Jump to content
Planeta.Ge

რისგან შედგება კომპი


Recommended Posts

ისე მე როგორც ვიცი 8 გიგაბაიტიანი ოპერატიული ხელმისაწვდომ ფარგლებში არ არსებობს არის მხოლოდ 2X4 გიგაბაიტი...

 

და ოპერატიული მეხსიერების დანახვა კი რეალობაში 3.3 გიგაბაიტი არის

 

თეორიულად კი 2^32 არის 4294967296 ბაიტი ანუ 4096 მეგაბაიტი და ზუსტად 4 გიგაბაიტი

 

ხოლო 2^64 არის 18446744073709551616 ბაიტი და შესაბამისად 16,777,216 ტერაბაიტი

 

 

;) ეხლა კი გამოვითვალოთ 128 ბიტიანი სისტემა რომელიც ვინდოუს 8-ში იქნება

 

2^128 უდრის 340282366920938463463374607431768211456 ბაიტს, ანუ 309485009821345068724781056 ტერაბაიტს დაა 281,474,976,710,656 იოტაბაიტს

 

საწყალ 16 ბიტიან სისტემას კი 65536 ბაიტის აღქმა შეეძლო ანუ 64 მეგაბაიტის

 

128 ბიტიანი სისტემის ოპერატიული მეხსიერების აღქმის სიდიდე 16 ბიტიანზე 5192296858534827628530496329220096-ჯერ უფრო დიდია ანუ დაახლოებით 20 წელიწადში მოხდა ოპერატიულის სიდიდის აღქმის 5192296858534827628530496329220096-ჯერ გაზრდა

 

ესეც ასე :D

 

2^256-საც გამოვითვლი თუ მოთხოვნა იქნება :D: მაგრამ ეგეთი სისტემები ალბათ შორეულ მომავალში იქნება

Edited by fashisti
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2^256-საც გამოვითვლი თუ მოთხოვნა იქნება 056.gif მაგრამ ეგეთი სისტემები ალბათ შორეულ მომავალში იქნება

 

შეიძლება არც ისე შორეულში... :D

 

მაგაზე არ არის მუღამი გაქვს თუ არა :)

უბრალოდ 32 ბიტიანი სიტემა ფიზიკურად ვერ მიმართავს მეტ ოპერატიულს

წარმოუდგენელია

მისამართების სალტის პრობლემაა 2 ხარისხად 32 მაქსიმუმ

2 ხარისხად 64 ანუ 64 ბიტიანი უნდა იყოს რო დაინახოს და ხედავს

მილიონობით ტერაბატიების ფარგლებში

2 ხარისხად 64 ძალიან ბევრია

 

ოკ.

გავნათლდი :D

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

zeppelina

2013 წელს (არვიცი როგორ აპირებენ 13-ამდე მიღწევას მაგრამ მაინც) გამოდის ვინდოუს 8 რომელსაც ექნება ასევე 128 ბიტიანი სისტემის მხარდაჭერა, რომელიც მემგონი არ არის საჭირო ჯერ 64 ბიტიანზე ვერ გადასულა ხალხი წესიერად და 128 ბიტიანი ჯერ ადრეა მემგონი, თან უმეტესობა 64-ზე მხოლოდ იმიტომ გადადის რომ 4ან მეტი გიგაბაიტი ოპერატიული აქ, თორე 32 ბიტიანი რომ ხედავდეს ერთი 12 გიგაბაიტს მაინიც მემგონი არავინ არ გადავიდოდა 64 ბიტზე... ნუ კარგი ვთქვათ გამოვიდა 128 ბიტი მერე? ჩვოულებრივი მომხმარებელი თუ ნორმალურია ყოველ შემთხვევაში არ გადავა მაგ სისტემაზე ვინაიდან დღეს დღეობით ყველაფერი ოპტიმიზირებულია 32 ბიტზე და ასევე უკვე ბევრი რამ 64 ბიტზეც არის 128-ზე არაფერი არ იქნება... და 128 ბიტს კონკრეტულად რა პლიუსი ექნება ეგ ვერავინ ვერ ამიხსნა წესიერად ყოველ შემთხვევაში 32-სა და 64 ბიტს შორის მე რეალურ განსხვავებას მხოლოდ იმას ვხედავ რომ 64 უფრო მეტ ოპერატიულს აღიქვას და სისწრაფეში რომც იყოს სხვაობა ესეთი პატარა უპირატესობის გამო ამხელა პრობლემებს რატო შეიქმენის კაცი?

