planetanews Posted April 14, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 14, 2010 http://www.epn.ge/wp-content/uploads/darchiashvili-davit012-150x130.jpgევროპასთან ინტეგრაციის კომიტეტის თავმჯდომარე დავით დარჩიაშვილი კანონმდებლობაში ,,შეცდომაში შემყვანი რეკლამის” ტერმინის შემოღების ინიციატვით გამოდის. როგორც კომიტეტის დღევანდელ სხდომაზე დარჩიაშვილმა განაცხადა, უნდა მომზადდეს ,,რეკლამის შესახებ’’ საქართველოს კანონში ცვლილებეების პროექტი, რომელიც კანონში ახალი ტერმინის ,,შეცდომაში შემყვანი რეკლამის” შეტანას გაითვალისწინებს. დარჩიაშვილის თქმით, კანონმდებლობაში უნდა არსებობდეს ,,შეცდომაში შემყვანი რეკლამის” განმარტება, რაც იქნება რეკლამა, რომლის მეშვეობითაც რეკლამის დამკვეთს, მწარმოებელს, გამავრცელებელს განზრახ შეჰყავს შეცდომაში რეკლამის მომხმარებელი და რომელსაც შეუძლია დააზიანოს კონკურენტი. დეპუტატის განცხადენით, აღნიშნული ცვლილებები განისაზღვრება ევროკავშირის წევრი ქვეყნების მიერ შეცდომაში შემყვანი რეკლამების რეგულაციებისა და ადმინისტრაციული უზრუნველყოფის შესახებ დირექტივების შესაბამისად. იხილეთ epn.ge Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts