Jump to content
Planeta.Ge

ანტილებერასტული შეთქმულება მზაკვარი


Recommended Posts

რა სომხოფობია, რა მისოფობია?

მამაო სიმართლეს ლაპარაკობს, არმენებსაც უამრავი ქართული მიწები აქვთ მიტაცებული და ჯერი ჯავახეთზეა, რატომ უნდა დავხუჭოთ თვალი?

რა დაინახე და რა მოისმინე მაგ ჩანაწერში ტყუილი?

კარგით რა ღმერთი აღარ გწამთ!?

ჯავახეთზე კი არ ლაპარკობს, არმედ იმაზე თითქოს საპატრქოს საკუთრებაში არსებული ეკლესიები სომხებს უნდა გადაეცესო, ეს ტყუილია

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

საქართველოს საპატრიარქოში მოკალათებული მოღალატენი და უფლის გამყიდვლები არმენული "მაფია"

 

http://gtn.ge/wp-content/uploads/2009/12/01.jpgმამა ბასილი

 

ნაც-ხელისუფლებაზე არა ნაკლებდ საშიში პიროვნებები საქართველოს საპატრიარქოში არიან მოკალათებულნი, რომლებსაც არმენულ "მაფიას" უწოდებენ. სწორედ მათ მოკლეს, მოწამვლით მეუფე ამბროსი (ქათამაძე).

Edited by დაჩი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რაც დღეს ხდება, ერთი მიზანი აქვს: სომხეთ-საქართველოს შორის საომარი მოქმედების დაწყება და მერე რაც მოხდება ყველას კარგად მოგეხსენებათ.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

საქართველოს საპატრიარქოში მოკალათებული მოღალატენი და უფლის გამყიდვლები არმენული "მაფია"

 

 

ვიცი დაჯერება გიჭირს, აბა სხვა რამ კი არ სჭირს ნაც–ფანატიკოსებს.

შეეშვი მოღალატეების ძებნას. ერია ავად და ამ ავადმყოფობის ანარეკლია ჩვენი საპატრიაქოც. ერთად უნდა განვიკურნოთ.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ჯავახეთზე კი არ ლაპარკობს, არმედ იმაზე თითქოს საპატრქოს საკუთრებაში არსებული ეკლესიები სომხებს უნდა გადაეცესო, ეს ტყუილია

არმენები უპატრონოდ დარჩენილ საქართველოს გაწეწვას ცდილობენ

30.05.2008

 

http://www.ambebi.ge/images/pictures/msoplio/ucxoeti/qveynebi/somxeti/somxxetis-katalikosi-garegin-ii.jpgგარეგინ II, არმენთა მღვდელმთავარი

26 მაისს არმენულმა “ბაგინ.ინფომ” არმენიის მღვდელმთავრის, გარეგინ II საუბარი გამოაქვეყნა. მისი განკარგულებით საქართველოში მოქმედ გრიგორიანული ეპარქიას უმოკლეს ვადაში, თბილისში, ლესელიძის ქუჩაზე მდებარე ნორაშენის საყდრის ამოქმედება დაევალა.

 

ეს იმ 6 ტაძართაგანია, რომელთა წარმომავლობისა და კუთვნილების შესახებ საქართველოს საპატრიარქოსა და არმენიის ეჩმიაძინს (არმენიის მთავარი საყდარი) შორის დავა უკვე 17 წელია გრძელდება. გარდა ამისა, არმენული წყაროების მიერ გავრცელებული ცნობით, მომავალ კვირას აღნიშნული საკითხის გადასჭრელად თბილისის მერიის და არმენების შეხვედრა იგეგმება.

ამ შეხვედრის გამართვა შემთხვევით არ დაგეგმილა. 15 აპრილს, საქართველოში მოქმედმა გრიგორიანულმა ეპარქიამ გაავრცელა განცხადება, რომლის მიხედვით ის ნორაშენის საყდრის ირგვლივ ქართული მართლმადიდებლური სიმბოლიკის მქონე (წმინდა ნინოს ჯვრის) გალავნის შენებას ეწინააღმდეგება. მშენებლობა იქვე მდებარე ჯვრის მამის ქართული საყდრის წინამძღვრის, მამა ტარიელის (სიკინჭალაშვილი) დავალებით მიმდინარეობს. როგორც ის თავად აცხადებს, ტაძარში სულ მალე წირვა-ლოცვა მართლმადიდებლური წესით აღევლინება.

