planetanews Posted June 13, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted June 13, 2010 http://gtn.ge/wp-content/uploads/2010/04/nacionalebi_logo.jpg30 მაისის არჩევნებისთვის “ნაციონალურმა მოძრაობამ” ყველაზე მეტი თანხა რეკლამაზე დახარჯა. ცენტრალურ საარჩევნო კომისიაში წარდგენილი ანგარიშის თანახმად, საარჩევნოდ “ნაციონალებმა” სულ 14 008 450 ლარი დახარჯეს, საიდანაც 10 130 600 ლარი სარეკლამო რგოლების განთავსება-დამზადებაზე მოდის. რაც შეეხება რეკლამას პრესასა და ბილბორდებზე, ამისთვის “ნაციონალებმა” 493 812 ლარი დახარჯეს, ბეჭდვითი და სააგიტაციო მასალების, მათ შორის პლაკატების დაბეჭდვაზე – 629 967 ლარი, მასობრივი ღონსიძიებების გამართვასა და დარბაზების დაქირავებაზე – 730 229 ლარი. ამასთან, “ერთიანმა ნაციონალურმა” მოძრაობამ საარჩევნო ფონდიდან 609 620 ლარი ხელფასებსა და სხვა შრომის ანაზღაურებაზე დახარჯა, მივლინებებზე – 2 830 ლარი, კონსულტაციების მიღებასა და საარჩევნო კვლევებზე – 351 474 ლარი. რაც შეეხება საკანცელარიო და საკომუნიკაციო ხარჯებს, ამისთვის “ნაციონალურმა მოძრაობამ” საარჩევნო ფონდიდადნ, სადაც ძირითადი შემომწირველები თავად იყვნენ, 1 059 918 ლარი გაიღეს. ანგარიშიდან ასევე ირკვევა, რომ სარეკლამო მომსახურებისთვის კონკრეტულად “რუსთავი 2″-სთვის “ნაციონალებს” 4 711 991 ლარი აქვს გადარიცხული, “თაჩ მედიისთვის” – 4 758 473 ლარი, სარეკლამო რგოლებისთვის კი კომპანია “აუთდორჯის” 160 219 ლარი გადაერიცხა. IPN Share View the full article Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts