Saturn Posted June 26, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted June 26, 2010 უცხო_პლანეტელისავარაუდოდო გენერატორი შიგაწვის ძრავით იეტება, ანუ მისი გარდაქმნა ხდება ჯერ ელექტრო ენერგიად და შემედეგ აკუმლიატორი იტენება და სემდეგ ისევ ელექტრო მოტორი იძვრება მაგ ენერგიით, ანუ პირდაპირი გამოყენების ნაცვლად ხდება ბენზინის შემოვლითი გზით ხარჯვა, რაც მის რეალურ ეფექტურობას შეამცირებს.მსგავსი პრინციპით მუშაობენ თბომავლები. დიზელის ძრავი ატრიალებს გენერატორს, რომელიც გამოიმუშავებს ელექტროდენს და ამ დენზე მუშაობს ელექტრო ძრავი, რომელიც ამოძრავებს თბომავალს და შემადგენლობას. საკმაოდ ეფექტურია ეს სისტემა. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted June 26, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted June 26, 2010 საკმაოდ ეფექტურია ეს სისტემა. ეგ ეფექტურობა (ძრავის)მოცულობაზეაც დამოკიდებული, შეიძლება ვცდები Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted June 26, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted June 26, 2010 უცხო_პლანეტელიარა, საბოლოო ბალანსით ალბათ წააგებს, მაგრამ მაგ მანქანის და კომბინაციის უპირატესობა პირველი 60 კილომეტრია, რომელსაც ბენზინის გარეშე გაივლის. მე მაგალითად ჩვეულებრივი ჰიბრიდის ნაცვლად ამას ვიყიდიდი. ჯერჯერობით სრული ელექრო მანქანის ნაცვლადაც ამას ვიყიდიდი. საბოლოო ბალანსი ასეთია - 45 ლიტრი ბენზინითა და სავსე აკუმულატორით 1000 კმ. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted June 26, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted June 26, 2010 ჯერჯერობით სრული ელექრო მანქანის ნაცვლადაც ამას ვიყიდიდი.ჩემთვის თესლა არის ფავორიტი დიზაინიდან დაწყებული სიმძლავრით დამთავრებული, მაგრამ ელექტრო ავტოს ჭირდება რევულუცია Fuel cell-ის სახით კონკურენტი ყავს, მაგრამ წყალბადის მიღება არის პრობლემატური Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted June 26, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted June 26, 2010 უცხო_პლანეტელიტესლა სუპერქარია. ევროპაში მინიმუმ 100 000 ევრო ეღირება მეტი თუ არა. ისე აკუმულატორებში შესაცვლელი აქვთ რაღაც. დღეს რაც არის იმის პროგრესი შორს ვერ წაიყვანს ინდუსტრიას. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted June 26, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted June 26, 2010 დღეს რაც არის იმის პროგრესი შორს ვერ წაიყვანს ინდუსტრიას. კონდესატორების დახვეწაზე მუშაობენ და ვნახოთ.ლიტიმის ბატარიები გაცილებით უკეთესია სხვა ბატარიებზე. 90% ენერგიას ინახავს.ასევე დატენვა-დაცლით არ უჩნდება მემორი-ეფექტი.მაგრამ "ვადა" გასდის,ანუ ძველდება დროის განმავლობასი, მნიშვნელობა არ აქვს როგორ და რა პირობებში იყენებ. ასევე არა სასურველი ლითიუმის ბატარიების ბოლომდე დახარჯვა Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted July 10, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted July 10, 2010 asesino_141რამოდენიმე დღის წინ წავიკითხე ერთი საინტერესო სტატია ამ თემაზე, ერთერთ სერიოზულ პრობლემას წარმოადგენს აკუმლიატორის მართვის-თვალყურის სისტემა. მანქანისთვის საჭიროა 10-ბით ერთეული, საერთო ჯამში 100ზე მეტი აკუმლიატორი. ამ აკუმლიატორებს არ აქვთ ერტთნაირი სიმძლავრე-გამძლეობა და ა.შ. რაც იწვევს საერთო სისტემიში პრობლემებს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
fashisti Posted July 24, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted July 24, 2010 (edited) მემგონი კარგად თუ ააწყვეს ბიოდიზელის და წყალბადის მანქანები უფრო გამოსადეგი იქნება... ბიოდიზელისთვის როგორც ვიცი მცენარე რაფსია ყველაზე კარგი დარგავ და იღებ უფასო ნავთობს და წყალბადის მისაღებად ელექტრო ენერგია არაა საჭირო? ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს? და ისე არ იცით ერთი ლიტრა წყალბადი რა ღირს? asesino_14160 კილომეტრს თუ გადის მანქანა და მის სრულიად დატენვას 1 ევრო თუ სჭირდება მეტი რაღა უნდათ? რავიცი კაცი სამსახურში როცა გადის ქალაქში 60 კილომეტრზე მეტს გადის? და 1 ევრო 60 კილომეტრზე პრაქტიკულად უფასო სიარულია... Edited July 24, 2010 by fashisti Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted July 25, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted July 25, 2010 fashistiწყალბადის მისაღებად ელექტრო ენერგია არაა საჭირო? ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს?მანდ სხვა პრობლემაა. კერძოდ უსაფრთხოების. