kisa Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 EBRD-მ და საქართველომ 180 მლნ ევროს ღირებულების ორი პროექტი გააფორმესსივილ ჯორჯია, თბილისი / 18 მარ.'10 / 14:52 Share/Save/Bookmark ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკი (EBRD) საქართველოს 180 მილიონი ევროს ოდენობის სესხს გამოუყოფს ორი მსხვილი პროექტის დასაფინანსებლად - ერთი, თბილისის ახალი შემოვლითი სარკინიგზო ხაზის, ხოლო მეორე, მაღალი ძაბვის ელექტროგადამცემი ხაზის მშენებლობას ითვალისწინებს. 100 მილიონი ევრო გამოიყოფა თბილისის ცენტრიდან სარკინიგზო ხაზის ქალაქის ჩრდილოეთით, 10 კილომეტრის მოშორებით გადატანის მიზნით. რკინიგზის ეს მონაკვეთი საქართველოში აღმოსავლეთ-დასავლეთის სატრანსპორტო დერეფნით ტვირთების მოძრაობის მთავარ მარშრუტს წარმოადგენს. 80 მილიონი ევროს ოდენობის სესხი გამოიყოფა ”საქართველოს სახელმწიფო ელექტროსისტემისთვის” ზესტაფონსა და გარდაბანს შორის 315 კილომეტრიანი მაღალი ძაბვის ელექტროგადამცემი ხაზის ასაშენებლად. პროექტი ასევე მოიცავს თურქეთის საზღვართან ახლოს - ახალციხეში, ახალი ქვესადგურის მშენებლობას, რომელიც საქართველოს და თურქეთის ელექტროსისტემებს დააკავშირებს. ”ეს პროექტი კარს გაუღებს შემდგომ ინვესტიციებს ელექტროგენერაციის სექტორში, კერძოდ განახლებადი ენერგიის სფეროში, რისთვისაც კავკასიის რეგიონს უზარმაზარი პოტენციალი გააჩნია,” - განაცხადა EBRD-ის პრეზიდენტმა თომას მიროუმ 17 მარტს თბილისში გამართული ხელმოწერის ცერემონიალის შემდეგ. პრეზიდენტმა სააკაშვილმა განაცხადა თომას მიროუსთან შეხვედრაზე, რომ ორივე პროექტს ”ისტორიული” მნიშვნელობა აქვს. პროექტს, რომელიც ერთ-ერთი უდიდესია ჰიდროენერგეტიკაში ინვესტიციების მოზიდვისა და ქვეყნის საექსპორტო პოტენციალის გაზრდის თვალსაზრისით, თანადაფინანსებას უწევს ევროპის საინვესტიციო ბანკი (EIB), European Union Neighboring Investment Facility და გერმანიის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკი (KFW). სავარაუდოდ, თბილისის შემოვლითი სარკინიგზო პროექტის თანადაფინანსება მოხდება ევროპის საინვესტიციო ბანკის მიერ და European Union Neighboring Investment Facility-ის გრანტით, ასევე გერმანიის მთავრობის მიერ დამატებით გამოყოფილი გრანტით. როგორ და ვინ გაისტუმრებს ამდენ ვალს?არის კი ეს სესხები საჭირო და გამართლებული? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკი (EBRD) საქართველოს 180 მილიონი ევროს ოდენობის სესხს გამოუყოფს ორი მსხვილი პროექტის დასაფინანსებლად - ერთი, თბილისის ახალი შემოვლითი სარკინიგზო ხაზის, ხოლო მეორე, მაღალი ძაბვის ელექტროგადამცემი ხაზის მშენებლობას ითვალისწინებსკარგია. გარდა იმისა რომ თბილისი განიტვირთება მატარებლებისაგან, ხალხიც დასაქმდება ამ მშნებელობებზე. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted March 30, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 Saturn კარგია. გარდა იმისა რომ თბილისი განიტვირთება მატარებლებისაგან, ხალხიც დასაქმდება ამ მშნებელობებზე.ნუ იტყვი! იმდენი მატარებელი დადის, არარ ვიცით როგორ ავაცილოთ ერთმანეთს ! Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ბადრი_წიქორაძე Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 კარგია. გარდა იმისა რომ თბილისი განიტვირთება მატარებლებისაგან, ხალხიც დასაქმდება ამ მშნებელობებზე. იქნებ სჯობდა ერთი მუნიციპალური საავადმყოფო? ვალებს, ვალებს ვი და საიდან გაისტუმრებს? Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
proletari Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 კარგია. გარდა იმისა რომ თბილისი განიტვირთება მატარებლებისაგან, ხალხიც დასაქმდება ამ მშნებელობებზე.და ელ.გადაცემის სადენები? დაგავიწყდა? რამდენი სახლი განათდება კიდევ ისე გუშინ საბურთალოზე ვერაფრით ვერ გადავედი ერთი ქუჩიდან მეორეზე, იმდენი მატარებელი იყო რომ....იმედია აეროპორტისკანე მიმავალ მატარებელს დატოვენებ ქალაქში, სულ სავსეა და უდიდესი ეკონომიური ეფექტია აქვს საქართვლოს ბიუჯეტისათვის Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 ბადრი_წიქორაძე იქნებ სჯობდა ერთი მუნიციპალური საავადმყოფო?საავადმყოფოც საჭიროა და რკინიგზაც. ვალებს, ვალებს ვი და საიდან გაისტუმრებს?ეგ მევალემ იდარდოს Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