 

სავარაუდოდ თავიდან რო გადავიდეს კაცი ჯერ ახალი პროცესორი უნდა იყიდოს 128 ბიტის მხარდაჭერით მერე კი ვერაფერს ვერ გამოიყენებს ვერც პროგრამებს ვერც თამაშებს, და ვთქვათ ერთი 1000 მაზოხისტი კაცი რომ გადავიდეს მაგ სისტემაზე პროგრამისტებიც მაზოხისტები თუ არ არიან 1000 კაცის გულისთვის არ დაიწყებენ პროგრამების 128 ბიტზე წერას

 

ნუ მოკლედ მემგონი მაგარი უაზრობაა ეგ 128 ბიტიანი სისტემა და ეგ კაი ხანი ვერ დადგება ფეხზე და 128 ბიტიანს თუ არ გამოიყენებს ხალხი 256-ს რატო გამოუშვებენ?

 

პ.ს. 100 პროცენტით არ ვარ დარწმუნებული იმაში რაც დავწერე შეიძლება რამე დიდი პლიუსი ჰქონდეს 128 ბიტს რაც გაქაჩავს მაგას წინ თუმცა ეგ ვერ დავადგინე ჯერ ჯერობით

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

fashisti

დავინტერესდი და გადავიკითხე ახლა მეც 128 ბიტიანზე. და ყველგან რამის მაქსიმალურ ზომებზე და მაგ უპირატესობაზეა საუბარი. ნუ კიდევ პროცესორებზეც...

 

პრინციპში ჯერ ჯერობით მასიური მოხმარების პროგრამებისთვის ეგეთი დიდი მოცულობები ფიზიკური მეხსიერების არანაირად არ არის საჭირო... ასე რომ ეგ მხოლოდ სუპერკომპიუტერებისთვის იქნება ალბათ...

რომლებზეც ნასაში თუ რავიცი მე სად მუშაობენ :D

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მეტ ოპერატიულთან მიართვის საშუალებაა მხოლოდ გაზრდილი ბიტების რაოდენობა

64-იანს 32-იანთან შედარებით რეალურად მეტი უპირატესობა არა აქვს

ბევრს უყენია 64 ბიტიანი და მხოლოდ ოპერატიულის გამო

არც ერტ ტესტში უპირატესობას არ აჩვენებს 3D მარკები და PC მარკები

ეგ 128-ბიტიანიც სუპერკომპიუტერებისთვის იქნება საჭირო

დიდ ხანს ვერ ამოვწურავთ 64 ბიტიანის შესაძლებლობებს

 

და ეხლა რაც ვინდოუსებია იმათ 128 გბ-ის მხარდაჭერა აქვთ მაქსიმუმ მე რაც ვიცი მიუხედავს 64 ბიტისა

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შენ გინდა თქვა რომ 16 მილიონი ტერაბაიტი ოპერატიული მეხსიერება ვინმეს არ ყოფნის? :D ძალიან საეჭვოა მაგრამ წარმოვიდგინოთ რომ 1 გიგაბაიტი ოპერატიული მეხსიერება ჯდება 1 დოლარი, მაშინ გამოვა რომ 64 ბიტიანი სისტემა რომ ამოწურონ მათ დასჭირდებათ 17 მილიარდი დოლარის გადახდა მხოლოდ ოპერატიულ მეხსიერებაში

 

 

ისე როგორც ასეთი 128 ბიტიანი სისტემა რათქმაუნდა უკეთესი იქნება ვიდრე 64-იანი ან უფრო ნაკლები თუმცა სოფტი არის ყველაზე დიდი პრობლემა 128 ბიტზე თუ არ იქნება დაწერილი ისე ჩვოულებრივ მომხმარებელს არ უღირს მაგაზე გადასვლა და როგორც გული მიგრძნობს 128-ზე ჯერ კიდევ კაი ხანს მასიურად არავინ არაფერს არ დაწერს ვინაიდან ბევრი იძულებით გადავიდა 64 ბიტზე ოპერატიულის გამო 128-ზე კი იძულებითი აღარ იქნება