სააკაშვილისა და გიგი უგულავას მცდელობით ნორაშენის გალავნის მშენებლობა შეჩერებულია.

 

ნორაშენი დაახლოებით 1740 წელს აიგო. ჩვენამდე მოღწეული სახით ძეგლი 1790-1796 წლებში აშენდა, თუმცა სამუშაოები 1830-იან წლებამდე გძელდებოდა. მის აგებაში დიდი წვლილი თბილისელ არმენს, თამამშიანს ეკუთვნის, რომლის საფლავიც ტაძრის ერთ-ერთ შესასვლელთან მდებარეობს. საკმაოდ დიდი ზომის აგურით ნაგები “ჩაწერილი ჯვრის” საყდრის სახეობას მიეკუთვნება.

 

როგორც, გარეგინ მეორე სუბარში აღნიშნავს, საკითხის მოგვარების მიზნით მან არმენიის ხელისუფლება ჩაერთო.

გარეგინ II:

საქართველოს აქვს გარკვეული გეგმა, რომელიც მიზნად ნორაშენის საყდრის გადაქართულებას ისახავს, რაც ჩვენთვის თავიდანვე ისედაც ცნობილი იყო, ჩვენი წყაროებით. ამას ყველანაირად წინ უნდა აღვუდგეთ. საქართველოში არმენიის ეპარქიის წინამძღვარს დაევალა, რათა ამა თუ იმ სახით ნორაშენში გრიგორიანული მსახურება აღდგეს, ყველა საშუალების გამოყენებით.

ნორაშენს არ გვიბრუნებენ. გვეკამათებიან მის არმენულ წარმომავლობაზე. აცხადებენ, რომ მის ადგილას ადრე ქართული საყდარი იყო, რომელიც არმენებმა დაანგრიეს, ხოლო ეს ადგილი იყიდეს და მასზე ააგეს თავიანთი საყდარი...

ჩვენი მხრიდან მუშაობა საეკლესიო დონეზეც და მსოფლიო ეკლესიათა კრების დონეზეც მიმდინარეობს. ერთი სიტყვით, საკითხი ყველა მიმართულებით, მათ შორის ამერიკის "კონგრესის" დონეზეც განიხილება. რაც შეეხება საქართველოს საყდრიონის კრების მიერ საქართველოში არმენულ გრიგორიანული საყდრიონისათვის სამართლებრივი უფლებების მინიჭების საკითხს, ამაში სააკაშვილის ხელისუფლება დაგვეხმარება. საქართველომ, არმენულ გრიგორიანულ საყდრიონს ასეთი უფლება უნდა მიანიჭოს და ის, როგორც საზოგადოებრივი გაერთიანება ისე უნდა გაატაროს, რაც ვერ მოახერხეს - კათოლიკეებმა და ასევე სხვა სარწმუნოებრივმა დაჯგუფებებმა.

დღემდე ეს საკითხი ვერ მოვაგვარეთ საქართველოს საყდრიონის წინააღმდეგობის გამო. იმედი გვაქვს, ამჯერად წარმატებას მივაღწევთ.

არმენიის მთავრობის მეთაური ტიგრან სარქისიანი:

მე დავავალე საგარეო საქმეთა უწყების თავკაცსს, რომ ეს საკითხი ჩვენდამი კეთილგანწყობილ სააკაშვილის ხელისუფლებასთან ადვილად მოგვარდება.

 

ქართველი წარსულთ მცოდნე და მკვლევარი ბონდო არველაძე აცხადებს, რომ ლესელიძის ქუჩის დასაწყისში მდებარე ნორაშენის საყდარი, რა სახითაც ის დღემდე დგას, არმენების ნახელავია, თუმცა ამ საყდრის ადგილზე უფრო ადრე ქართული საყდარი იდგა, ამის ვარაუდის საფუძველს ზოგიერთი ძველი საბუთი იძლევა.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ka/thumb/9/92/Norasheni.jpg/541px-Norasheni.jpgნორაშენი