proletari Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 იქნებ სჯობდა ერთი მუნიციპალური საავადმყოფო? ვალებს, ვალებს ვი და საიდან გაისტუმრებს? ვალებს ჩვენ გავისტუმრებთ, ეს ყველაფერი ხომ ჩვენთვის კეთდება ბადრი_წიქორაძე საავადმყოფოც საჭიროა და რკინიგზაც. ეგ მევალემ იდარდოს აბა, სააკაშვილი თურმე თავის სახელზე იფორმებს ამ ვალებს. საწყალი Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
kisa Posted March 30, 2010 Author დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 proletari აეროპორტისკანე მიმავალ მატარებელს დატოვენებ ქალაქში, სულ სავსეა და უდიდესი ეკონომიური ეფექტია აქვს საქართვლოს ბიუჯეტისათვისვუი! ეს რამ გაგახსენა გუშინ ვიყავი აეროპორტში, ისე ლამაზადაა დაჟანგებული ლიანდაგებიიიიიიიი - მტერს შეშურდება! ის შუშის ლოკოკინა სადგური კი სულ მთვრითაა დაფარული - რაღა გარეცხავს მაგას არ ვიცი Saturn ეგ მევალემ იდარდოსეგ მევალე შენი მომავალი შვილია, სატურნიკოასე რომ......... Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
proletari Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 (edited) proletari ვუი! ეს რამ გაგახსენა გუშინ ვიყავი აეროპორტში, ისე ლამაზადაა დაჟანგებული ლიანდაგებიიიიიიიი - მტერს შეშურდება! ის შუშის ლოკოკინა სადგური კი სულ მთვრითაა დაფარული - რაღა გარეცხავს მაგას არ ვიცი Saturn ეგ მევალე შენი მომავალი შვილია, სატურნიკოასე რომ.........ვერ დავიჯერებ ფრიდრიხ იქნებ დადოთტ ამ მატარებლის და სადგურის ფოტო სურათები? ისე პატრიოტი ნაციონალების პასუხი არ მოგეწონათ ამ ვალის აღებაზე, ჩვენ რა, ქვეყანამ იდარდოსო. ხომ არის სახელმწიფოებრივი მიდგომა!!! ვორნი +20 %2.2. იარლიყების მიწებება ფორუმელზე. სასჯელი: სიტყვიერი გაფრთხილებიდან ვორნამდე. Edited March 30, 2010 by Saturn Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
ძუკუ Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 Saturn კარგია. გარდა იმისა რომ თბილისი განიტვირთება მატარებლებისაგან, ხალხიც დასაქმდება ამ მშნებელობებზე.რკინინგზის სადგურები, მერამდენადაც ვიცი ყველა ქალაქში ცენტრალურ ნაწილებშია განთავსებული და არა სადღაც ქალაქის განაპირასაც ვერ დავარქმევ თბილისის ზღვის მეორე მხარეს. იქ რომ მოუხდება მოსახლეობას სიარული მატარებელში ჩასაჯდომათ, მერე ნახეთ მათი ტკბილი სიტყვები. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 Saturn ეგ მევალემ იდარდოსსააკაშვილის მომხრეებს ჩამოგაჭრით ხელფასებიდან Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Saturn Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 (edited) ძუკუ რკინინგზის სადგურები, მერამდენადაც ვიცი ყველა ქალაქში ცენტრალურ ნაწილებშია განთავსებული და არა სადღაც ქალაქის განაპირასაც ვერ დავარქმევ თბილისის ზღვის მეორე მხარეს. იქ რომ მოუხდება მოსახლეობას სიარული მატარებელში ჩასაჯდომათ, მერე ნახეთ მათი ტკბილი სიტყვები.შემოვლითი სარკინიგზო ხაზი რამდენადაც ვიცი სატრანზიტო მატარებლებისთვის უნდა აშენდეს. P.S. ისე მევალე იმ პირს ჰქვია ვინც ვალი გასცა. ვინც აიღო ვალი, ის მოვალეა. Edited March 30, 2010 by Saturn Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Siknadmo Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 ვინც მაგათ მერე მოვა ხელისუფლებაში აუუ რა დარხეული აქვთ Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha1997 Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 (edited) kisa ქალბატონო ნანი,მითხარით რა აეროპორტის მატარებელი განრიგით მოძრაობს? გუშინ იქით ვიკითხე და მუშაობსო,მაგრამ არ მჯერა მიშისტების. რაც შეეხება ამ პროექტს,თუ ქალაქი განიტვირთება კარგი გამოვა,მაგრამ ძუკუს თქმის არ იყოს,ყველა დიდ ქალაქებში რკინიგზის სადგურები არის ქალაქის ცენტრში.ნიუ–იორკში,ცენტრალური ვაგზლები (ავტობუსი,მატარებელი)მანჰეტე Edited March 30, 2010 by lasha1997 Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
lasha1997 Posted March 30, 2010 დარეპორტება გაზიარება Posted March 30, 2010 რა ჭირს კაცო ფორუმს.ვპოსტავ და ნახევარს მიმალავს. Quote ლინკი სოციალურ ქსელებში გაზიარება More sharing options...
Recommended Posts
შეუერთდი განხილვას
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.