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

და ეხლა რაც ვინდოუსებია იმათ 128 გბ-ის მხარდაჭერა აქვთ მაქსიმუმ მე რაც ვიცი მიუხედავს 64 ბიტისა

:D

 

48 გიგაბაიტი ხო ყოველ მეორეს უყენია და ახლა 128 აღარ ეყოფათ მალე :sorry::

 

ისე ვისტა კითხულობდა 128 გიგაბაიტს და 7 კითხულობს 192 გიგაბაიტს....

 

ანუ ჩვოულებრივი PC-ის თვის 16 გიგაბაიტიანები თუ გამოუშვეს ჩააყენებ 12X16 გიგაბაიტს და ეგაა... ხო 8 გიგაბატიანები ყოფილა მაგრამ რამდენიმე ათასი ღირს ეგ ოპერატიული

Edited by fashisti
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

http://homm.stratero.ru/pic/Computer_hardware_poster_1_7_by_Sonic840.jpg

 

მოდი განვავრცოთ თემა..

 

HDMI ქონნექთორზე მინდა მაქსიმალურად მეტი ინფო.

 

როგორ შეიძლება HDMI-თი კომპის ტვ-სთან დაკავშირება.

სად შემიძლია ეგ კაბელი ვიყიდო.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

mbc.ge საიტზე აქვთ უმარავი კაბელი

 

ტელევიზორთან რომ შეაერთო მაგ კაბელით ვიდეო კარტასაც უნდა ქონდეს HDMI გამოსასვლელი

და ტელევიზორსაც შესაბამისი შესაერთებელი

ან გადამყვანები გინდა მაღაზიებში ექნებათ

 

HDMI იდეაში იგივე ხარისხია რაც DVI-I Dual link

და შეუძლია გამოსახულების გადაცემა 2560×1600 გაფართოებით პლუს ხმა

DVI-ს ხმას არ გადასცემს

 

HDMI უნდა იყოს 1.3 ვერსია

1.0 ვერსიას მაქსიმუმ 1920×1200 ხარისხს გადასცემს

კიდე გამოდის ეხლა HDMI 1.4 ვერსია ზომით პატარაა უფრო

 

კიდე კონექტორებშია სხვაობა არის

Type A კონექტორი თავსებადია single-link DVI-D ცოტა დაბალი ხარისხია 19 პინიანი

 

Type B ეს უკვე თავსებადი dual-link DVI-D

29 პინი აქვს და ფაქტიურად გაორმაგებული ხარისხი A-სთან შედარებით

გამოსახულებსი გადაცემა 3840 × 2400 ასეთი ხარისხით შეუძლია მაგრამ მარტო 33 Hz სიხშირით,

2560 × 1600 გარჩევადობაზე უკვე 60 Hz სიხშირით გადასცემს გამსოახულებას

 

Type C ეს პატარა ზომის კონექტორია HDMI 1.3 მახასიათებლებით ამასაც 19 პინი აქვს და A-ს ხარისხით გადასცემს მაგრამ ზომით პატარაა

 

http://media.obsessable.com/media/2008/10/09/hdmi-type-a-c.jpg

 

Type D კონექტორი HDMI 1.4 ვერსია 19 პინი აქვს A და C-ს მსგავსად მაგრამ ბევრად პატარაა ზომით

მიკრო USB კონექტორზე პატარა

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

BOO

შენ თუ კომპიუტერის ყიდვა გინდა აქ ისე ვერ აგიხსნით ნაწილების სიმძლავრეს რომ შენ შენით შეარჩიო კარგი ზბორკა... დაწერე რა ფასში გინდა იყიდო კომპი და გეტყვით ყველაზე კარგ ვარიანტს მაგ ფასად

 

 