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted July 25, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted July 25, 2010 ბიოდიზელისთვის როგორც ვიცი მცენარე რაფსია ყველაზე კარგი დარგავ და იღებ უფასო ნავთობს1. ეგ უფასო არა2.ტერიტორიებში შეზღუდული ხარ3. 1,5 მილიარდი ადამიანი შიმსილობს დღეს დედამიწაზე, ამას კიდევ ერთი ამდენი უნდა დაემატოე?4. მონოკულტურები მიწას ფიტავენ, ხოლო სასუქად ფოსფორი გამოიყენება, რომელის მარაგი ნელნელა გველევა დედამიწაზე ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს? და ისე არ იცით ერთი ლიტრა წყალბადი რა ღირს?ერთი ჰესი რამდენს გამიუმშავებს კი არ აქვს მნიშვნელობა, არამედ დახარჯული და მიღებული ენერგიების ბალანსი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted September 17, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 17, 2010 ბატარიის დატენვს საკმაოდ ხანგრძლივი დრო, 7-8 საათი სჭირდებათუ არ ვცდები ფლორიდაში საკმაოდ კარგი ხერხი მოიფიქრეს ამ პრობლემის გადასაჭრელად. სპეციალური სადგურებია სადაც ბატარიებს გიცვლიან, რომელსაც სულ რამოდენიმე წუთი ჭირდება, ანუ ბატარიებს ქირაობ, რომ დაჯდება გაგიცვლიან. ბატარიების მესაკუთრე მანქანის მფლობელი კი აღარ არის(რაც ალბათ ყველაზე დიდი უარყოფით მხარედ შეიძლება ჩაითვალოს), არამედ ფირმა,რომელიც დატენის და მოუვლის აკუმლიატორებს, ანუ ნაგ. დატენვისას რომ გაფუჭდეს აკუმლიატორი მანქანის მფლობელს კი არ მოუწევს გამოცვლა არამედ ფირმას. კიდევ არის სანტერესო მეთოდი, აკუმლიატორის ნაცვლად ორი ავზი და სპეციალური მოწყობილობა(აბკი(მემბრანა)). ამ ავზებსი არის სხვადასხვა სახის ელექტროლიტი(თუ არ ცდები ასე ქვია ქართულად, ანუ სპეციალური სითხე).მუშოაბის პრინციპი იგივეა, უბარლოდ სითხის გამოცვლა არის შესაძლებელი სპეციალურ გსამართ სადგურებზე.მთავარი პრობლემა ენერგიოული სიმჭირდოვე ისევ და ისევ პრობლემატური რჩება Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted September 17, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 17, 2010 უცხო_პლანეტელიმთავარი პრობლემა ენერგიოული სიმჭირდოვე ისევ და ისევ პრობლემატური რჩება თუ არ ვცდები მძლავრი ბატარია 400 კმ-ს ქაჩავს, არც თუ უიმედო შედეგია.უცხო_პლანეტელი უცხო_პლანეტელითუ არ ვცდები ფლორიდაში საკმაოდ კარგი ხერხი მოიფიქრეს ამ პრობლემის გადასაჭრელად. სპეციალური სადგურებია სადაც ბატარიებს გიცვლიან, რომელსაც სულ რამოდენიმე წუთი ჭირდება, ანუ ბატარიებს ქირაობ, რომ დაჯდება გაგიცვლიან. ბატარიების მესაკუთრე მანქანის მფლობელი კი აღარ არის(რაც ალბათ ყველაზე დიდი უარყოფით მხარედ შეიძლება ჩაითვალოს), არამედ ფირმა,რომელიც დატენის და მოუვლის აკუმლიატორებს, ანუ ნაგ. დატენვისას რომ გაფუჭდეს აკუმლიატორი მანქანის მფლობელს კი არ მოუწევს გამოცვლა არამედ ფირმას.კარგია, მაგრამ ცოტა ძვირი იქნება ალბათ. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted September 18, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 18, 2010 თუ არ ვცდები მძლავრი ბატარია 400 კმ-ს ქაჩავს, არც თუ უიმედო შედეგია.უცხო_პლანეტელიარ ცდები,მაგრამ მასეთი მანქანების წარმოება ძალიან ძვირი ჯდება ანუ 100 000 ევროს ზემოთ.ანუ მასეთი ტიპის მანქანებს სერიულად ვერ გაყიდი.ფოლკსვაგნის ისტორიას თვალს თუ გადაავლებ ბევრ საერთოს იპოვი ამ მხრივ. კარგია, მაგრამ ცოტა ძვირი იქნება ალბათ. ღამე შეგეძლება თავადაც რომ დატენო, უბრალოდ როცა დრო არ გაქვს რომ დატენო, იდეალური ალტერნატივაა.ნებისმიერი მომსახურება ფული ჯდება,მაგრამ დროც ფული ღირს ხოლმე,თანაც მოძრაობის არეალს საგრძნობლად ზრდის ერთი ჰესი რომ გაუშვან წყალბადის მიღებაზე ნეტა რა რაოდენობით მანქანებს დააკმაყოფილებს? და ისე არ იცით ერთი ლიტრა წყალბადი რა ღირს?ფასი არ ვიცი,მაგრამ დღეს ყველაზე იაფად გაზიდან იღებენ წყალბადს, ანუ ეკოლოგიური ბალანსისითვის არანაირი ხეირი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Anima Libera Posted September 18, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted September 18, 2010 ტესლა როდსტერი 84000 ევრო ღირს, აგერ ჟურნალშია. მაგრამ ეგ სუპერქარია ფაქტიურად. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
უცხო_პლანეტელი Posted September 18, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted September 18, 2010 ტესლა როდსტერი 84000 ევრო ღირს, აგერ ჟურნალშია. მაგრამ ეგ სუპერქარია ფაქტიურად. აქ ეხლა 90 000 ევროს ფარგლებშია(როგორ წესი რაღაც რაღეები თუ გინდა დამატებითი იხდი). ასევე ორკაციანი მანქანაა.მასობრივი ელექრო მანქანებითვის გჭირდება მინიმუ 4 ადგილიანი რომლის ფასი 30 -50 000 ევროს ფარგლებში მერყეობს + საჭირნო ენრგიის საფასური სხვას მინიმუ კონკურენციას გაუწევს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.