irene Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 სამხედრო აეროპოტრში ასეთ რამ................................ დავიჯერო ესეც შერჩებათ რუსებს? მაგრად დაამანდრაჟეს ევრპა აი ამაშია საქმე... შერჩებათ, როგორც სხვა მარავალი... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 ნოდიები გახდით?დღეს ყველანი ნოდიები ვართ ისე, რაღაც მინდა რომ რუსეთის მოწყობილი იყოს, პრიკლუჩენიები მევასება, მაგარი ამბები ატყდება იქნებ ვიხეიროთ კიდეც, რა იცი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mogzauri Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 1. არასოდეს არ შეიძლება კატასტროფაში დაღუპულ ადამიანზე აუგის თქმა!2. დისპეტჩერის მოვალეობა არაა ლიტერატურულად გამართული ინტერვიუს მიცემა, არამედ თვითმფრინავის მართვა მიწიდან, კოორდინატების მიწოდება: სიმაღლე, ამინდი, ქარის მიმართულება, ხილვადობა, სიმაღლის კარნახი და ა.შ., ხომალდის მეთაურს აშკარად ურჩიეს არ მოეხდინა დაჯდომა, მაგრამ მან თავად მიიღო გადაწყვეტილება და უამინდობის მიუხედავად გარისკა. ავიაციაში არის დადგენილი კანონი-გადაწყვეტილებას ღებულობს ხომალდის მეთაური. იყო თუ არა მასზე ზეწოლა ამის გარკვევა შეუძლებელია ჯერჯერობით. ხომალდის მეთაური აგებს პასუხს სრულად, იგი არ უნდა დაემორჩილოს არავის, იფიქროს მხოლოდ და მხოლოდ მგზავრებისა და ეკიპაჟის უსაფრთხოებაზე!3. კატასტროფას არ იკვლევს მხოლოდ რუსეთის მხარე, აქ ჩართულია იკაოს(ფრენის საერთაშორისო ორგანიზაცია) და პოლონეთის საავიაციო დეპარტამენტის სპეციალისტები.4. არაფერს არ გამოვრიცხავ, მაგრამ წმინდა საავიაციო უსაფრთხოების თვალზსაზრისით ესაა: საავიაციო კატასტროფა, და აქ თვითმფრინავის მარკა, დისპეჩერი და ამინდი არაფერ შუაშია, სახეზეა ეკიპაჟის არასწორი გადაწყვეტილება!ძალიან ვწუხვარ!ეს არაა რუსების გამართლება, ვერაფერს ვერ დავამტკიცებ, უბრალოდ 10 წელი ვიმუშავე ავიაციაში! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
dire Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 DonCaredo ისე, რაღაც მინდა რომ რუსეთის მოწყობილი იყოს, პრიკლუჩენიები მევასება, მაგარი ამბები ატყდება იქნებ ვიხეიროთ კიდეც, რა იციჩვენი ბედი რომ ვიცი, პირველი ჩვენ დავიბოპმბებით თან ჯერ რუსები დაგვბმობავენ, მერე ნატო და ბოლოს მიშა გამოვა გადარჩენილ 3 429 ადამიანის წინაშე და ჩვენ არ ჩამოვიშალეთო იტყვის )ასე რომ იყოს...დიდი მადლობა...ნუ შეწუხდებით. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 1. არასოდეს არ შეიძლება კატასტროფაში დაღუპულ ადამიანზე აუგის თქმა!მამაჩემი თავის სიკვდილით მოკვდა, ამიტომ რა, შეიძლება აუგის თქმა? კაი ხო, შუტკა. აი ამაში კი ალბათ მართალი ხარ:უსაფრთხოების თვალზსაზრისით ესაა: საავიაციო კატასტროფა, და აქ თვითმფრინავის მარკა, დისპეჩერი და ამინდი არაფერ შუაშია, სახეზეა ეკიპაჟის არასწორი გადაწყვეტილება! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 DonCaredo დაჯდომა გადაწყვიტე რაღაც სამხედრო გაურკვეველი მეპატრონის აეროდრომზე, პირველი წრიდან ვერ დაჯექი, მეორედან ვერ დაჯექი, გეუბნებიან წადი რა სხვაგან დაჯექი, და მაინც არ მიდიხარ, შეიძლება დისპეჩერმა იფიქრა, და მატ ვაშუო smile.gif და დაჯექით ახლა ჩემ ....ეოარ ყოფილა ესე, პირველი შესვლიდან მოუვიდათო - ესე დაწერეს პოლონელმა პილოტებმა, დევს ეს ნფო კაჩინსკის ტემაში DonCaredo ისე, ეგ მართალია ნეტა, რომ იმედის გადაცემაში იყოო, ერთი ეპიზოდიო, რომ აი ლეხ კაჩინსკის თვითმფრინავი აფეთქდაო,მე მახსოვს რომ - კი, მაგრამ ვერ ვიპოვე ის ჩანაწერი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
babuagiorgi Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 1. არასოდეს არ შეიძლება კატასტროფაში დაღუპულ ადამიანზე აუგის თქმა!2. დისპეტჩერის მოვალეობა არაა ლიტერატურულად გამართული ინტერვიუს მიცემა, არამედ თვითმფრინავის მართვა მიწიდან, კოორდინატების მიწოდება: სიმაღლე, ამინდი, ქარის მიმართულება, ხილვადობა, სიმაღლის კარნახი და ა.შ., ხომალდის მეთაურს აშკარად ურჩიეს არ მოეხდინა დაჯდომა, მაგრამ მან თავად მიიღო გადაწყვეტილება და უამინდობის მიუხედავად გარისკა. ავიაციაში არის დადგენილი კანონი-გადაწყვეტილებას ღებულობს ხომალდის მეთაური. იყო თუ არა მასზე ზეწოლა ამის გარკვევა შეუძლებელია ჯერჯერობით. ხომალდის მეთაური აგებს პასუხს სრულად, იგი არ უნდა დაემორჩილოს არავის, იფიქროს მხოლოდ და მხოლოდ მგზავრებისა და ეკიპაჟის უსაფრთხოებაზე!3. კატასტროფას არ იკვლევს მხოლოდ რუსეთის მხარე, აქ ჩართულია იკაოს(ფრენის საერთაშორისო ორგანიზაცია) და პოლონეთის საავიაციო დეპარტამენტის სპეციალისტები.4. არაფერს არ გამოვრიცხავ, მაგრამ წმინდა საავიაციო უსაფრთხოების თვალზსაზრისით ესაა: საავიაციო კატასტროფა, და აქ თვითმფრინავის მარკა, დისპეჩერი და ამინდი არაფერ შუაშია, სახეზეა ეკიპაჟის არასწორი გადაწყვეტილება!ძალიან ვწუხვარ!ეს არაა რუსების გამართლება, ვერაფერს ვერ დავამტკიცებ, უბრალოდ 10 წელი ვიმუშავე ავიაციაში! 1. ასეთ რეის მინიმუმ სამხედრო რადარებით აკონტროლებდნენ და ის რომ სადმე ასეთი ნისლია დღეს ჩვეულებრივ კომპიუტერით შეგიძლიათ სატელიტიდან ნახვა.2. დისპეჩერის საუბარს რომ უსმინო, ან ეგაა გამოთაყვანებული, ან პილოტები იყვნენ საბავსვო ბაღიდან. უბრალოდ იყო მომენტი რომელიც რუსებმა გამოიყენეს. მიდი და უმტკიცე ეხლა ამათ როგორ დააყენა დისპეჩერმა "სწორ გზაზე" თვითმფრინავი. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 არ ყოფილა ესე, პირველი შესვლიდან მოუვიდათო - ესე დაწერეს პოლონელმა პილოტებმავა, ეგ არ ვიცოდი, მე რატომღაც ვიცოდი რომ მეოთხე ცდაზე მოუვიდათო. ეგ ბევრ რამეს ცვლის Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 ხო, რავიცი დაველოდოთ რას იტყვიან ექსპერტები, არამგნია პოლონელები გაჩუმდნენ თუ რამე ურიგოდ იქნება mogzauri იცი რა მაინტერესებს?ავიოკატასტროფის დროს, სხვის ტერიტორიაზე, წესით ვინ იკვლევს შემთხვევას?და კიდე - ის "შავი ყუთები" სხვა ქვეყნის საკუთრება რომაა, იმის გახსნის უფლება ააქ სხვა ქვეყნის ექსპერტებს გამოძიებისას? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