არანაირად არ განისაზღვრება... შენ ვიდეოკარტის ოპერატიული მეხსიერების სიდიდე გჭირდება მხოლოდ იმდენი რამდენიც საჭიროა, ანუ ვთქვათ ამ თამაშს სჭირდება 700 მეგაბაიტი ოპერატიული ხო? შენ გინდა 800 ჩაგიყენებია და გინდ ათი ათასი განსხვავება არ იქნება მანდ უფრო ოპერატიულის სისწრაფეზეა დამოკიდებული და კიდევ ბევრ რამეზე... ეხლა წინათ 16 და 32 მეგაბაიტი რომ იყო ოპერატიული მაშინ მართლა დიდი განსხვავება იყო და მაშინ ჰქონდა მნიშვნელობდა და დღეს დღეობით 512 მეგაბაიტი უკვე საკმაოდ დიდი მეხსიერებაა და მაგაზე დიდს გავლენა აღარ აქვს თამაშებზე ანუ დღეს კაცმა ვიდეოკარტა რომ აიღოს 512-ზე დიდი ოპერატიულით ვთქვათ GTX 260თ 896 მეგაბაიტით ეგ სავსებით საკმარისი იქნება და გინდა 2 გიგაბაიტიანი და გინ 4-იანი რომ ჩადგა განსხვავება საერთოდ არ იქნება.

 

რომელიღაც საიტზე ტესტები ვნახე:

 

ერთი და იგივე სისტემაზე და თამაშზე ( რამდენიმე თამაშზე ) , შეაჯიბრეს ვიდეოები თითქმის ერთნაირი მონაცემების ( Pixel Filirate ( Pixel/s ) და Texture Fillrate ( Texel/s )), ოღონდ ტევადობით სხვადასხვანაირი: 512, 896, 1024 და 2048, მეგაბაიტიან და 1024 და 2048 მეგაბაიტიანი ერთი და იგივე FPS აჩვენებდა, ხოლო 512 -იანი ჩამორჩებოდა 5 - 10 FPS, 896 -იანი 1 - 5 FPS -ით, ( ერთი შენიშვნა, სხვათაშორის ზოგ თამაშებში, ყველას ერთიდაიგივე FPS ქონდა).

PS: 1024 -იანზე მეტი ვიდეოს ყიდვა ფულის გადაყრაა.

აი Pixel Filirate ( Pixel/s ) და Texture Fillrate ( Texel/s ) პარამეტრებია რაც უფრო მეტია, მაშინ ოოო..... ( თვითონ განზომილება გეუბნება სიტყვით ანუ რამდენი პიქსელის და ტექსტურის დახატვა შეუძლია წამში,

რაც მეტი შეუძლია, ე.ი. ვიდეო კარტა უფრო მძლავრია. ( აი რის მიხედვით უნდა შეირჩეს ვიდეო ) ასევე დიდი მნიშვნელოვანი პარამეტრებია Bus width ( bit -ბში ), Bandwidth ( GB/s -ში ), Bandwidth ეს პარამეტრი კი დამოკიდებულია, Memory clock -ზე ( ვიდეოს ოპერატიულის სიხშირეზე )და ბოლოს ყველაზე ნაკლები მნიშვნელობა აქვს ვიდეოს ოპერატიულის ზომას.

( ახლა არ დაიწყოს ვინმემ, ერთმა რო მითხრა ისე, საერთოდ არ აქვს მნიშვნელობა, ასე თქვიო).

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

Kakha55555

აუ ეს როდინდელი თემაა ან საიდან მოძებნეთ :D ისე მაშინ რა ტლეობებს ვწერდი 512 ძალიან ბევრიაო და საკმარისიაო... ეგ საკმარისია მხოლოდ პატარა გაფართოებებზე და სუსტ ვიდეოებზე ხოლო თანამედროვე თამაშებში FULL HD მონიტორს ნამდვილად არ ეყოფა 512 მანდ უკვე 1024-ია ოპტიმალური და 512 არანაირად არ არის ძალიან დიდი ზომა... (შენიშნვა და ჭკუა დარიგებები ჩემ თავს :D)

 

პ.ს. Kakha55555 ზუსტად დაწერე რაც სათქმელი იყო საერთოდ ყველაზე დიდი მნიშვნელობა აქვს GPU-ს შემდეგ უკვე ოპერატიულის სისწრაფეს და ბოლოს ზომას :)

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...