Jump to content
Planeta.Ge

კაჩინსკის პილოტის და დისპეტჩერის საუბარი


Recommended Posts

სამხედრო აეროპოტრში ასეთ რამ................................

 

დავიჯერო ესეც შერჩებათ რუსებს? მაგრად დაამანდრაჟეს ევრპა

 

აი ამაშია საქმე...

შერჩებათ, როგორც სხვა მარავალი...

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ნოდიები გახდით?

დღეს ყველანი ნოდიები ვართ :)

ისე, რაღაც მინდა რომ რუსეთის მოწყობილი იყოს, პრიკლუჩენიები მევასება, მაგარი ამბები ატყდება :D იქნებ ვიხეიროთ კიდეც, რა იცი :D

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

1. არასოდეს არ შეიძლება კატასტროფაში დაღუპულ ადამიანზე აუგის თქმა!

2. დისპეტჩერის მოვალეობა არაა ლიტერატურულად გამართული ინტერვიუს მიცემა, არამედ თვითმფრინავის მართვა მიწიდან, კოორდინატების მიწოდება: სიმაღლე, ამინდი, ქარის მიმართულება, ხილვადობა, სიმაღლის კარნახი და ა.შ., ხომალდის მეთაურს აშკარად ურჩიეს არ მოეხდინა დაჯდომა, მაგრამ მან თავად მიიღო გადაწყვეტილება და უამინდობის მიუხედავად გარისკა. ავიაციაში არის დადგენილი კანონი-გადაწყვეტილებას ღებულობს ხომალდის მეთაური. იყო თუ არა მასზე ზეწოლა ამის გარკვევა შეუძლებელია ჯერჯერობით.

ხომალდის მეთაური აგებს პასუხს სრულად, იგი არ უნდა დაემორჩილოს არავის, იფიქროს მხოლოდ და მხოლოდ მგზავრებისა და ეკიპაჟის უსაფრთხოებაზე!

3. კატასტროფას არ იკვლევს მხოლოდ რუსეთის მხარე, აქ ჩართულია იკაოს(ფრენის საერთაშორისო ორგანიზაცია) და პოლონეთის საავიაციო დეპარტამენტის სპეციალისტები.

4. არაფერს არ გამოვრიცხავ, მაგრამ წმინდა საავიაციო უსაფრთხოების თვალზსაზრისით ესაა: საავიაციო კატასტროფა, და აქ თვითმფრინავის მარკა, დისპეჩერი და ამინდი არაფერ შუაშია, სახეზეა ეკიპაჟის არასწორი გადაწყვეტილება!

ძალიან ვწუხვარ!

ეს არაა რუსების გამართლება, ვერაფერს ვერ დავამტკიცებ, უბრალოდ 10 წელი ვიმუშავე ავიაციაში!

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

DonCaredo

ისე, რაღაც მინდა რომ რუსეთის მოწყობილი იყოს, პრიკლუჩენიები მევასება, მაგარი ამბები ატყდება იქნებ ვიხეიროთ კიდეც, რა იცი

ჩვენი ბედი რომ ვიცი, პირველი ჩვენ დავიბოპმბებით :))

თან ჯერ რუსები დაგვბმობავენ, მერე ნატო :D

და ბოლოს მიშა გამოვა გადარჩენილ 3 429 ადამიანის წინაშე და ჩვენ არ ჩამოვიშალეთო იტყვის :D)

ასე რომ იყოს...

დიდი მადლობა...

ნუ შეწუხდებით.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

1. არასოდეს არ შეიძლება კატასტროფაში დაღუპულ ადამიანზე აუგის თქმა!

მამაჩემი თავის სიკვდილით მოკვდა, ამიტომ რა, შეიძლება აუგის თქმა? :)

კაი ხო, შუტკა.

