Jump to content
Planeta.Ge

ხიდი ჩაინგრა, ორი ადამიანი დაიღუპა


Recommended Posts

მეც ეგრე გაკვირვებული დავრჩი სადღაც რომ გეწერა კომუნისტების დროს უარესი მდგომარეობა იყოო...არადა -ასჯერ არა:( :user:

მე ის დავწრერ რომ კომუნისტების დროინდელია, მშენებლობებზე ფულის პარვა მეთქი. ხოლო კომუნისტების დროს თანხები ასე მკაცრად არ იყო გათვილი საქმეზე როგორც ეს კაპიტალისტების თუ დახმარებისას არის ხოლმე. ანუ მუშაობის პრინციპი იგვე დარჩა, უბრალოდ საწყისი თანხა შეუმცირდათ.

 

არაფერს ვამბობ ცოდნაზე, ეხლახანს ჩემს მეგობრებს მშენებელ-იჟინრებს ვესაუბრე, ელემენტარული სტატიკას და მასალათაგამძლეობას ვეღარ ასწავლიან :(

და მათი აშენებული :(

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

უცხო_პლანეტელი

მშენებლობაზე ფულსი პარვას ვერავინ ბედავდა მასალების მოკლების, ტექნიკური უსაფრტხოების დარღვევის ან თუნდაც შრომის დაცვის ხარჯზე...ფული კეთდებოდა სმეტით...ანუ წესიერი რომ აშენებულიყო ტუ საჭირო იყო 2 აგური იწერებოდა 3. ეგ სქემა იყო. საძირკველი რომ მორჩებოდა ტექნიკური ზედამხედველობის რევიზია მოდიოდა და დაფარული სამუშაოების მიღება ჩაბარების აქტი იწერებოდა---ანუ არავის ქონდა უფლება საძირკველისისე დაეფარა რომ არ შემოწმებულიყო. არმატურების დასვარკა, აპალოვკაში ბეტონის ჩასხმა-სალკე კომისია ცალკე აქტი-მოკლედ მშენებლობა ბარდებოდა ეტაპობრივად რომ არსად არაფერი გაპარულიყო...ციხემდე საქმე იცი როდის მიდიოდა-ტუ პრარაბი და მშენებელი კომისიას ვტქვათ ფულს მისცემდნენ ან რესტორანში წაიყვანდნენ-ყველაფერი წესრიგშაი არ უნდა შემოწმებაო და აღმოჩნდებოდა რომ -ნურასუკაცრავად...

ეხლა შეადარე ეხლა რა ხდება....ეგ ხიდი რომ არ შეემოწმებინათ ვისაც ეკუთვნოდა 86 წლამდე-ციხე არ ასცდებოდათ..მაგრამ ნაცებს მარტო ფასადების ღებვაში ემეტებათ ტანხები-იმიტომ რომ ჩანს , პარში გამოდგება...აბა ხიდის საძირკვლის გამაგრებაში რა ხეირი ყრია?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მშენებლობაზე ფულსი პარვას ვერავინ ბედავდა მასალების მოკლების, ტექნიკური უსაფრტხოების დარღვევის ან თუნდაც შრომის დაცვის ხარჯზე...ფული კეთდებოდა სმეტით...ანუ წესიერი რომ აშენებულიყო ტუ საჭირო იყო 2 აგური იწერებოდა 3. ეგ სქემა იყო. საძირკველი რომ მორჩებოდა ტექნიკური ზედამხედველობის რევიზია მოდიოდა და დაფარული სამუშაოები

მერე მეც მაგას ვიძახი მაშინ თანხა არ იყო პრობლემატური(ნაცონობობა და კო კი იყო საჭირო, მაგრამ ფული იყო იმდენი რამდენსაც მოითხოვდი), ეხლა კიდევ სხვანაირად არის, იმდენი ფული გეძლევა რამდენიც საჭირა მშენებლობისთვის, ამიტომ უსაფრთხოების ხარჯზე ხდება ფულის კეთება.

 

კონტროლზე უფრო ეფექტური პასუხისმგებლობა მიმაჩნია, სადღაც 2-3 წლის წინ ტენდერზე წავიკითხე, არსად არ ეწერა გარანტიებზე და უსაფრთხოებაზე.

 

ნაცებს მარტო ფასადების ღებვაში ემეტებათ ტანხები-იმიტომ რომ ჩანს , პარში გამოდგება...აბა ხიდის საძირკვლის გამაგრებაში რა ხეირი ყრია?

ეს მარტო ნაცების ნიშა არა, ჩვენდა საუბედუროდ. საზოგადოების უცოდნრიბოის და ყველაფერი მკიდია რაც არ იჭმევას დამოკიდებულების ბრალია

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მართვის თეორია

ეს ხელისუფლების დაცვა არ იყო?!

არა. ეს იყო ადექვატურად მოქმედების სურვილი.

 

T_A_T

ცნობისთვის 80 წლებში აშენებული ხიდი როგორ გგონიათ რამდენწლიანი ექსპუატაციის ვადიტ აშენდებოდა? ჩAხედეთ სნიპებს-საზოგადოებრივი მოხმარების მსგავსი ნაგებობების ვადებს...შპარგაკლა-ხრუშოვკების ოფიციალური დადოკუმენტირებული ექსპლუატაციის ვადა იყო 50 წელი

მერე რატომ ჩაინგრა 2010 წელს?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Saturn

მერე რატომ ჩაინგრა 2010 წელს?

თუთიყუშივით რას იმეორებ კაცო:))) მეორე გვერდზე მიწერია რატომაც-დამშვიდდი ნუ ღEლავ :pupuza:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Saturn

მერე რატომ ჩაინგრა 2010 წელს?