გიორგი68 Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 ისე ერთი ორი ადამიანი ხომ არ გაგვეგზავნა ფორუმიდან კატასტროფის შემსწავლელ კომისიაში..თორემ პოლონელები მიამიტები არიან და რუსები რამეს მოატყვილებენ.. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mogzauri Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 babuagiorgi რადარებით კონტროლდება საჰაერო სივრცე მთლიანად არა კონკრეტული რეისი, თუმცა ასეთი რეისები, რომელსაც ლიტერ1-საც ეძახიან არამარტო რადარებით სამხედრო მოიერეშეებითაც კონტროლდება, რაც შეეხება დისპეტჩერს, თქვენ რომ უსმინოთ დისპეტჩერების მუშაობას შეიძლება თვითმფრინავში არ ჩაჯდეთ საერთოდ , არვის არ ვამართლებ და არც თავს ვდებ, რომ ეს არ იყო მოწყობილი, მაგრამ თუ იყო მაშინ ხომალდს კამიკაძე პოლონელი მეთაურობდა! არ დაგავიწყდეთ ეს არ იყო სამოქალაქო აეროპორტი, არამედ სამხედრო აეროდრომი და შესაბამისად "სალდაფონი" დიპეჩერი... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 ისე რა მაგადი იქნება,კურილიის კუძულებიდან აიაპონელები დაცხებენ,სახალინიდან ჩინელები,ბალტიისპირეთიდან და კალინინგრადიდან ნატო,ჩრდილო კავკასიიიდან მოჯახედები, ტატარსტანიც აფეთქება,ცხინვალსა და აფხაზეთში დაბუდებულ მტერს თურქებს გავანადგურებინებთ და მერე გაიმართება სანატრელი მიწინგი, ქაფქიანებით, მურზაყანებით და წურწუმიებით Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
mogzauri Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 ავიოკატასტროფის დროს, სხვის ტერიტორიაზე, წესით ვინ იკვლევს შემთხვევას?და კიდე - ის "შავი ყუთები" სხვა ქვეყნის საკუთრება რომაა, იმის გახსნის უფლება ააქ სხვა ქვეყნის ექსპერტებს გამოძიებისას?საერთაშორისო რეისების დროს, შავი ყუთის გახსნა იკაოს მეთვალყურეებისა და იმ ქვეყნის წარმომადგენელთა გარეშე არ დაიშვება! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
prologic Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 newstudio არ ვიცი რამდენად მართალია: http://www.gzt.ru/topnews/accidents/-zapis...ionbigfromindex ყველა აუდიოს მოუსმინეთ... პ.ს. ჯერ იყოს და მერე როცა მოდერი საჭიროდ ჩათვლის შესაბამის თემას შეუერთდეს... ვერ ვხსნი ერორს მაძლევს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
DonCaredo Posted April 12, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted April 12, 2010 ისე რა მაგადი იქნება,კურილიის კუძულებიდან აიაპონელები დაცხებენ,სახალინიდან ჩინელები,ბალტიისპირეთიდან და კალინინგრადიდან ნატო,ჩრდილო კავკასიიიდან მოჯახედები, ტატარსტანიც აფეთქება,ცხინვალსა და აფხაზეთში დაბუდებულ მტერს თურქებს გავანადგურებინებთ და მერე გაიმართება სანატრელი მიწინგი, ქაფქიანებით, მურზაყანებით და წურწუმიებით აუ რა კარგად მიდიოდა ყველაფერი, მაგრამ აი ეს ბოლო მიტინგი რომ წარმოვიდგინე, დავიგრუზე Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.