- “მაგ ადგილას ადრე იყო ქართული სყდარი. მერე კი იქ არმენებმა არსებული ნორაშენი ააშენეს, ხოლო თუ როდის ააშენეს, XV თუ XVI სუკუნეში, ამას არსებითი მნიშვნელობა არა აქვს. მანდ იყო ქართული საყდარი და ან მასზე დააშენეს, ანაც დაანგრიეს და შემდგომ ახალი ააშენეს. ამას პირველ რიგში თავად სახელწოდება ადასტურებს - “ნორაშენი” ქართულად ნიშნავს ახლად, ხელახლად ნაშენს. მეორე კი ის არის, რომ მე ვნახე ერეკლე I-ის (ნაზარ-ალი-ხანის) საბუთი, ჯვრის-მამის ეკლესიის გარშემო სომხები დასახლდნენო. მან სომხები (არმენები) სხვა უბანში გადაასახლა. ერეკლე I-ის საბუთში კი “ნორაშენი” ნახსენები არ არის, ხოლო “ჯვრის მამის” საყდარია მოხსენიებულია, რაც ასევე ამაზე მიანიშნებს. ამასთან, ნორაშენის გეგმა-ნახაზი - სამშენებლო - წარწერები დაიკარგა და არ არსებობს”.

თბილისის თავკაც გიგი უგულავას მოადგილე, მამუკა ახვლედიანი ამბობს, რომ ნორაშენის ირგვლივ ღობის აშენების ნებართვა ქალაქის მერიამ მართლაც გასცა:

- “მშენებლობის წინადადება შემოტანილი იყო, რომელიც განვხილეთ 2007 წლის ოქტომბერში. ეს იყო ღობის მოწყობის საკითხი ნორაშენის გარშემო და ქალაქის დაგეგმარების საბჭომ დადებითად გადაწყვიტა ეს საკითხი. ღობე უნდა იყოს ლითონის, ყოველგვარი ნიშნების გარეშე. თუმცა ამჟამად არსებული ღობის აგურის მოშენება, რომელზეც არის წმინდა ნინოს ჯვარი, წარმოდგენილ გეგმაში ასახული არ იყო. ეზოს კეთილმოწყობის სამუშაოები, ვფიქრობ, რომ სრულიად მისაღებია. ქალაქის მერია საყდრის ირგვლივ ღობეს, მოპირკეთებას და განათებას თავისი სახსრებით აგვარებს”.

- “საყდარი უპირველეს ყოვლისა წარსულის ძეგლია და მას საქართველოს წესდება იცავს. ძეგლის კუთვნილებაზე საუბარი ამჟამად არ განიხილება, საუბარია მხოლოდ მისი შემოგარენის კეთილმოწყობაზე”.

საქართველოს საპატრიარქოს საცნობარო-სამსახურის უფროსი, დეკანოზი დავით შარაშენიძე აცხადებს, რომ სადავო საყდართა კუთვნილების საკითხი მხოლოდ არმენიის გადასაწყვეტი არ არის და მასში აუცილებლად ქართული მართმადიდუბლური საყდრიონიც უნდა იყოს ჩართული. გარდა ამისა, შარაშენიძის თქმით, საქართველოსსაპატრიარქოს მსგავსი მოთხოვნები არმენიასთანაც გააჩნია. საქართველოს საპატრიარქო არმენიაში ქართული მართმადიდებლური სასწავლებლის გახსნის და ლორე-ტაშირის მხარეში (ქართული მიწები) არსებული რამდენიმე საყდრის გადმოცემას ითხოვს.

- “ეს არის საკმაოდ რთული საკითხი. ძალიან ბევრი საყდარი, მათ შორის ნორაშენიც, არ არის არმენთა ცალსახა კუთვნილება. ამ საკითხებს ძალიან მნიშვნელოვანი კვლევები სჭირდება. საქართველოს აქვს საკმაოდ მნიშვნელოვანი საბუთები, რომ ამ საყდრების კუთვნილება ცალსახად განსაზღვრული არ არის. ჩვენ გვქონდა შეთანხმება, ასევე შეიქმნა ორმხრივი საძიებო ჯგუფი.

მას შემდეგ, რაც საქართველოს საეკლესიო თვითმყოფადობა ("ავტოკეფალია") იქნა გაუქმებული, მე-19 საუკუნიდან აშენებული ამ სახის ყველა ნაგებობა იყო აშენებული ძალადობრივი გზით, ხშირ შემთხვევაში საქართველოს მართმადიდებლურ ნასაყდრალზე. ამიტომ ყველა მათგანს ძალიან გამოკვლევა სჭირდება და მეცნიერების მხრიდან ასევე იმის მტკიცებულება, რომ იგი სხვას მიეკუთვნება”.