სოფელ გლდანში ჩანგრეული ხიდის მოვლა-შენახვის სამუშაოებს ქართული კომპანია "ბედეკი" ახორციელებდა , - ამის შესახებ "ინტერპრესნიუსს" საგზაო დეპარტამენტის თავმჯდომარის მოადგილემ, გოგი წერეთელმა განუცხადა.

 

---

 

ამ ორგანიზაციის საიტი ვერ ვიპოვე. საინტერესოა არა?!

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

T_A_T

თუთიყუშივით რას იმეორებ

რას ვიმეორებ, პირველად გკითხე.

 

newstudio

ამ ორგანიზაციის საიტი ვერ ვიპოვე. საინტერესოა არა?!

რითია საინტერესო? ქართულ კომპანიებს რომ საიტები არ აქვთ ხშირად, ახალი ამბავი არაა. კომპანიებს კი არა, სასტუმროს რომ არ ექნება საიტი, ამის მერე რაზე უნდა ელაპარაკო ამათ :ravic:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

პ.ს. ცნობისთვის 80 წლებში აშენებული ხიდი როგორ გგონიათ რამდენწლიანი ექსპუატაციის ვადიტ აშენდებოდა?

ალბათ 30-40.მე მგონი ბერად უფრო ასაკიანი ხიდებიც არსებობს, მაგრამ სავარაუდოდო რეგულარური ინსპექცია არის საჭირო გარკვეული "ასაკიდან".

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Saturn

საკრებულოს წევრმა ნათელა მაჭავარიანმა და თვითმმართველობის არჩევნებზე გლდანის მაჟორიტარობის ყოფილმა კანდიდატმა კახა სეთურიძემ პრესკონფერენცია გამართეს. მათ განსვენებულების ოჯახებს მიუსამძიმრეს.

"დღეს საზარელი ტრაგედიის მოწმე ვართ. ძლიერი წვიმის შედეგად დაინგრა 2 ხიდი, რასაც მოჰყვა მსხვერპლი, გარდაიცვალა 2 ადამიანი, რაზეც პასუხისმგებლობა გიგი უგულავას ეკისრება",- აღნიშნა სეთურიძემ.

მისი ინფორმციით, ხიდი 1980 წელს აშენდა და მას შემდეგ ექსპერტიზა არ ჩატარებია. "საქართველოს გზა" მოითხოვს, საზოგადოებისთვის გახდეს ცნობილი, თუ როდის ჩატარდა ხიდის ექსპერტიზა და გამოქვეყნდეს ექსპერტების დასკვნა. "სანამ ახალ ხიდებზე დაიხარჯება მილიონები, მანამ ამორტიზებული ნაგებობების შემოწმება და შეკეთება უნდა ჩატარდეს",-განაცხადა კახა სეთურიძემ.

 

http://new.interpressnews.ge/ge/politika/138493-qsaqarthvelos-gzaq-thbilisis-mers-gigi-ugulavas-adanashaulebs.html

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მისი ინფორმციით, ხიდი 1980 წელს აშენდა და მას შემდეგ ექსპერტიზა არ ჩატარებია

აჰა! ეხლა ამატაც კითხე აბა

მერე რატომ ჩაინგრა 2010 წელს?

:(

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რადიო ``კომერსანტი``, FM 95.5

 

ვაკე-საბურთალოს დამაკავშირებელ ახალ ესტაკადაზე წვიმიან ამინდში ლოდები ცვივა. ამ ხმაურიან განცხადებას არასამთავრობოების ნაწილი აკეთებს. მათ დღეს სპეციალური განცხადებაც გაავრცელეს, სადაც ნათქვამია, რომ თბილისის მერიას და გარემოს დაცვის სამინისტროს არაერთხელ მოუწოდეს, არ მომხდარიყო ვაკე-საბურთალოს გზის მონაკვეთზე მთის მოჭრა და მზიურზე ჩქაროსნული მაგისტრალის მშენებლობა.

 

მათივე მტკიცებით, ქვის ლოდები ავტომობილებს აზიანებს, რასაც მოქალაქეთა ჯანმრთელობის დაზიანებებიც თან სდევს. თბილისის მერიის კეთილმოწყობის სამსახურში ადასტურებენ, რომ ვაკე–საბურთალოს ჩქაროსნულ მაგისტრალზე მოჭრილი კლდის ფერდობიდან ქვები მართლაც ცვიოდა. ამიტომ მაგისტრალი 3 კვირით დაიკეტა და გამწმენდი სამუშაოები ჩატარდა. სამსახურის ცნობით გზაზე მოძრაობა დღეიდან აღდგა და მგზავრებს საფრთხე არ ემუქრებათ.

 

:018: :018: :018:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რას ვამბობდი:((( ჯერ სადა ხართ...ვახუშტის ხიდის ბრჯენებია მისახედი....ტუნდაც :(
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

T_A_T

რას ვამბობდი(( ჯერ სადა ხართ..

თბილისი-გომბორი-თელავის რეაბილიტირებული გზის ნაწილი მეწყერმა მთლიანად წაიღო. მეწყერმა წყალმომარაგების მილებიც დააზიანა, რომლითაც თელავის მოსახლეობას სასმელი წყალი მიეწოდება. დაზიანებულია მაღალმთიან სოფლებში გამავალი ელექტროენერგიის გადამცემი ბოძებიც.

 

საფრთხე შეექმნა მდინარე მღვრიეზე არსებულ 50-მეტრიან ხიდსაც. თელავის გამგებლის განცხადებით, ზარალი საკმაოდ დიდია და იგი სერიოზული ღონისძიებების გატარებას მოითხოვს.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • შექმენი...