აი ამაში კი ალბათ მართალი ხარ:

უსაფრთხოების თვალზსაზრისით ესაა: საავიაციო კატასტროფა, და აქ თვითმფრინავის მარკა, დისპეჩერი და ამინდი არაფერ შუაშია, სახეზეა ეკიპაჟის არასწორი გადაწყვეტილება!
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

DonCaredo

დაჯდომა გადაწყვიტე რაღაც სამხედრო გაურკვეველი მეპატრონის აეროდრომზე, პირველი წრიდან ვერ დაჯექი, მეორედან ვერ დაჯექი, გეუბნებიან წადი რა სხვაგან დაჯექი, და მაინც არ მიდიხარ, შეიძლება დისპეჩერმა იფიქრა, და მატ ვაშუო smile.gif და დაჯექით ახლა ჩემ ....ეო

არ ყოფილა ესე, პირველი შესვლიდან მოუვიდათო - ესე დაწერეს პოლონელმა პილოტებმა, დევს ეს ნფო კაჩინსკის ტემაში

 

DonCaredo

ისე, ეგ მართალია ნეტა, რომ იმედის გადაცემაში იყოო, ერთი ეპიზოდიო, რომ აი ლეხ კაჩინსკის თვითმფრინავი აფეთქდაო,

მე მახსოვს რომ - კი, მაგრამ ვერ ვიპოვე ის ჩანაწერი

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

1. არასოდეს არ შეიძლება კატასტროფაში დაღუპულ ადამიანზე აუგის თქმა!

2. დისპეტჩერის მოვალეობა არაა ლიტერატურულად გამართული ინტერვიუს მიცემა, არამედ თვითმფრინავის მართვა მიწიდან, კოორდინატების მიწოდება: სიმაღლე, ამინდი, ქარის მიმართულება, ხილვადობა, სიმაღლის კარნახი და ა.შ., ხომალდის მეთაურს აშკარად ურჩიეს არ მოეხდინა დაჯდომა, მაგრამ მან თავად მიიღო გადაწყვეტილება და უამინდობის მიუხედავად გარისკა. ავიაციაში არის დადგენილი კანონი-გადაწყვეტილებას ღებულობს ხომალდის მეთაური. იყო თუ არა მასზე ზეწოლა ამის გარკვევა შეუძლებელია ჯერჯერობით.

ხომალდის მეთაური აგებს პასუხს სრულად, იგი არ უნდა დაემორჩილოს არავის, იფიქროს მხოლოდ და მხოლოდ მგზავრებისა და ეკიპაჟის უსაფრთხოებაზე!

3. კატასტროფას არ იკვლევს მხოლოდ რუსეთის მხარე, აქ ჩართულია იკაოს(ფრენის საერთაშორისო ორგანიზაცია) და პოლონეთის საავიაციო დეპარტამენტის სპეციალისტები.

4. არაფერს არ გამოვრიცხავ, მაგრამ წმინდა საავიაციო უსაფრთხოების თვალზსაზრისით ესაა: საავიაციო კატასტროფა, და აქ თვითმფრინავის მარკა, დისპეჩერი და ამინდი არაფერ შუაშია, სახეზეა ეკიპაჟის არასწორი გადაწყვეტილება!

ძალიან ვწუხვარ!

ეს არაა რუსების გამართლება, ვერაფერს ვერ დავამტკიცებ, უბრალოდ 10 წელი ვიმუშავე ავიაციაში!

 

1. ასეთ რეის მინიმუმ სამხედრო რადარებით აკონტროლებდნენ და ის რომ სადმე ასეთი ნისლია დღეს ჩვეულებრივ კომპიუტერით შეგიძლიათ სატელიტიდან ნახვა.

2. დისპეჩერის საუბარს რომ უსმინო, ან ეგაა გამოთაყვანებული, ან პილოტები იყვნენ საბავსვო ბაღიდან.

 

უბრალოდ იყო მომენტი რომელიც რუსებმა გამოიყენეს. მიდი და უმტკიცე ეხლა ამათ როგორ დააყენა დისპეჩერმა "სწორ გზაზე" თვითმფრინავი.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

არ ყოფილა ესე, პირველი შესვლიდან მოუვიდათო - ესე დაწერეს პოლონელმა პილოტებმა

ვა, ეგ არ ვიცოდი, მე რატომღაც ვიცოდი რომ მეოთხე ცდაზე მოუვიდათო. ეგ ბევრ რამეს ცვლის

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ხო, რავიცი :(

დაველოდოთ რას იტყვიან ექსპერტები, არამგნია პოლონელები გაჩუმდნენ თუ რამე ურიგოდ იქნება

 

mogzauri

იცი რა მაინტერესებს?