 

- “ისევე როგორც არმენიას აქვს მოთხოვნები საქართველოში არსებული სყდრების მიმართ, ასევე საქარველოს მართმადიდებელ საყდრიონსაც ააქვს ასეთივე მოთხოვნები სომხეთში ლორე-ტაშირში (ძირძველი ქართული მიწა)განლაგებული მართმადიდებლური საყდრების მიმართ”.

 

- “საქართველოში არმენებს გახსნილი აქვთ "საეპისკოპოსო კათედრა", ამიტომ ჩვენც მიზანშეწონილად მივიჩნევთ, რომ ასეთი "კათედრა" იქნეს გახსნილი არმენიაში, რადგან იქ არსებობენ ძალიან ბევრი მართმადიდებლები, რომლებიც თავიანთი თავის თავს ქართველ მართმადიდებლობასთან აკავშირებენ.

საქართველოში მოხდა ძალიან ბევრი ძეგლის ხელყოფა ადგილობრივი არმენების მხრიდან. ეს ეხება არამარტო კუმურდოს, არამედ სხვადასხვა პატარა საყდრებსაც სამცხე-ჯავახეთში, ადიგენისა და ნინოწმინდის მხარეებში.

ასე რომ, საქართველოს მართმადიდებლური საყდრიონი სრული შეუვალობით დააყენებს ყველა იმ მოთხოვნას, რომლებიც დღეისათვის არსებობს,” - აცხადებს დეკანოზი დავით შარაშენიძე.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ვიცი დაჯერება გიჭირს, აბა სხვა რამ კი არ სჭირს ნაც–ფანატიკოსებს.

შეეშვი მოღალატეების ძებნას. ერია ავად და ამ ავადმყოფობის ანარეკლია ჩვენი საპატრიაქოც. ერთად უნდა განვიკურნოთ.

მე მიჭირს დაჯერება?

აღნიშნული წერილი გამოქვეყნდა 2010 წლის 14 იანვარს.

როდესაც არმენულ მაფიაზეა ლაპარაკი სულაც არ იგულისხმება მარტო არმენი ეროვნების მღვდელმთავრები, მოსყიდული ქართველი მღვდელმთავრებიც მანდ არიან.

 

ასე, რომ შენიშვნა უადგილოა.

ასევე ნაც-ხელისუფლება ქართველები ხომ არ გგონია?

Edited by დაჩი
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

როდესაც იძახიან "უძაღლო ქვეყანაში კატები ყეფდნენო" ეს ნიშნავს იმას რომ "უპოლიტიკოსო ქვეყანაში მამაო გააპოლიტიკოსესო". ისეთი შთაბეჭდილება რჩება, რომ ერი–ბერი მამაოთა რევოლუციას ელოდა. არაა ეს ხალხი პოლიტიკური მამაძაღლობისთვის მომზადებული დ ამიტომ ამ შემთხვევაშიც ოპოზიციურ პოლიტიკოსებს პასუხისმგებლობის წილი ეკუთვნით. იყავით თქვენ ბატონო ოპოზიციონერებო დონეზე და არ დასჭირდება მღვდლებს ჯვრებით ქუჩებში სირბილი.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

როდესაც იძახიან "უძაღლო ქვეყანაში კატები ყეფდნენო" ეს ნიშნავს იმას რომ "უპოლიტიკოსო ქვეყანაში მამაო გააპოლიტიკოსესო". ისეთი შთაბეჭდილება რჩება, რომ ერი–ბერი მამაოთა რევოლუციას ელოდა. არაა ეს ხალხი პოლიტიკური მამაძაღლობისთვის მომზადებული დ ამიტომ ამ შემთხვევაშიც ოპოზიციურ პოლიტიკოსებს პასუხისმგებლობის წილი ეკუთვნით. იყავით თქვენ ბატონო ოპოზიციონერებო დონეზე და არ დასჭირდება მღვდლებს ჯვრებით ქუჩებში სირბილი.

