რადიოს მსმენელების აღწერილობით კვლევა MMGG – (Media Monitoring Group Georgia) ტექნიკური ინფორმაცია გენერალური ერთობლიობა: 18+, რადიოს მსმენელები, რომლებიც კვირაში გადაბმულად 15 წუთით მაინც უსმენენ რადიოს. კვლევის არეალი: ქალაქი თბილისი შერჩევის ზომა: 1500 რესპოდენტი შერჩევა: თბილისისთვის გამოყოფილი იყო ქვოტა. კვლევის მეთოდი: რაოდენობრივი, პირისპირ ინტერვიუ ინსტრუმენტი: 30 წუთიანი კითხვარი მონაცემების დამუშავება: სტატისტიკური პაკეტი – SPSS 10.0 http://s018.radikal.ru/i521/1203/c9/006438c55550.jpg http://i073.radikal.ru/1203/2b/818488f084c9.jpg http://s52.radikal.ru/i135/1203/8e/be1f730046bf.jpg http://s60.radikal.ru/i168/1203/89/2bd4394b415c.jpg http://s017.radikal.ru/i413/1203/df/fca3c8eaf090.jpg http://s018.radikal.ru/i520/1203/f7/656b088aef06.jpg http://i015.radikal.ru/1203/c1/b56bdd17e854.jpg წყარო რადიო ბაზრის კვლევა