ავიოკატასტროფის დროს, სხვის ტერიტორიაზე, წესით ვინ იკვლევს შემთხვევას?

და კიდე - ის "შავი ყუთები" სხვა ქვეყნის საკუთრება რომაა, იმის გახსნის უფლება ააქ სხვა ქვეყნის ექსპერტებს გამოძიებისას?

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ისე ერთი ორი ადამიანი ხომ არ გაგვეგზავნა ფორუმიდან კატასტროფის შემსწავლელ კომისიაში..თორემ პოლონელები მიამიტები არიან და რუსები რამეს მოატყვილებენ.. :( :givi:
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

babuagiorgi

რადარებით კონტროლდება საჰაერო სივრცე მთლიანად არა კონკრეტული რეისი, თუმცა ასეთი რეისები, რომელსაც ლიტერ1-საც ეძახიან არამარტო რადარებით სამხედრო მოიერეშეებითაც კონტროლდება, რაც შეეხება დისპეტჩერს, თქვენ რომ უსმინოთ დისპეტჩერების მუშაობას შეიძლება თვითმფრინავში არ ჩაჯდეთ საერთოდ :( , არვის არ ვამართლებ და არც თავს ვდებ, რომ ეს არ იყო მოწყობილი, მაგრამ თუ იყო მაშინ ხომალდს კამიკაძე პოლონელი მეთაურობდა!

არ დაგავიწყდეთ ეს არ იყო სამოქალაქო აეროპორტი, არამედ სამხედრო აეროდრომი და შესაბამისად "სალდაფონი" დიპეჩერი...

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ისე რა მაგადი იქნება,

კურილიის კუძულებიდან აიაპონელები დაცხებენ,

სახალინიდან ჩინელები,

ბალტიისპირეთიდან და კალინინგრადიდან ნატო,

ჩრდილო კავკასიიიდან მოჯახედები,

 

ტატარსტანიც აფეთქება,

ცხინვალსა და აფხაზეთში დაბუდებულ მტერს თურქებს გავანადგურებინებთ

 

 

და მერე გაიმართება სანატრელი მიწინგი, ქაფქიანებით, მურზაყანებით და წურწუმიებით :(

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ავიოკატასტროფის დროს, სხვის ტერიტორიაზე, წესით ვინ იკვლევს შემთხვევას?

და კიდე - ის "შავი ყუთები" სხვა ქვეყნის საკუთრება რომაა, იმის გახსნის უფლება ააქ სხვა ქვეყნის ექსპერტებს გამოძიებისას?

საერთაშორისო რეისების დროს, შავი ყუთის გახსნა იკაოს მეთვალყურეებისა და იმ ქვეყნის წარმომადგენელთა გარეშე არ დაიშვება!

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

newstudio

არ ვიცი რამდენად მართალია:

 

http://www.gzt.ru/topnews/accidents/-zapis...ionbigfromindex

 

ყველა აუდიოს მოუსმინეთ...

 

პ.ს. ჯერ იყოს და მერე როცა მოდერი საჭიროდ ჩათვლის შესაბამის თემას შეუერთდეს...

 

 

ვერ ვხსნი ერორს მაძლევს.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ისე რა მაგადი იქნება,

კურილიის კუძულებიდან აიაპონელები დაცხებენ,

სახალინიდან ჩინელები,

ბალტიისპირეთიდან და კალინინგრადიდან ნატო,

ჩრდილო კავკასიიიდან მოჯახედები,

 

ტატარსტანიც აფეთქება,

ცხინვალსა და აფხაზეთში დაბუდებულ მტერს თურქებს გავანადგურებინებთ

 

 

და მერე გაიმართება სანატრელი მიწინგი, ქაფქიანებით, მურზაყანებით და წურწუმიებით :(

აუ რა კარგად მიდიოდა ყველაფერი, მაგრამ აი ეს ბოლო მიტინგი რომ წარმოვიდგინე, დავიგრუზე :givi:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...