ა, ამაშია საქმე, არაა ეკლესიის საქმე პოლიტიკა, არა, სხვანაირად აქვთ სასულიერო პირებს ტვინი მოწყობილი, ეს იგივეა ცეკვის ანსამბლს ჩააბარა რევალუცია და რას იზამს? იმას რაც ეხერხება, იცეკვებს, დონი კიდე ისეა გამწარებული მგონი საპატრიარქოს გადაწვაჩაიფიქრა :what:

თუმცა ამ აქციებმა გვიჩვენა რომ ეკლესიაში უამრავი პრობლემაა, ზოგ სასულიერო პირს, პოლიტიკურად აქტიურს აშკარად უჭირს რეალობის ობიექტურად აღქმა ან ეს ჯვრებით სიარული და ავი სულების განდევნა რა უბედურება იყო კაცო,

მე საერთოდ ეჭვი მეპარება რომ ამ რიტუალებს რაიმე კავშირი ჰქონდა მართლმადიდებლობასთან, რაღაცას იმიტირებდნენ აშკარად, ანუ რა ქვია იმას კრეატიულობდნენ :givi:

მაგრამ მეჟდუ ნამი, რპც-ს ასეთი რესურსები რომ ჰქონოდა ხალხის მხარდაჭერის თვალსაზრისით მიშასგან ნოგი და როშკი ნე ასტალის :P

Edited by Siknadmo
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

ა) მომავალში რელიგიასთან დაკავშირებული კანონპროექტებისა და სხვა ანალოგიური საკითხების განხილვისას წინასწარი კონსულტაციები გაიმართოს საქართველოს საპატრიარქოსთან,

:givi: :givi:

თუ შეიძლება,მეტჯერ აღარ დაგვაჯვათ,წინასწარი შეთანხმების გარეშეო..

 

ყველა ამ უბედურ ხალხს ეკაიფება და მერე ჭკვიანი სახეებით,ტელევიზორებიდან პროფესორობენ..

Edited by გიორგი68
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

წმიდა სინოდმა იმსჯელა სასულიერო პირთა მიერ ზნეობრივი ნორმების დარღვევის ფაქტებზე და

 

გ ა ნ ა ჩ ი ნ ა:

შეიქმნას ზნეობრივი ნორმების დარღვევათა შემსწავლელი კომისია შემდეგი შემადგენლობით:

1. სამთავისისა და გორის მიტროპოლიტი ანდრია (გვაზავა)

2. გარდაბნისა და მარტყოფის ეპისკოპოსი იაკობი (იაკობიშვილი)

კარგია თუ მიხედავენ თავზე გასულ მღვდლებს. და იმ ხალხის მეცადინეობას, ვისაც შენ ლანძღავ, შედეგი გამოუღია და მადლობის მეტი რა გვეთქმის.

 

დაჩი

“მაგ ადგილას ადრე იყო ქართული სყდარი. მერე კი იქ არმენებმა არსებული ნორაშენი ააშენეს, ხოლო თუ როდის ააშენეს, XV თუ XVI სუკუნეში, ამას არსებითი მნიშვნელობა არა აქვს.

ქართულ საყდრებამდე მანდაც და სხვაგანაც წარმართული კერპები ხომ არ იყო?

Edited by Saturn
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

კარგია თუ მიხედავენ თავზე გასულ მღვდლებს. და იმ ხალხის მეცადინეობას, ვისაც შენ ლანძღავ, შედეგი გამოუღია და მადლობის მეტი რა გვეთქმის.

 

დაჩი

 

ქართულ საყდრებამდე მანდაც და სხვაგანაც წარმართული კერპები ხომ არ იყო?

ეკლესიაფობიურად განწყობილი ინდივიდების თუ ორგანიზაციების მიზანი სულაც არაა საქ. მართლმადიდებლური ეკლესიის სიძლიერე თუმცა пути господни неисповедимы და ირიბად შეასაძლოა ამანაც გამოიწვია გარკვეული ძვრების სურვილი, მაგრამ სიტუაციის გამოსწორება მხოლოდ შიგნიდანაა შეაძლებელი, საეკლესიო სამართლის ამოქმედებით, მკაცრი დისციპლინითა და კონტროლით, სასულიერო განათლების ამაღლებით, ეს პროფესიონალების და მორწმუნეების გუნდმა უნდა გააკეთოს-სიყვარულითა და ღვთის იმედით

