანტერესო მეთოდი, აკუმლიატორის ნაცვლად ორი ავზი და სპეციალური მოწყობილობა(აბკი(მემბრანა)). ამ ავზებსი არის სხვადასხვა სახის ელექტროლიტი(თუ არ ცდები ასე ქვია ქართულად, ანუ სპეციალური სითხე).მუშოაბის პრინციპი იგივეა, უბარლოდ სითხის გამოცვლა არის შესაძლებელი სპეციალურ გსამართ სადგურებზე.

მთავარი პრობლემა ენერგიოული სიმჭირდოვე ისევ და ისევ პრობლემატური რჩება

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უცხო_პლანეტელი

მთავარი პრობლემა ენერგიოული სიმჭირდოვე ისევ და ისევ პრობლემატური რჩება

თუ არ ვცდები მძლავრი ბატარია 400 კმ-ს ქაჩავს, არც თუ უიმედო შედეგია.უცხო_პლანეტელი

 

უცხო_პლანეტელი

თუ არ ვცდები ფლორიდაში საკმაოდ კარგი ხერხი მოიფიქრეს ამ პრობლემის გადასაჭრელად. სპეციალური სადგურებია სადაც ბატარიებს გიცვლიან, რომელსაც სულ რამოდენიმე წუთი ჭირდება, ანუ ბატარიებს ქირაობ, რომ დაჯდება გაგიცვლიან. ბატარიების მესაკუთრე მანქანის მფლობელი კი აღარ არის(რაც ალბათ ყველაზე დიდი უარყოფით მხარედ შეიძლება ჩაითვალოს), არამედ ფირმა,რომელიც დატენის და მოუვლის აკუმლიატორებს, ანუ ნაგ. დატენვისას რომ გაფუჭდეს აკუმლიატორი მანქანის მფლობელს კი არ მოუწევს გამოცვლა არამედ ფირმას.

კარგია, მაგრამ ცოტა ძვირი იქნება ალბათ.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

თუ არ ვცდები მძლავრი ბატარია 400 კმ-ს ქაჩავს, არც თუ უიმედო შედეგია.უცხო_პლანეტელი

არ ცდები,მაგრამ მასეთი მანქანების წარმოება ძალიან ძვირი ჯდება ანუ 100 000 ევროს ზემოთ.

ანუ მასეთი ტიპის მანქანებს სერიულად ვერ გაყიდი.

ფოლკსვაგნის ისტორიას თვალს თუ გადაავლებ ბევრ საერთოს იპოვი ამ მხრივ.

 

კარგია, მაგრამ ცოტა ძვირი იქნება ალბათ.

ღამე შეგეძლება თავადაც რომ დატენო, უბრალოდ როცა დრო არ გაქვს რომ დატენო, იდეალური ალტერნატივაა.

ნებისმიერი მომსახურება ფული ჯდება,მაგრამ დროც ფული ღირს ხოლმე,თანაც მოძრაობის არეალს საგრძნობლად ზრდის

 

ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს? და ისე არ იცით ერთი ლიტრა წყალბადი რა ღირს?

ფასი არ ვიცი,მაგრამ დღეს ყველაზე იაფად გაზიდან იღებენ წყალბადს, ანუ ეკოლოგიური ბალანსისითვის არანაირი ხეირი.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ტესლა როდსტერი 84000 ევრო ღირს, აგერ ჟურნალშია. მაგრამ ეგ სუპერქარია ფაქტიურად.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ტესლა როდსტერი 84000 ევრო ღირს, აგერ ჟურნალშია. მაგრამ ეგ სუპერქარია ფაქტიურად.

აქ ეხლა 90 000 ევროს ფარგლებშია(როგორ წესი რაღაც რაღეები თუ გინდა დამატებითი იხდი). ასევე ორკაციანი მანქანაა.

მასობრივი ელექრო მანქანებითვის გჭირდება მინიმუ 4 ადგილიანი რომლის ფასი 30 -50 000 ევროს ფარგლებში მერყეობს + საჭირნო ენრგიის საფასური სხვას მინიმუ კონკურენციას გაუწევს.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...