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

სიტუაციის გამოსწორება მხოლოდ შიგნიდანაა შეაძლებელი, საეკლესიო სამართლის ამოქმედებით, მკაცრი დისციპლინითა და კონტროლით, სასულიერო განათლების ამაღლებით, ეს პროფესიონალების და მორწმუნეების გუნდმა უნდა გააკეთოს-სიყვარულითა და ღვთის იმედით

მოკლედ,აქაც გარემოა შესაცვლელი.. :yes: :yes:

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

როდესაც ჩვენ სასულიერო პირებს საქციელს ვუწუნებთ მტრის შეჩვენება-წყევლასთან დაკავშირებით, უნდა გავიხსენოთ წარსული:

 

 

აი რას წერს ილია მართალი (ჭავჭავაძე):

 

როცა ქალკიდონის მსოფლიო კრებულს (596 წ.) ემოწმა ქართველობა და ამით სარწმუნოებით ერთმანეთს დაშორდნენ ქართველები და არმენები, არმენებმა ცალკე კრება მოახდინეს დვინს და დაადგინეს განაჩენი.

ამ განაჩენის ძალით სომეხთა მაშინდელმა პატრიარქმა აბრამმა ასე შეაჩვენა და კრულვა-წყევლას მისცა ქართველობა:

„ჩვენ დავწყევლეთ და პირქვე დავამხეთ ქართველთა კათალიკოსი კირიონი და ქართველებზე ვბრძანებთ, რომ სომხებმა ამის შემდეგ არ იქონიონ არავითარი მისვლა-მოსვლა ქართველებთან,

- არავითარი ურთიერთობა,

- არც ლოცვითა,

- არც ჭამა-სმითა,

- არც მეგობრობითა და

- არც შვილების აღზრდითა.

არ გაბედონ წასვლა სალოცავად არც სახელ გათქმულ მცხეთის ჯვარისა, არც მანგლისის ჯვარისა, არ მისცენ ნება სიარულისა ჩვენს ეკლესიებში, ერიდნენ იმათთან დამოკიდებულებას ცოლ-ქმრობისას, ნება ეძლევათ მხოლოდ აღებმიცემობა იქონიონ, როგორც ურიებთან. ვინც ამ ბრძანებას გადავა, წყეულიმცა არს იგი სულითა და ხორცითა და ყოვლის ცხოვრებითა“.

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

მოკლედ,აქაც გარემოა შესაცვლელი.. :yes: :yes:

გიორგი, არც პიდარასტ-ლიბერასტი ხარ, არც სექტანტი, არც გასუდარსტვენნიკ მიშმაკაკა და რა ჯანდაბა გინდა ამ ეკლესიისგან ვერ გავიგე :givi:

ან შენ, ან დონს,

არც ღმერთის გჯერათ, არც ამერიკის, არცერთი ოპოზიციური პარტიის,

თუკი სხვაში მხოლოდ ნაკლს და სისუსტეს ხედავთ ადექით და თავად მოაწყვეთ რამე,

რევოლუციური დაპირება რეჯიმის შეცვლის პატრიარქს არ მიუცია, ხოდა გარუკვეველი მოლოდინები რაც სამოქალაქო საზოგადოებაში წარმოიიშვა, ეს საზოგდოების სისუსტის და უმწიფრობის ბრალია, პატრიარქს თავისი ვალდებულებები რაც აქვს შესასრულებელი ის უნდა იტვირთოს პირველ რიგში და თუკი ამ კუთხით რაიმე ნაკლი აქვს მაგაზე შეგვიძლია გამოვთქვათ ჩვენი პრეტენზიები

ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

რავი აბა და მეტს მოველოდი.საერთოდ უნდა გავეშვა საქაორთველოში პოლიტიკურ მოვლენებს.არ არის ჩვენთი საშველი ჯერ.
ლინკი
სოციალურ ქსელებში გაზიარება

შეუერთდი განხილვას

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ პოსტი ახლა და დარეგისტრირდეთ მოგვიანებით. თუ თქვენ გაქვთ ანგარიში, გაიარეთ ავტორიზაცია რათა დაპოსტოთ თქვენი ანგარიშით.

Guest
ამ თემაში პასუხის გაცემა

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • შექმენი...